31.12.08

Ukturk Hoca ile 2009 Uzerine

Yazan: Ukturk | 31.12.08 | Kategori: |
Yazı: Ukturk Hoca ile 2009 Uzerine


Bugünlerde herkes yazdı bitirdi bak yeni yıl yazılarını yine ben en sona kaldım...Dedim ben farklı bir yazı yazmalıyım diyerekten oturdum notbukumun başına..Ama 5 dakikadır sadece bunları yazmak için 10 takla attım diyebilirim...Bakalım yazının devamı nasıl olacak çok merak ediyorum.

2008 yılı nerdeyse geride kaldı kalacak.Belki de bazı bu deniz aşırı ülkelerde olmuştur bu Avustralya da falan bilemiyorum belki de olmamıştır.Konumuzda bu değil zaten:P:p Bu yüzden dolayı 2008 yılı hakkında ah şöyle olsaydı böyle olsaydı bak neler oldu gibisinden birşeyler yazmayacağım...Artık mazi oldu malesef:D Bundan ötürüdir ki 2009 da bizi neler bekliyor ve 2009 dan isteklerimi ileteceğim sizlere..:D

Önce 2009 yılında bak bizleri neler bekliyor..Allahım ne kadar güzel şeyler bak bak:P:p Öncelikle yılbaşı özel çekilişi yapılacak.Kazanan numaraları merak ediyorum.Bizim peder almıştır mutalaka yine.Para çıkarsa blog yazarlarımıza da pay vermeyi düşünüyorum:P:p Biliyorum beni seviyorsunuz:D

Ondan sonra bak YTL'den "Y" atılacakmış.Zaten pekte benimseyememiştim ben onu.Bilmiyorum burdan yeni TL bulurmuyum hemen bloga koymayı düşünüyorum.Ama ben temin ederim tr den maille diye planlıyorum.İlk ben koymalıyım bloga:D Sonra 26 Ocakta güneş tutulması olacakmış.Yolu Antartika,Güney Afrika'ya düşenler görebilecek.Peki Zeki Müren'de bizi görebilecek mi gibisinden bir espri yapmak istemiyorum.Ama yapmış bulundum artık:P:p

Mart ayında benim doğum günüm var bak.Çok önemli bir gün ihmale gelmez:P:p Sonra ondan sonra belediye seçimler falan varmış.Gereksiz bir olay.Yoruma gerek yok.Sonra, Mayıs'ta Rusya'da Eurovision varmış.Hadise bakalım olay yaratacak mı? Bence orasını burasını ne kadar çok açarsa o kadar çok puan alacağız:P.p Forever Hadise:D

Çok uzadı bee:D bir de Galatasaray'ımızın 29 Ekim'de Aslantepe'deki stadyumunun açılışı yapılacak.Orda olacağımdan şüpheniz olmasın:P:p (Bu arada benim yokluğumda kombine biletimi bedava kullanan arkadaşım Hakan'a selam:D)

İşte böyle önemli mi önemli olaylar olacak.Benim tespit ettiklerim tabi bunlar.Tabi bir de hesapta olmayan şeylerde olacaktır.Gelelim benim 2009 yılından istediklerime..Çok masum bir liste hazırladım sizlere.:P:p

- Britney Spears saçlarını kısa kestirmesin,
- Madonna da boşanmasın boşanırsa da bana varsın:P:p,
- Tayyip'in başına saksı düşsün,
- Deniz Baykal çarşaf giysin,
- BlogMania yılın blogu seçilsin (Tamamen duygusal:P:p)
- Var Mısın Yok Musun denen programın reytingleri dibe vursun öyle böyle olsun (Kutumda mavi hissediyorum ama bilemicem:D)
- Böyle tatlı,sempatik,güzel böyle Beren Saat tarzında bir kızla tanışayım.Sonra evlenelim.2 Çocuk yapalım.Onlara bildklerimi aktarayım falan:P:p
- Yılbaşı ikramiyesi bize çıksın, hemen Hawai'ye yerleşeyim,
- Ronaldinho Fenerbahçe'ye gelsin. (Ben Cimbomluyum:P)(Aziz başkan Gs şampiyon)
- Kurtlar Vadisi yeniden başlasın artık,
- Dudaktan Kalbe'de Lamia Cemil'den ayrilmasın:P:p aha:D Hüseyin Kenan daha beter olsun:D
- Daha az yoğun bir iş istiyorum yaşlandım genç yaşımda:D
- Bahtsız bedeviler çölde kutup ayılarıyla karşılaşmasın artık,
- Kaybolmayan sakız istiyorum,
- Kırmızı kar yağsın,
- Ayşecan da Berkecan'dan ayrılsın:P:p

Evet böyle efendim.Son 2-3 tanesi saçma salak ötesi olsada:P böyle isteklerim var benim.Daha daha çokta yarısını unuttum.Yoksa dün gece rüyamda görmüştüm bak şu var bu var diye:P:p Bence inanırsak olur hepsi:D

Eğer bu 2008 yılı boyunca kalbini kırdığım üzdüğüm eşeklik ettiğim arkadaşım varsa burdan beni affetsinler.Bak zaten günahım çok bir de siz üstüne koymayın:P:p Hepimiz kardeşiz:D Herkese mutlu umutlu yıllar diliyorum tüm BlogMania olarak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 10 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. ukturk;
    muhteşem bir yazı olmuş,çok güldüm okurken..

    -bak şimdi biz dokuz kişiyiz blogda hadi bir de baban var on kişiyiz.. kişi başına 2.5 trilyon düşüyor değil mi?
    sonradan hesaplar karışmasın ehi ehi :)

    -aslantepeyi değildeisterseniz bir de kaplantepeyi bile açsanız sizden bir cacık olmas şekerim,yeni yılda yeni yenilgiler bekliyor sizi ehi ehi :)

    -doğumgününün mart'ın kaçı olduğunu tam söylede hazırlık yapalım,planlarım var ehi ehi :)

  2. Prenses aha biliyorum muhteşem biriyim:P:p

    Yok blog yazarlarına toplamda 100 milyar vermeyi planlıyorum.Aranızda paylaşın:D:D

    Bizim takımda ruh var birkere..Fatihin ordusu gibi takımız:P Fenerli topçular maç bitsin gidip atmden paramı çkeyim diyerekten oynuyorlar.D

    Doğum günüm Mart 19 galiba:P:p

  3. önceliklen tüm blogmania ekibine ii seneler dileyerek başlayalım şimcik ukturk bak baştan anlaşalım ona göre dua etcem sana çıksın die ben bilet almadım bu sene çıkarsa artık bizi maaşa bağlarsın burda eheueheue,bide şeye takıldım madonnayı netcen kuzum yaaa annen yaşında dilekleri berenvari kız üstünde yoğunlaştır bence :)

  4. Mutlu yıllar..

  5. Sen et dua et :P:p Madonna ya kaldık artık valla sen vari böyle güzel kızlar çok havalı oluyor bende naza gelemiyorum valla:P:p

    Hem biz Madonna diye dula edelim belki daha genci gelir::D Önemli olan niyet sonuçta haha:D

  6. 2009 da herşey gönlünce olsun.Mutlu Yıllar.

  7. Tam yorumu yazcaktım, turkcell reklamı çıktı tvde..sadece onu iletiyorum..

    2,,,0,,,0,,9 hazırız bekliyoruz...

  8. Gülhan,Emin KARTAL One Last Time hepinize Mutlu yıllar:P:p

  9. kurtlar vadisini ne diye kaldırdılar yayından ya perşembe geceleri gözüme uyku girmio:Pp
    kaybolmayan sakız talebim hala geçerli ama benimki kaybolmayan mor renkli sakız istiyorum:D
    kar konusunda da mosmor her bi yer ahah:D
    koptum babacan koptum yarıldım gülmekten:)
    bunların hepsini noel dedene anlatacam,söyleyecem o da bakacak ukturk bu sene yaramazlık yapmamışsa hepsini yerine getirecek bak söz verdim:D

  10. Eğer işim yaramazlığıma kaldıysa iş yaş valla...Bu sene hiç rahat durmadım bir daha ki seneyye kaldı yine desene:P:p


Leave a Reply