8.12.08

Yalnız Ukturka'dan Bir Kurban Bayrami Yazisi

Yazan: Ukturk | 8.12.08 | Kategori: |
Yazı: Yalnız Ukturka'dan Bir Kurban Bayrami Yazisi


Kurban Bayramı.Ne güzel değil mi bayram kelimesi.Evet belki sizler için güzel olabilir.Ama benim için bu son 3 senedir hiçbirşey ifade etmiyor.Sadece biraz daha kederlenmek üzülmekten başka.Son 2 senedir Uk dayken tüm bayramlarda ailemden uzak kalmıştım.Aile deyince de öyle büyük birşey sanmayın bizim Peder Bey benim kuzen ve teyzem.Ailem bunda ibaret.Neyse tam artık bitti derken yine bu sene iş için başka bir ülkeye gitmek zorunda kaldık.Malesef yine bayrama denk geldi ve yine yalnızım.Bir kendim bir bu makine parçası:S

Lan aslında en sevdiğim zamanlardır bu bayramlar.Böyle hani 23 Nisan şiiri var ya "Bugün 23 Nisan neşe doluyor insan".Benim için bunun gibi bugün bayram neşe doluyor insan:P:p Özellikle kurban bayramlarını çok severim.Eskiden beri bizim kendimize ait bir yerde keserdik böyle açık hava ıssız bir yer.Kendimiz keser kendimiz yer eğlenir geliriz.En çokta onu özledim.O tantanayı o normalde tiksineceğimiz olan kokuları özledim.İnsan yalnız olunca herbirşeyi özlüyormuş onuda anladım.Mesela arabanın içi et kokar onu arındırayım diye akla karayı seçerdim.Sonuçta yarın manitayı gezdireceğiz olmaz.Ah ah şimdi ne manita var ne bayram ne araba.Hepsi başka diyarlarda.

Ne yaparsınız işte.Muazzez Ersoy ablamız diyor hani Kader diyemezsin sen kendin ettin:P:p Başa gelen çekilir.Hissediyorum iyi ve arabeske bağladım olayı.Bu kadar acıstasyon yeter kanımca:D Burdan tüm BlogMania ailesinin ve tüm blogcu kardeşlerimin kurban bayramını kutluyorum.Tadını çıkarsınlar.Herkese kısmet olmuyor görüyorsunuz:S

Nokta:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 5 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Lan kuzen özledim lan seni.Özlencek adam değilsin ama başka akrabam yok idare et:))))

  2. Ne yaptın ukturk ya..Yazdığım yazıdan utandım böhüüüü:(

  3. aile saadetiniz,gözlerimiz yaşarttı kuzenler :)

    ukturk; bayramın kutlu olsun,dilerim son yalnız bayramın olsun..

  4. yazık be patron acıdım sana burdan bugün yediğim bütün kavurmaları sana adıyorum hehehe,bizim de sülale aşiret gibi yaa memlekete gitmedim kaçtım sabah sabah ankaradaki kol tarafından içine çekildim olsun gene de yalnızdan iyiymiş haklısın:)))bi de ii bayramlar cümleteeeen :)))

  5. ah be yavrum gözlerim doldu sabah sabah, uzaklar yomruş seni, bırak gel bak burda patron olmuşsun:)))iyi bayramlar


Leave a Reply