5.12.08

Smoothie Cookie

Yazan: Ukturk | 5.12.08 | Kategori: , |
Yazı: Smoothie Cookie



Merhaba gönlümün dostları.Yine karlı soğuk bir günde sizlerleyim.:P:p Son olarak sevgili yengeniz Monica'yı sizlerle tanıştırmıştık.Bugün ise bir blog tanıtımı ile sizlere hizmet vermeye çalışacağız.Lütfen şikayetlerinizi bize, beğenilerinizi ise her yerde mekanda,parkta,bahçede herkese belirtebilirsiniz.Bu konuda size bir özgürlük tanıyoruz.Değerimizi bilin:P Bu güzel nacizane hatırlatmadan sonra blogumuza geçelim.

Blogun Adı:Smoothie Cookie

Smoothie Cookie gerçekten görüp görebileceğiniz güzel bloglardan.Blogun muhteviyatına geçmeden önce bir bu Smoothie nedir açıklayalım.(Sorumlu blogculuk:D) Smoothie San Diego'da bir asya filinin adı aslında ama bu tabi Sumithi diye yazarsak.Sulu ve soğuk esprimizden hoşlanmızsınızdır umarım:P:p Gerçek anlamı ise ingilizce bir kelime olup bir içeçek adıdır.Bazıları yiyecekte diyor.Bence içeçek.Karışık meyvelerin parçalanmış buz veya dondurma ile karıştırılarak bir mix haline getirilmesi kısaca.Sosyal sorumluğumuzu yerine getirmenin mutluluğuyla blogun içeriğine ani bir giriş yapıyoruz.Kemerlerinizi takın.

Smoothie kendisi bir bağyan.Zaten genelde blogumuzda dikkat ettim hep bayan blogculara yer veriyoruz.Anlayacağınız bağyanlara önem veren bir bloguz.Onlar bir çiçektir,melektir:P:p Evet hala bir geçiş yapamadık hayırdır inşallah:D

Smoothie bloguda her konuda ahkam kesme kabiliyetine sahip.Bunu sağ taraftaki etiketlerden anlabilirsiniz.Bir çok konu başlığı var.Genelde tatil,yemek,eğlence ve bana ait kategorileri hakkında daha çok yazmış kendileri.Yemek bölümünü ziyaret edin.Ordaki Olmayan Diet adlı yazısında diete başlayamadığından bahsetmiş.Burdan sesleniyorum bütün diet yapmak isteyenlere.Öhömm."Diet hiçbirşey pizza,hamburger,şiş kebap,lahmacun herşeydir:P:p Nihha:D

Smoothie birde Bucket List yapmış kendisine bakalım neler varmış neler.

* Moda çekimine katılmak
* Versace'den elbise almak
* İtalyaya tekrar gitmek
* Süt banyosu yapmak
* Evlenmek
* Beyaz Range Rover almak


Ukturk Yorumu: Moda çekimine katılmak, zamanında çok teklif geldi yüz vermedim.Tavsiye etmem.:D Versace'den elbise almak güzel bir eylem olsa gerek ben hiç almadım nasıl bir haz bilmiyorum.İtalya'ya tekrar gitmek, Roma ve Floransa'ya uğramadan geçme diyorum.Bir de Berlusconi'ye benden selam söle gidince:P:p Süt banyosu yapmak, süt banyosu bana Bülent Ersoy'u hatırlattığından mesafeliyim bu eyleme.Evlenmek,kutlu bir hadise.Herkes evlendiğine göre iyi birşey olsa gerek.Bende istiyorum.Beni gözüne kestiren varsa ulaşsın bana:D Beyaz Range Rover almak, ben pek sevmiyorum bu aracı bir Porsche alsam yeter azla yetinmesini bilirim:P::p

Bucket Listemizi check ettikten sonra temayada girecektim vazgeçtim.Tema güzel sade bir tasarım.Fazla etliye sütlüye karışmadan güzel hatta mükemmel bir headerla süslenerek bizlere servis edilmiş.Daha ne olsun:P:p Bu zamanda böylesini bulmak zor.:D

Bir yazımızın daha sonuda geldik.Değişik bir tanıtım yazısı oldu.Böyle bir oraya bir buraya dokundurduk.Böyle bir tecrübe yaşadığım için çok mutluyum,bahtiyarım,mesudum.

Nokta şekerim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 2 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. kız bizim burcu o yirim onu ben:)))

  2. çoh sevimli bi arkadaşımız o burda görmekten çok memnun olduk (:


Leave a Reply