30.1.09

BlogMania Çetesi Nasıl Dayak Atar (Flaş)

Yazan: Damat Ferit | 30.1.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: BlogMania Çetesi Nasıl Dayak Atar (Flaş)

Alttaki babagazelle'nin yazısını sabote etmek gibi olacak ama yazmadan olmazdı.Kaan bana havale etti.Günah keçisi ben olayım diye haralde.Zaten tüm pis işleri ben yapardım küçükken de:)

Hiç dayak yediniz mi? Ben çok yedim.Hemde bir araba dolusu.Bir o kadar da atmışımdır.Lise'de pek az normal hırlaşmalar.Üniversite'yi siyasal? bir üniversite de okuyunca doğal olarak içimizde ki deliyüreği durduramıyorduk.Hani sürekli televizyonlarda görürsünüz ya Mehmet Ali Birand efendi söyler "Iııı eeee siyasal da kavga.Karşıt görüşlü öğrenciler taşlı sopalı kavga etti diye.Bir de suçlu hep biz olurduk canına yanayım.O vurunca iyi hakkını savunuyor.Sen vurunca barbar,kro, hayvan oluyorsun.Hangi tarafta olduğumu sen idrak edersin artık.Eğer unide kalabilip hoca olursam elimden çekecekleri var karşıt! görüşlülerin.O kadar da faşizanım:)Peki bu kadar kavga ettim elime ne geçti koca bir sıfır.O yüzden anladım hep sen haklısın demek en iyisi.Hem kafan rahat hem karşı tarafı cevap vermeyerek çatlatabiliyorsun.Onun hazıda bambaşkadır:))

Neyse yukarıda dayaktan bahsettim.Bu olayla alakası ne dersen.Hemen bağlıyorum.Anlarsın heralde:)Bize hakaret eden çekemeyen,bizi sevmeyen blogcuya/blogculara dayak atacağız.Cezasını vereceğiz.Biz barbarız.Tehdit ederiz.Cahiliz.Hakaret bile ederiz.??

Yok biz bunlar değiliz.Onlar olabilir.Belki olmayada bilir.Sen karar ver.Onun için seviyemizi düşürmeye gerek yok.Herkesin yeri ayrı.Muhattabımız olamaz herkes.Varsın konuşsunlar.Davos'ta Erdoğan dedi çok hoşuma gitti.Bu duruma da uyuyor çok.Yumuşak başlıyız ama uysal koyun da değiliz.

Büyüklük bizde kalsın.Yukarıda anlattığım dayak durumdaki gibi suçlu biziz.Kro da biziz.Siz haklısınız.Hem biz BlogMania çetesiyiz.Hep suçlu biziz.Siz haklısınız.:)Biz hakaret ederek değil sözlerimizle,duruşumuzla,kültürümüzle dayak atarız.Hem de nasıl hayat boyu unutamazsınız:)

Böcek'e selam BlogMania'ya devam:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 11 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Koçum benim ne güzel dolandırmışsın lafı.Kimse anlamayacak birşey.:P:p Hepimiz böceğiz demeyi unutmuşsın amaa:P:p

  2. kardeşim benim bea:D
    sağolun canlarım öperim hepinizi muah:*
    ukturk kral böcekti sende damat böcek olarak ilan ediorum krallığımızda:Pp
    hade kestim kırmızı kurdeleyi:D
    teşekkür ederim şaka bi yana:)

  3. Tüh hepimiz böceğiz dememişim nasıl kaçtı oysa ki slogan atmayı da severim:))

    Damat Böcek'te oldum ölsemde gam yemem gayrii:))

  4. Gerçekten anlaya sivri sinek saz, anlamayana davul zurna az demişler. Damat tebrik ediyorum, güzel özetlemişin olayı canım benim. Dayak atılacak varsa bende yardım edebilirim. :) sevgiler saygılar .

  5. ben anlamadım ya noluyooo fransız kaldım nie dövüoruz kimi dövüoruz??

  6. Böceği yalnız bırakmam ben... Düşecek olsa bile sarıp sarmalarım onu düşürmem ben düşerim o düşmez... Kolaymı beni kuzime çamur atmak... Böceğim hep yanındayım... Gerçi konu dayak konusuna gelirse benle savaş çocuğu yeterli sanırım gerisi tirbüne :D

  7. OoooO iyiymiş bizim çeteye dışardan adamda katabiliriz.Çok iyi örgütlendik:))

    Babegazelle Böcek'in son yazısına bakabilirsin:)

  8. o zaman bi godfather seçmemiz lazım:Pp
    eli öpülesi örgüt başı:DD

  9. Ben çok iyi slogan atarım ona göre acaip gaza getiririm:)) provokotörüm:)

  10. en başından beri iki tarafı da büyük bir merakla okuyorum.gerçekten blog camiasında keşke olmasa dediğimiz tablolar bunlar.ve maalesef ağızlar bozuluyor kötü laflar ediliyor.Lütfen çizginizi bozmayın size diyebileceğim tek şey bu ;)

    Bi de tamamen bu olayın dışında konuşmak gerekirse bir kavgada verilebilecek en dehşet cevap niteliğinde yazı olmuş yalnız :D damat ferit harbi ismine yakışır şeylikte yazmış :P (şey kısmına istediğiniz ŞEYi koyabilirsiniz :D)
    Sevmedim dersem gülmedim deersem sanata ve sanatçıya saygısızlık olacak :D

    Sevgiler...

  11. şimdi..
    bu olayın evveliyatını biliyorum,fakat olayın koptuğu noktayı bilmiyorum.. bu atışmadan önceki koptuğu noktayı yani..

    böcek benim tanıdığım kadarıyla ki yorumlarını takip ederim kimseye sert bir tavır almamış,ılımlı,keyifli sıcak biridir bu güne kadar..

    onu sinirlendiren asıl neden nedir,niye böyle davranmıştır bunu öğrenmek gerek..

    tehtid unsuru ise eğer gerçekten var ise açıkca söylüyorum "şerefsizliktir"..
    bir kızı sırf erkekliğini kullanarak tehtid eden hek erkek şe-ref-siz-dir..

    bahsi geçen diğer tarafta ki arkadaşı da az çok tanıyorum,o da kafası çalışmayan biri değil.. gayet mantıklı,diliyorum duygusal nedenlerle hatay düşmez,zira zaman zaman hepimiz bunu yapıyoruz..

    ortada temel bir sorun var ama bence biz bilmiyoruz..bence öğrenmemize de gerek yok..

    blogmania babamın çiftliği değil,ama burada adımın yanyana yazıldığı kimseler biliyorum ki,kaliteli,aklıbaşında insanlar..

    meseleyi uzatmamak taraftarıyım,benzer birşey başıma geldi bilen bilir.. sonra çok pişman oldum,niye? kendimi üzdüğüme.. değmedi..

    öpüldün böcekim..


Leave a Reply