4.1.09

Ben Geldiim

Yazan: Böcek | 4.1.09 | Kategori: , |
Yazı: Ben Geldiim

-Yok yok hanım, yanlış adresdesin sen..Burası blogeditörü.blogspot.com..Numara bilmem kaç..Ukturk ve blogmania şeysi..Benim gözüm sizi bir yerden çarpıyor ama sizin bu postu visnecim'e atmanız gerekmiyor muydu?..

-Ya kardeşim doğru yerdeyim işte..Çekil başımdan..Nerede ukturk,nerde bu devlet ve millet ve blogmania..Doğru yerdeyim..
Ve Ukturk kapıyı haşmetle açar
-Gel yavrum hoşgeldin..Ben senin yeni menecerinim..Ahaha soğuk bir gazoz içer miydin?
-Aa şey,ımm gazoz mu?
Sonunu biliyorum bu gazoz olayının ama duyurmam lazım bu haberi de..
Beyler bayanlar..Duyduk duymadık demeyin yada şöyle de yapabilirsiniz duyanlar duymayanlara anlatabilirler hiç çekinmeden..Çünkü karşınızda yeni yazar böcek ve böcekblogmania var..Bugün itibariyle blogmania'da yazmaya başladım(ek iş:)..Bir kurdele kesim törenine daha herkesi beklerim..Bedava limonata ve fındık fıstık hizmete tabidir..Sınırsız eğlenebilirsin..İsmail ve yurtseven kardaşları da gecemize dahildir..
Açılış günü olduğundan bugün başını şişirmeyeceğim..Daha çok(beni seçtiğiniz için sevgili vatandaşım) geleceğe dair vaatlerimi anlatmayı yeğliyorum..
Öncelikle blogmania ya fıskiyeli havuz yaptıracağima dair söz veriyorum..Yeni headerler,blog partileri ve yılın en iyi bloggerına 10.000ytl ödül vereceğimi üstüne ekliyorum..
Yok benden politikacı falan olmaz..Ama blogmania ya fıskiyeli havuz olayı bana gayet makul geliyor..Sayın ukturk'e duyurulur..
Aslında mizah konusunu da-en azından şimdi-abartmak istemiyorum..Çünkü savaş gibi,filistin'de acı çeken kardeşlerim gibi hassas olan bir konu gündemdeyken seni de ne kadar eğlendirebilirim bilmiyorum..Bugünlük böyle idare edersin artık beni..Aynı şeyleri böcekimde de görürsen şaşırma sakın,eklerim..Sonrası da Allah kerim..
Öperim hepinizi muahss:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 11 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. yawrusu hayırlı olsun:D

  2. hoşgeldin 10a tamamlandık tam oldu:)

  3. hoşgeldin böcekim :)

  4. hayde hayırlısı

  5. Hoşşgeldin öpücüklü böcek :) Kaç olduk 743 ?

  6. ben açılışı kaçırmışım yaa başka biyerde daha açılış vardı:P
    hoşgeldin ukturkun haremine öhöm şey yani blogmaniaya :D

  7. hoşbulduk şekerlerim:D

  8. böcek hoşgeldin.

    ukturk harici erkek yazar yok sanırım...gerçi bir erkek yazar tek başına bu kadar çok kadınlardan bahsediyorken,bir erkek yazar daha olursa heralde blog içerik olarak +18 e çıkar :)

  9. hoşbulduk hülyacım:)
    aslında aklıma güzel bir isim daha gelio ama:Pp
    ukturkun melekleri:D:D

  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

  11. Böcek Nerede. bileniniz varmı?


Leave a Reply