22.1.09

Bir Bilmecem Var

Yazan: Böcek | 22.1.09 | Kategori: , , , |
Yazı: Bir Bilmecem Var

Gevezeliğe başlamadan önce blogmania'ya benden sonra bir transfer daha gerçekleşti biliyorsun ki..Damadımız ferit paşa şehzade:)

Hoşgeldin dememek olmaz..Ne de olsa koskoca paşa torunu..Sayın Tosun Paşa'ya(ukturk)da buradan selamlarımı yollar haremden sevgilerimi bildiririm kendisine:)
Bir maruzatım var bugün..Burada da paylaşayım istedim(buraya yazmam konusunda ufurukten prenses de akıl şeysi verdi)..Bloxoo da gezinirken bir fikrim geldi ve dedim ki bir blogger için blogunun takip edilmesi,çokca okunması ve aldığı yorum ne kadar önemli yada yorum kaygısı taşıyan bloggerlar var mı?..
Gerçi ikisi de başlı başına ayrı bir konu ama birbiriyle bağlantılı en azından..Bloxoo da aldığım cevaplar her iki tarafı da dengeleyen türden açıkcası..Yani kimi blogger bunun o kadar da önemli olmadığını sadece bir şekilde birilerine ulaştığını,anlaşıldığını ve bu anlamda amacını gerçekleştirdiğini söylerken kimi bloggerlarsa gözardı edilmemesi gerektiğini ve bir blog için önemli bir kriter olduğunu yazmışlar..
Yorum kaygısı taşıyan bloggerlarımız için söylenecek birşey olduğunu da sanmıyorum..Ki zaten direk cümlenin içinde söylenmesi gereken gayet net bir şekilde ortaya konmuş..Yapıyorsan ne ala mualla..İsteyen takip eder etmez bizi ilgilendirmez ama bir blogger forumda şöyle birşey söylemişti..Gediğine koyan bir laf çok beğendim..Diyor ki"sanallaşan yaşama da istinaden birilerinden öneri,yardım veya ilgi bekliyordur..Yada kişinin karşısındaki karşıt cins veya hemcinsini etkilemek veya bastırmaya çalişmak gibi bazı ruhsal eksiklikleri/bozuklukları vardır"...
Objektif kalamadım tabiki de bende..Sürç-i lisan ettiysek affola,sözümüz meclisten dışarı..Ama konuşsam tesiri yok, sussam gönül razı değil(FUZULİ)..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 11 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. her blogger bir dönem "yorum kaygısı" taşımıştır.. ya bloga başladığı anda ya da yeterince tanındığını düşünüp ama hala yorum almadığını düşündüğü anda..

    yorum konusunu görmezden gelmek mümkün değil,zira birisi geliyor,yazınızı okuyor ve üşenmeyip yorum bırakıyor..bence kıymetli..!

    lafı gediğine koyan hangi blogger ise gerçekten blog yazmakta ki amacımızı güzel özetlemiş..

  2. işte bende onu diyorum olumsuz anlamda yolunda gitmeyen birşeyler varsa insan elinde olmadan ister istemez düşünür tabikide prensesim..benim bunu anlatmaktaki amacım sallamasyon okuduğum bazı blogları betimlemekti aslında:D

  3. kimsenin oraya mesaj bekleyerek yazdığını düşümüyorum ancak;

    ortada bir paylaşım var... ve bunu paylaşmaya layık gören de bir blogger ve 100 üstünde bir takipçisi varsa ve bir yazıya 2 yorum geliyorsa bunda bir sorun vardır...
    bu benim düşüncem...:D

    ayrıca gaz iyidir... yorumlamak, yorum görmek ve okunduğunduğu bilmek bunlar insanı teşvik eder yazmaya...

    damat ferit tebrikler bu arada:D

  4. Çok güzel bir noktaya parmak basmışsın Böcek bende o kaygıyı taşıyanlardanım diyebilirim böyle 100 tane olsun iyi olur valla:P:p

  5. Daha önce dile getirilen şey için aynı seyi yazacağım.
    Bir yazıya yapılan yorum, içeriğin gelişmesi için yardımcı bir konu. Ben yorumlarda selamlaşmak yerine, neyin anlatıldığı ve nasıl anlatıldığı konusunda iyi veya kötü görüşler beklerim. Öğer yorum yapılıyorsa, bu yazına, sana ve sitene değer veriliyor demektir. Olumsuz eleştirel yaklaşımlar dahi, anlayabildiğinde içeriğini geliştirmene yardım eder. Ama tekrar etmekte yarar var:
    Susanmışsa, bir düzine boş cam parçası değil, kurumana engel olacak bir tek bir su dolu bardak, olasılık olarak kişiyi daha fazla mutlu edecektir. Gerisi hikaye.

  6. ben walla herkese açığım kaygı falan kalmadı bende pek... Güzel paylasım yapan herkesi yorarım. mesela, Kelebenk, böcek, Üfürükten Prenses bunlardan bir kaç tanesi...

  7. damat ferit..Evet işte bende tam onu diyorum..ya ben eksik mi anlatmışım bişileri,aynı tepkiyi alıorum nedense ala ala:D

    kelebenk...Kesinlikle bu görüşe de katılıyor ve muahs yolluyorum:Pp

    ukturko...Tanrım ukturk kulun bir gün de beni şaşırtsın olur mu:Pp:D

    eturker...bir kez daha böle güzel güzel tebessüm ettim ya:') gamzeli hemde bu seferki:D

    ronaldinho...kelebenk sana mı emişti ben mi yanlış hatırlıyorum..şöyleydi sanırım..
    serkaaann beni neden yoruyorsun:Pp:DD

  8. efet böcek ben hepinizi yorarım biras :)(;

  9. Hipnoz edici gücü vardır kendisinin. Bğımlılık yaratır. Tedaviside yoktur.

  10. geçenlerde çok enteresan bir şey oldu. blogger yazarlarından biri onu takip listemden çıkardığım için höykürdü bana. çok komik şeylerdi. misal. tahmin ettiğim gibi yorumcun yok bende yorumlar 20'den aşağı düşmüyor bazen 30'a çıkıyor. sana ihtiyacım yok gördüğün gibi dedi :)
    selametle dedim ne diim. hatta bu zat yorumunu da bloguma ekledi ben de yayınladım ayıp olmasın deyü.. :)

  11. Kimmiş o edepsüz:P:p


Leave a Reply