11.12.08

Sawyer mı? Jack mi?

Yazan: yejades | 11.12.08 | Kategori: , |
Yazı: Sawyer mı? Jack mi?

Uzun aradan sonra herkese merhaba... :) Ve bayramınız mübarek olsun.. :) Büyüklerin ellerinden, küçüklerin gözlerinden öperim... :) Malum üniversiteye başladık, yeni yer, yeni yaşam, yeni insanlar. Tabi evimizde daha internet olmadığı için blog etkinliklerine biraz ara vermek zorunda kaldım ara ara net cafe köşelerinden bir şeyler yazmaya çalıştım. :) Memlekete geldik sınırsız bir net sınırsız bir zaman; tabi yazılmaz mı bir iki kelam... :) Neyse saçmalamayalım.. :) Baktım herifmania açılmış ben de bu konuda bir şeyler yazayım dedim..:)
Lost dizisini bilmeyen yoktur herhalde. Artık izlemeyen insanın bile dizi hakkında izlemiş kadar bilgisi vardır. Son zamanların en popüler dizileri arasında olduğu kuşkusuz. Fakat tutup da size burada dizi incelemesi yapmayacam.
Peki senin işin ne diyeceksin?
Tabi her dizide güzel hatunlarımız olduğu gibi güzel heriflerimiz de olmaz mı! :) Bu dizide de iki herif var ki genel de ön planda.Tahmin edersiniz: Jack ve Sawyer... :) Etrafta Jackçiler ve Sawyercılar oluşmuş durumda. Ben Sawyer diyorum... :) Peki siz ce kim? :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 16 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. hoşgeldin yejades..!

    ben başından beri jack diyorum,sawyer bana yapay geliyor..

    ama gözümden kaçmadı,sawyer'a kıyak geçmişsin fotoğraf açısından :)

  2. ilk sezon boyunca jack hayranıydım, ezik triplere girmeye başladığından beri kendisine karşı olan sevgim azaldı :-/ ama konu yakışıklılık olunca sawyer'ın eline su dökebilecek adam var mıdır dünyada bilemem :D 10 dakika kadar önce eşinin hamile olduğu haberini okudum, eğer bir oğlu olursa dünyaya şahane bir varlık daha katılmış olur, tabi annesine benzemeyeceğini umuyorum :-/ neyse efendim, jack'i hâlâ seviyor olmakla beraber konu yakışıklılık olduğunda oyum sawyer'a gidiyor :))

  3. ukala sana gülüyoruz blogmania ekibi olarak sadece :D... sen olmasan valla gülemeyecez ya... sen ve yakışıklılık.. huaahahuah zuahhahha jajajaja D: :P..

  4. jack tabiki.bir insana gülmek ve ağlamak bu kadar mı yakışırr.Bazen dizinin tekrarlarını sırf jack i izleyebilmek için izliyorum.ahh ahh

  5. diziyi hiç izlemedimde şu sarışın olanın saçı sarı sakalı siyah böle boya gibi çok gıcık
    ama gamzesi güzel

  6. anam anam sawyerden ötesi yalan :))

    ya o adamın böyle hınzır gülümsemesine bitiyorum. face e bir gün koydum herifin resmini bakışları yetiyor yazdım. bakışları bırak varlığı yetiyor deyip 1. dakkikada yorum geldi kızlardan.

    herif bana çok seksi geliyor. ama sadece bakışları gülümsemesi için.

  7. Tabiiki
    Dexterr Morgennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  8. ya esmer severim ondan jacke sempatiğim ama sawyerın da yılan dili o hazırcevaplığı çok etkilio,öteki bazen böle anca robot gibi duruo off karar veremiorum bence ikisi de çirkin karılarından ayrılsın benim yanıma yerleşsinneeeeer heheheh

  9. çok zor bi soru olmuş. seyircilere sorma cokerimi kullanmak istiyom.

  10. YHa jeuxiella benim haaaaaaaaaaa
    Nilayyyyyyy

  11. jackin kafatası çok büyük :D deve kuşu gibi :D

  12. şekerim konu sawyersa sen solda sıfır kalırsın artı yani seni ne yapayım ben ya şekerim allahn çapkını senin hatunlarınla mı uğraşayım bir de :D

  13. Tabi ki Desmonde...Sevgiler dilek.

  14. araya bide dexter girdi şimdi olmaz ki böyle insanı ikilemde bırakmayın kardeşim :P

  15. insanı kararsızlıkta bırakan bi soru bu. itiraf ediyorum ikisine de hastayım!

  16. Bence de kesinlikle Sawyer. Gamzeleri yeter. :D Jack agresif geliyor bana. Sawyer'ın eğlenceli, rahat kişiliğinin ardına sakladığı duygusallığı da çok seviyorum. :D


Leave a Reply