16.1.09

Barselona, Barselona (Vicky Cristina Barcelona) Filmi

Yazı: Barselona, Barselona (Vicky Cristina Barcelona) Filmi


Merhaba sevgili blog dostları.Öncelikle temayı eski haline geri döndürdüm.Blog ahalisi tarafından kabul görmedi çünkü.Bir de yine yazarlarımızdan Beenmaya maillle işlerinden dolayı blogla ilgilenemediğini istersem yazar listesinden çıkarabileceğimi belirtti.Bunun üzerine düşündüm taşındım falan başka birini getirmeye karar verdim.Bu aralar yoğunluktan fazla ilgilenemiyorum o yüzden kuzenimi yazar olarak almayı planlıyorum ama emin değilim.Damat Ferit her ana gelebilir yani:P:p En azından blogu çekip çevirir diye düşünüyorum:P:p

Bu gün bir filmimizden bahsedeceğim.Bu filmi daha ben izlemedim.Sanırım Türkiye'de yeni vizyona girmiş.Ama diğer ülkelerde çok önceden gösterime girdi diye düşünüyorum.Ülkemizde de yeni yeni gösterilöeye başlanmış..Filmin adı Barselona Barselona ama orjinal adı Vicky Cristina Barcelona:P.p Arkadaşlarımın dediğine göre izlenmesi gerekne kaçmaz kanka bu film tarzında birşeymiş.Ama duyduğuma göre film Barcelona'ya aşık bırakabilir sizi.O derece güzel bir yer yani...

Zaten filmde Penelope ve Scarlett ablalarımız da varmış..Eee izlenir tabikine:D..Bir ara dvd den falan izlerim diye düşünüyorum.Kısmet:D Filmin konusu ne diye sorarsan eğer okuyucu biraz baktım araştırdım şuymuş:D

Amerikalı Vicky ve Cristina İspanya’da bir yaz geçirirler ve gösterişli sanatçı (Javier Bardem) ve onun güzel fakat dengesiz eski eşi ile tanışırlar. Vicky evlenmek üzere olan muhafazakar bir kadındır. Cristina ( ise cinsel serüvenlere açık özgür ruhlu bir kadındır. Kaderleri kesişen üç insan arasında doğan aşk ilişkisi değişik sonuçlar doğuracaktır..

Benim filmden anladığım şu valla.Öyle çok naif bir film gibi değil sanki.Ama eğlenmek veya çok boş vaktin zamanın varsa doldurmak,geçirmek için gidilir.Fazla kafa yormana gerek yok filmde.Aslında seviyorum böyle filmleri.Sonuç çıkarmana gerek yok.Kullan at gibi birşey yani.:D Filmin fragmani için tıkla

Dipnot: Blogtaki kategorileri kaldırdım.Artık gönlünüzce etiket yazabiliriz.Yaşasın etiket özgürlüğü:P:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 5 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. bir yandan görmeyi istiyorum bu filmi bir yandan da içimden bi ses boşver gitme pişman olursun diyor :p yazından anladığım kadarıyla içimdeki sesi dinlesem iyi olacak :))

  2. ben de bu filme cok gitmek istiyorum. nedeniyse tamamen ismi:)
    gecenlerde barselona'ya gitmistim ya illa ismi olan filmi de izlicem:D

  3. yavrulaaar dün gördüm bu filmi
    barselonanın ve penelope'un güzelliği hariç bi bok yok filmde
    bombooşş saçmaaa ve sıkıcıı
    gitmeyin derim ben

  4. Ben filmi izledim zaten abd dvdsi çıkmış o yüzden torrent bulabilirsin bende ordan izledim zaten :)
    Çünkü Bursa'da hiç bir yerde yok...

  5. Çok merak ediyorum ben de... Fragmanı değişik geldi... Bir de sanki filmin sonunda olabilecek birşey olan kısım koyulmuş fragmana... Şu silahlı olan.. Hangi bölümde yer alıyor merak ediyorum. Tamamını okumadım bu yüzden yazının :)


Leave a Reply