17.12.08

Avatar The Last Airbender (Cizgi Film)

Yazan: Ukturk | 17.12.08 | Kategori: , |
Yazı: Avatar The Last Airbender (Cizgi Film)


Son zamanlardaki en büyük zevkimden bahsedeceğim şimdi sizlere.Bazılarınız beni ayıplayacaktır.Nan kocaman adam oldun oraya buraya gitmesini biliyorsun ama hala çizgi film izliyorsun diye.Hem çizgi film değil o animasyon film.Bir de eminim benim gibi izleyenler çoğunluktadır diye düşünüyorum bu animasyonu.İstanbul'dayken hafta sonları ilk işim sabahları Cnbc-e'yi açıp kahvaltı eşliğinde ağzım açık bir şekilde Avatar The Last Airbender'ı (adıda pek karizma hani:P:p)izliyordum.Airbender hava bükücü demek bu arada:D Peder Bey'in fazlasıyla alay konusu olsamda vazgeçmedim.P:p

Daha önceden sadece SpongeBob Squarepants'i izliyordum.SpongeBob'dan hemen önce başlıyor zaten:D Burda Cnbc'e izleyemediğimden dolayı zaten geriden takip ettiğim bu animasyon diziyi nasıl izlerim derken bir sitede tüm bölümlerin yayınlandığını keşfettim.Hemen randevularımı tekrar düzenledim.Artık günde 1 saat yani 2 bölüm izliyorum.Book 2 yani 2.sezon bitti.Son sezon 3.sezona geçtim:P:p

Avatar'ın konusu nedir peki diyenler içinse hemen bilgi veriyorum.Yine her zamanki gibi ABD patentli olup Nickelodeon'da ve CNBC-e'de yayınlanmaktadır.Bir bölümde en çok izleyici rekoru yani 4.5 milyon izleyici (sadece bir bölüm)rekoruna sahiptir.Konusu ise Asya etkileri taşıyan dövüş sanatları ve elementel sihir etrafında dönen Avatar Aang ve arkadaşlarının dünyayı acımasız Ateş Ulusu'ndan kurtarmak için çıktıkları macerayı anlatıyor kısaca.

Bu Avatar Aang denen velet 12 yaşında olmasına rağmen dünya barışı ona emanet gibi birşey.Dizide 4 tane ulus var önceleri barış içinde yaşayan bu 4 ulus ki bunlar Ateş,Su,Toprak ve Hava.4 Element yani.(Tahta değil):P:p Sonra bu ateş ulusu denen heriflerin barışı bozarak diğer uluslara saldırmasıyla başlıyor herşey aslında.Bunlarıda durdurabilecek tek güç Avatar.Neden avatar dersen çocukta 4 elementin özellikleride mevcut hepsini bükebiliyor yani(dizi tabiriyle:D)

Avatar Aang'in arkadaşalrı var demiştim.Onlarda Katara,Sokka ve Toph.Bir de Zuko ve amcası var bunlar ateş ulusundan.Dizinin başında nalet birşey olsalarda ulustan kovulduktan sonra akıllanıyorlar:P:p Nan birde uçan bizon Appa var.Bildiğin uçuyor bu hayvan.Kocaman birşey ama uçuyor.Yumurtaya can veren rabbim onuda uçuruyor işte:P:p

2010 yılında filmi yapılacakmış galiba birde.4.Sezonda 2009 başalayacak daha bitmedi efsane diyerekten söylentiler var.Hayırlısı...Pişman değilim bu yaşta animasyon ! izledğim için:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 7 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. biz ailecek severek izliyoruz kendisini,aslında annem izlemiyo,babam,ben ve cedric izliyo :) herkese tavsiye ederim.zaten çocuklar için falan değil,tanıdığım birçok yetişkin izliyor ;)

  2. 4.sezon ne olucak tahta mi:))
    saka bir yana bende internetten takip edip yaz sonu bitirmistim inanilmaz bir kurgusu vardir karakterlerin hepsinin bir kisiligi varidir ayroh amca en sevdigim karakterdi zukoylada katarayi cok yakistiriyordum ama koskoca avatar varken birakmadilar tabi esas kizi oglana:) finali cok gecistirdiler ama niyeyse daha iyi bir final bekliyordum sanirim film olayi yzunden oyle oldu
    oldum olasi cok severim cizgi film izle eyi ozellikle pazar sabahlari yatak keyfiyle;)

  3. yok yaw 4.sezonu.
    biz internette final bölümünü izledik...

  4. hmm.olur çıkarsa izleriz :D

  5. yazıyı okurken önce şu TAHTA:p esprisini ben yapacaktım ama sen önce davranmışsın:P
    sponge bob zaten efsane:D
    avatar ı da izliyordum sezon bitiremedim ama anlattığın kadar güzel cidden:)

  6. şu linki gönderirmisin bi. benimde pazar sabahları 3 bölüm ardarda ancak izleyebildiğim bir çizgi film bu. bezelyeden çok ben izliyorum :)))

  7. ukturk seni sevidiğimi söylememiştim dimi :)))
    seni seviyorum gel buraya öpicimmmm


Leave a Reply