9.12.08

Victoria's Secret Fashion Show 2009

Yazan: Ukturk | 9.12.08 | Kategori: |
Yazı: Victoria's Secret Fashion Show 2009

Merhaba dünkü aşk,kin,ihtiras ve acıstasyon dolu yazımdan sonra bugün saf saf spor sitelerinden birinde gezerken bir reklama rastladım.Hemen aklıma yetiştirip büyüttüğüm çekirgelerim geldi.Dedim içimden tam onlara göre bu show.Kaçırmamaları lazım.Hem birilerinin benim yerime izlemesi gerekiyor.Sonra bana anlatacak:P:p

Yılbaşına daha 20 günü aşkın bir süre olmasına rağmen sonra unutma ihtimalime karşın şimdiden paylaşıyorum.Hem randevularınızıda buna göre ayarlarsınız.Hep sizi düşünüyorum ben zaten:D Neyse sevgili Cnbe-e Victoria Secret Fashion Show'u 2009'un ilk saatlerinden itibaren sizlerle buluşturacak.Bence kaçırmayın çekirgelerim:P::p Sonra beni anarsınız hep lan Ukturk eyvallah büyüksün,kralsın,üstadsın vb. iltifatlar yaparsınız eminim bundan.Tadı damağınızda kalacaktır garanti:P:p

Victoria Secret Fashion Show




Son olarak burdan Cnbc-e yöneticilerine teşekkürü bir borç biliyoruz.Bilinçli televizyonculuk böyle birşey olsa gerek.Çekirgelerin duaları sizlerle olacak.Bundan emin olabilirsiniz.

Dipçik Not: Lütfen HerifMania bölümünde daha yakışıklı herifler görmek istiyoruz diye mail,posta güvercini,telgraf falan alıyorum.Yetkililerin bunla ilgileneceğini umuyorum.Saygılar:P:p

Cnbc-e den aldığımız haberlere göre,Meleklerin kimlikleri:

35 mankenin görev aldığı defilede yaklaşık 68 parça tanıtıldı. Marka, bu yıl koleksiyonu hazırlarken savaşçı kadınlardan ilham aldı.Bu göz kamaştırıcı gecede birbirinden ilginç kostümlerle podyumda boy gösterecek modeller arasında Heidi Klum, Alessandro Ambrosio, Selita Ebanks, Miranda Kerr, Karolina Kurkova, Adriana Lima, Doutzen Kroes ve Marisa Miller yer alacak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. hadi yine iisiniz çekirgelerin ve sen:PpP

  2. ya heeç unuturmuyuz ukturkaa??((:
    hoş unutsak bile feyşın tivi saolsun 365 gün tekrarını veriyo
    sayelerinde izlediğim günün ertesi günü bi depresif oluyorum..
    Hersey Adriana için!!!!

  3. ben bile bağyan halimle azım açık izliom bu hatunları bea :D


Leave a Reply