1.12.08

Stickman

Yazan: Zulapha Kaphali Iku | 1.12.08 | Kategori: , , |
Yazı: Stickman


efendimm biliyorsunuz ukturk hocamiz yurtdisinda su aralar. yapilacak fazla sosyal aktivite bulamadigindan, bloglarda cirit atmakta, ceylanlar gibi sekmektedir :p bu yuzdendir ki gun asiri su bilokk bu bilookk diye biz genc dimaglarin istahini kabartmaktadir :) umarim yakinda biz cekirgelerini de hatirlar ve o inanilmaz ogretici, egitici, sevgi hezeyani (!) derslerine de devam eder diyoruzzz veee blog tanitimina geciyoruz :p

1 aralik 2008 Pazartesi
Tarihte bugun: Papua Yeni Gine bagimsizligini ilan etti :p
Bugunku yemek onerileri: Et sote, pilav, ustune uc tas has hosaf :)
Kiz ismi: Nuriye Erkek ismi: Nuri :)
Gunun Blogu: Stickman

aranizda onu okumayan var mi bilmiyorum ama kendileri benim dolayli yoldan yeni kesfim :). stickman'in profil yazisi icin : "tanırsınız benim gibilerini boş basketbol sahalarından, yere bakmadan top sektirmeye çalışan beyazlardan... "

yazilarinin ne yazik ki hepsini okumaya henuz firsatim olmadi amma velakin okuduklarim arasinda beni en cok yaran (!) yazisi iste surada. stickman muthis gozlemciligi ve yalin diliyle blog dunyasinda ileride cigir acan muthis yazarlar arasinda on siralarda yerini alacaktir (hoh bu ne ya!, yazarken kastim resmen :) ) ben ayrica blogunda iki seyin daha hastasiyim...bir tanesi stickman twitter'i burda kisa kisa yorumlarini bir araya toplamaktadir ve yine yazilari gibi koparticak cinsten :p ikincisi de LOSEV vakfini buyuk bir gonullulukle desteklemesi! (Alkis sak sak sak :) )

ayrica ve ayrica

Okuduğumuz kitaplarda bize önemli gelen yerlerin altını çizeriz ya, işte bu da
hayatta bana önemli gelen şeylerin altının çizildiği bir blog...yada önemsiz
gelenlerin, yada bir şekilde kafama takılanların… (anam anam cümleye bak be)
Bloğun tamamının yada bir kısmının kaynak gösterilmeden herhangi bir şekilde
kopyalanması, yada efendime söyleyim başka bir mecrada yayınlanması YASAKTIR.
(kaynak göster ahanda böyle ciğerimi dalağımı ye) Aksini gerçekleştirenler
hakkında hukuki işlem başlatılacaktır. Sonra, yok efendim ben duymadım, ben
görmedim, demeyin...Başımı belaya sokmayın… Bu yazı çok resmi olmuş. Yeni fark
ettim :) ayrıca hiç inandırıcı değil…düzmece gibi biraz, adam kopyalasa
napabilirim ki, ama yapma yinede, ayıp diye bişey var…sirseri!...

copyright © 2007-2008 bu bir blog kaydıdır…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 9 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. blog dünyasına girdiğim ilk dönemlerde okumaya başlamıştım..

    avatarı ilginçti bir de burnunu karıştıran bir adam vardı avatarında..

    keyifli,sohbet eder gibi blog dili..

  2. ben de cok seviyorum stickman blogunu:)

    ama kiskaniyorum bigün ben de biryerlere günün seyi secilicem mi bu kadar mi sacmaliyorum böhüüüüü diye:(:(:(
    böhhüüü böhhüü böhhüü de böhüüüüüü

    tebrikler stickman:D:D

  3. aaa iku yazmış bunu yav bende ukturk zannettim hatta şu
    "1 aralik 2008 Pazartesi
    Tarihte bugun: Papua Yeni Gine bagimsizligini ilan etti :p
    Bugunku yemek onerileri: Et sote, pilav, ustune uc tas has hosaf :)
    Kiz ismi: Nuriye Erkek ismi: Nuri :)
    Gunun Blogu: Stickman"

    bölümü görünce ulan nede yaratıcı bi fikir bulmuş demiştim meersem ikuymuş
    tebrikler iku tebrikler Stickman :D

  4. hareketli, uydurukçu, ilginç ve bence duygusal bir adam stickman, az önce seni bir forumda gördüm stick ;)

  5. @prenses: evet ben de yazis tarzina hayranim, kastirmadan dokturuyor adeta :p

    @pilli: feryatlarini duyduk, yakinda bu olaya bi el atariz insallah :)

    @teyyare: estiler oyle uzaktan uzaga ilhamlar :) kendi tarzimi buluyorum yavas yavas :p

    @siminya: harika gozlem siminya'cim :)aynen katiliyorum!

  6. bir cekirge olarak derslerini heyecanla bekliyorum hocam :p iltifatta gozumden kacmadi degil :)

  7. Teşekkürler Türkiye :)
    hangi forumda görüldüm acep?

  8. bence tanıtım için geç kalınmış... severek okuduğum ender ilginç romanlardan.. kendilerini tebrik ediyoruz :)


Leave a Reply