24.12.08

Turkiye Blog Yazarları Arastirmasi (Anketi)

Yazan: Ukturk | 24.12.08 | Kategori: , |
Yazı: Turkiye Blog Yazarları Arastirmasi (Anketi)

Bugün gördüm bu araştırmayı.MMİstanbul'dan Murat Girgin bey Sanal Sosyal Networkler, Bloglar ve Yeni Medya konusu altında bir akademik çalışma için 27 soruluk bir anket hazırlamış.Ülkemize bloglar üzerine yapılmış herhangi bir çalışma yok diye biliyorum ben.O yüzden tüm blogcu arkadaşların bu akademik ankete katılarak bu akademik çalışmaya destek vereceğini umuyorum.Sadece bir kaç dakikanızı alacaktır.

Ayrıca Murat Girgin Bey araştırma sonuçlarnıı istatiksel olarak akademik çalışmasında ve blogunda yayımlayacak.Aynı zamanda Murat beyin blogundan takip edebilirsiniz gelişmeleri.

Böyle çalışmaların devamı dileğiyle.Katılımlarızı bekliyoruz.Hatırlatayım anket için son gün 15 Ocak 2009.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 8 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. cevapladık feenim ii bişe tabe bakalım görelim ne menem bişeymişiz :)

  2. uuww :) süper hemen bakyrm :) teş. bilgilendrme için :))

  3. hadi hayırlısı inşallah

  4. önemli bir çalışma bu ve senin aracılığınlada önemli bir paylaşım.

    teşekkürler.

  5. doldurdum bakalım istediklerimi yollayacaklar mı :)

  6. Simi ne istedin ki sen:P:p

  7. doldurdum gitti...ellerime sağlık...

  8. Özel bilgilerimi kimseye vermeyeceklermiş,onçün istediklerimi gizli tutmam lazım.


Leave a Reply