7.1.09

Ahahaha..Oynadım Seninle Küçük Aptal:P

Yazan: Ukturk | 7.1.09 | Kategori: |
Yazı: Ahahaha..Oynadım Seninle Küçük Aptal:P

selvi boylum al yazmalım
Bugün size tamamen free bir yazı yazacağım.Bu yazıda Ukturk kod isimli şahsın içideki ruh hallerini ele alacağız:P::p Öncelikle içimdeki kötü ruh halinden bahsedeceğim.Bu ruh halinin ben olduğuna inanamıyorumm bazen.Diğer ruh halinin de çok iyi birşey olduğunu sanmayın:D

Şimdi bazen böyle gözlerimi kısaraktan, zaten eğer gözlerimi kıstıysam kork kesin faydasız birşey yapacağım.Bu arada birde ağzımdan garip seslerde çıkarırım.:D Neyse nan Ukturk tam sana göre işte.Çantada keklik bu.Aahaha..(Tabi bu kahkalar içimden:D)Bu durumda içimde başka birisi var sanki sonra acaba nasıl yaklaşsam ki diye düşünüyorum.O arada hemen tav teknikleri kitabımımı gözümün önüne getiriyorum ki burda da paylaşmıştım o kitabı:D En iyi taktiği seçip harekete geçiyorum.Sonra soruyorum

- rujunuzun aroması ne acaba
- Çilekli hıh:p
- Hımm çilek en sevdiğim meyve acaba tadabilir miyim:P haha(Tabiki böle deil daha nazik oluyorum:D)
- Bilmem ki (Bu zaten isteyen kız cevabı) ne diyorsun sen şakk(Çetin ceviz:D)
-(Sonra) Soğuk bir gazoz içelim mi yavrum? :P
- Ben gazoz sevmem ki ama!
- Kola da var istersen meyve suyuda vereyim bak taze yeni:D (Yeterki iç:D)
- hımkk?:/ (hehe:D)

Ama genelde sanki içime Nuri Alço kaçmış gibi hissediyorum.Böyle şeyler hep işteyken veya böyle konferans toplantı gibi ciddi yerlerde geliyor.Kendimi zapt edemiyorum.Orda konuşan adamı dinleyeceğime etrafta ne var ne yok diye sürekli keserim.Zatn hep arka sıralarda olurum.(Lise'den kalma bir alışkanlık olsa gerek) Yoksa normalde öle deilimdir:D Ama sanırsam böyle takım elbise,ceket,gömlek beni yoldan çıkartıyor gibi hissediyorum.Bütün suçlu o üçlü.Normalde öyle değilim.(İkinci kez dedim bak:D) diğer ruh halim nasıl peki;

Diğer ruh halim ise şöyle sevgili pıtırcıklar:P, bazen de böyle içime romantik bir şair kaçmış gibi oluyorum.Bu bazen de arabeske döndüğü de oluyor.Ama o bile Nuri Alço halinden iyidir bence.:D Böyle çok saflaşıyorum.Aha ah diye içimi çekiyorum .Salak salak hayaller kuruyorum.Çizgi filmlerde falan olur ya böle gözümün önünde kalpler falan çıkıp çıkıp duruyor sanki.O derece salaklaşıyorum ama:D Bu halin arabeske döndüğü zamanlarda da böyle berduşlar gibi oluyorum içiyorum içiyorum:P (kola):p Sonra diyorum gelsin kızlar gitsin kızlar oynayın bakalım hadi hadi hadi:D (Tabi oynayan falan yok hayal görüyorum:P ama bazen oluyor oynayan:P)

Bu halimde genelde evde otururken hiçbirşey yapmazken oluyor..O yüzden evde oturmayı pek sevmem.Sürekli bir ordu ile gezmeyi severim.Kalabalık olduğunda bu dengesiz hallerim araya kaynayıp gidiyor ya da çevremdeki herkes bu tiplerden olduğundan üç yanlış bir doğru yapıyor bizde:P:p

Biliyorum bu iki ruh halide pek normal insan davranışları deil gibi.Peder Bey hep der oğlum azcık akıllı uslu ol, çocukluktan beri.Galiba kanım biraz hızlı akıyor.Ama ileride yaşlanınca nasıl biri olmak istiyorsun diyorsan bak söyliyeyim.Hani şu Avrupa Yakasında Cem'in babası var adı neydi Rutkay Aziz oynuyor.Hıı işte onun gibi olmayı planlıyorum.:P:p Peder Bey'de ona yakın bir kişilik zaten.Geleceğimi görüyorum ona bakınca:P.p

Tabiki bu iki halimde arada gelip giden haller.Normalde çok sertimdir.Deli Kadir formatında geziyordum lisedeyken.Valla bak.Şimdi daha beyfendiyim.Dalgalandım duruldum yani:D İşten olsa gerek.Artık Selvi Boylum Al Yazmalıyım formatındayım.Nerde o eski clubber çocuk diyorum bazen ama öyle:P Bu arada hayırlı bir kısmet arıyorum.Sarışın olsun boyu 1.70 den kısa olmasın sonra uni mezunu olsun yeter:P

Yazımı Deli Kadir'den bir vecize ile bitirmek isitiyorum.Bu vecizeyi aklıma getirdiği içün Babegazelle'ye minettarım:P:p

"Kadın dediğin taktı mı koluna yakışacak, Çarptı mı duvara yapışacak." haha:D Ne ayıp şey:D

Dip Not
: Dünkü Analytics listesine bakıyordum bir arkadaşımız "P:p" bu ne anlama geliyor diye sormuş.Tabi ki ben çok kullandığımdan hemen düşmüş buraya:D Söylüyorum burdan ona dinle: Bu işaretin patenti bana ait eğer orda burda kullanırsan süründürürüm seni.Bütün herşeyini alırın.Öyle yaparım böyle yaparım.Topuğuna sıkarım:P:p Bu kadar tehdit yeterli galiba:D hehe:D

Nokta.

Yazıya edit edit: Bu arada unuttum sölemeyi BlogMania ekibimizden Osuruktan Teyyare ve Üfürkten Prenses Buzla Blog Yaışmasında ödül kazandılar.Daha ne olsun zaten kaç kişi alıyor bu ödülü:P:p heh:D Tebrikler:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 8 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. itirafa bak hele :D hem nuri alço hem deli kadir hemi de cemin babası formatında birini kim napsın :p ..bi de istek yapmış
    'Sarışın olsun boyu 1.70 den kısa olmasın sonra uni mezunu olsun yeter:P ' diyerekten..

    babababa

    hiç tekin hareketler deil bunlar :P:D

  2. sen böle tam dayaklıksın ama döverken bi yandan da sevesi gelir hatunun herhalde:Pp:P

  3. Sen de benim gibi çift kişiliklisin.(Şizofrene baglamışsın)
    "P:p" senin patentinde ya "r:R" de benim patentimde tamm.

    Ben Kadir inanır moduna pek fazla geçmiyom. Geçince deliriyom kavga çıkıyor kesin.. Nuri alço daha iii hem de gazoz bizden sorulur :]

  4. ukturk sen noolcana önce bi karar ver güzelim yaaa bir casanovanın itirafları şeklinde başlıo yazı evlenecem evimin erkeği olacamla kapanıo,seni kimse almaz böle walla kalırsın başımıza:)))hem bu işleri bilmion walla karda yüricen izini belli etmicen,çapkınlık mı one yaa hiç işim olmaz dicen sen şimdi göz korkutmuşun belkim istediğin gibi adaylar vardı ekranları başında bizi izleyen onlar caydı şuanda kısmetini kapıosun ben sana diim bak :DDDD

  5. walla ukturkcum içindeki nuri alço'nun karşısına bi xena çıkmasın diyorum bilmem yani.. hani takıp koluna yakıştıracak, çarptı mı duvara yapıştıracak birine denk düşmenden korkarım.. e gönül bu netekim.. nereye konacağı belli olmaz.. hayırlı başarılar diliyorum :)

  6. Sevimli bi yazı:)
    Epeyce güldüm.

  7. hem nuri alço hem kadir inanır hem rutkay aziz (bülent :p) yahuu bunlar bir arada olmazzzz :)
    bir de evlenicem diyo köftehor :)

  8. ukturkum taşla sopayla hücum var hocam orta sahadan ne dersin bu işe:PpP


Leave a Reply