26.1.09

Arjantin'den Papağan Gibi Yazılar

Yazı: Arjantin'den Papağan Gibi Yazılar

Yazımıza geçmeden önce artık yeni bir headerımız var.Damat Ferit'e teşekkürler sunuyorum burdan:P Benim çok hoşuma gitti renkli renkli.Bu renkli headera renkli bir blog iyi gider diyerekten taa Latin Amerika'dan bir bloga yer vereceğiz.

Blogun Adı: Arjantin'den Papağan Gibi Yazılar

Evet artık sınırlarımızı açtık valla.Güney Amerika'dan tangocu Arjantin'den bir blog "Papağan gibi.İlk gördüğüme tamam bu blog demiştim zaten.Papağan Gibi blogunu takip ederek Arjantin ile ilgili birçok bilgi elde edebilirsiniz.Ben şahsen birçok şey öğrendim.Tam bir gezi blogu.Şiddetle tavsiye ediyorum.


Blogumuzun sahibesi yanlış tespit etmediysem şuanda Arjantin'de yaşamını sürdürüyor ve orda gördüğü ilginç olayları veya gezip gördüğü yerleri bize fotoğraflar ve videolar aracılığıyla iletiyor.Yazılarında sıklıkla video ve resim ile desteklemesi yazılarını daha bir güzel kılıyor bence.Bu sayede daha da hakim oluyorsunuz.

Mesela Recoleta Mezarlığı isimli yazıyı okuyun.Böyle bir yer görmemişsinizdir kesinlikle.Dediğim gibi Arjantin'de ne varsa bu blogta diyebiliriz.Benim gibi latin sevdalısı:D biri için biçilmiş bir kaftan sanki.İnşallah bir gün gideriz oralara:P

Blogta özellikle Görülesi Yerler ve Müzik etiketli yazıları kesinlikle okuyun.Özellikle Müzik kategorisi altında çok güzel şeyler mevcut.Başka yerde yok bunlar ona göre:D

Blogun temasına ise değinmeyeceğim.Bu kadar güzel tespitler ve yazılar üzerine temadan bahsetmek olmaz bence.Bu güzel blog için tekrar teşekkür ediyorum.Dünyanın değişik bir bölgesini azda olsa tanıma fırsatı buluyoruz bu sayede:P (hem de bedava):D

Birdaha ki blog tanıtımımızda yine Papağan Gibi tarzı bir blogla karşınızda olacağım.Öptüm herkesi.Muck:P:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. ne güzel anlatmışsınız. çok teşekkür ederim :) sevgiler...

  2. Bizden de sevgiler,saygılar efendim:P

  3. evet takipteyiz kendisini :))


Leave a Reply