10.12.08

Ryan olsun 3 kuruş fazla olsun:P

Yazan: babegazelle | 10.12.08 | Kategori: , |
Yazı: Ryan olsun 3 kuruş fazla olsun:P

Bayram şekeri tadında bir herifmania ile daha karşınızdayız efenim.Hemide bir değil iki değil tam 3 Hollywood yakışıklısına mercek tutuciğiz.Peki neden 3 tane diye sorcak olursanız,bu üçünün ortak yanları var hepsi de aktör ve aynı ismi paylaşıyorlar.Açıklıyorum isimler:Ryan Phillippe,Ryan Gosling ve Ryan Reynolds.İsimde midir keramet bilmiyorum ama pek bi karizmatik yetenekli yakışıklı oluyo bu isimde doğan galiba :)





Ryan Phlilips’ten başlayalım.Zira kendisi 3lümüzün arasında bu aralar gündemde olmayan unutulmaya yüz tutmuş olanı.74 doğumlu Amerikalı aktörümüz bir dönem 'I know what you did last summer'la ve 'Cruel Intentions’la parladıydı.Daha sonra da Reese Witherspoon ablamızla evlenip,2 çocuk yapıp 2006’ya dek evliliklerini sürdürmüşlerdi.Bence her zaman kadınlara olan bu evlilikte Ryan’ın başına geldi,zira Reese adını duyurmaya devam ederken abimiz bence pek de duyulmayan filmler çekti.Ben bi oscarlı Crash’de(2004) ufak rolü vardı en son onu hatırlıyorum son zamanlardan.Hehehe ne demişler günahını almayalım ablamızın ama kadın adamı rezil de eder vezir de.Umuyoruz ki kendisinin kariyeri artık bi atağa geçer,güzel dudaklarını daha çok görürüz beyaz perdede:))




İkinci Ryan’ımız ise Ryan Gosling,80 doğumlu ve Canadalıymış.Kendisine bakıp aaa süper yakışıklı bayıldım öldüm bittim olmuyosunuz bence.Bu adamı karizmatik yapan oyunculuğu .Kaçınız Notebook’u hayran hayran izlemedi şimdi,yalan sölemeyin:)).Adamı farklı yapan bi elektriği var bana göre,fotoğraftan anlaşımlıyo izlenilmesi lazım.Bi gün Notebook’un çekim aşamasını anlatan bi belgesel izliyodum.Yapımcı "Ryan’ı ilk gördüğümde esas oğlan oynaması ile ilgili şüphelerim vardı,ama kameralar açılıp deneme çekimleri yapılınca adamımız bu dedim" dedi.Sanırım yapımcı da benimle aynı fikirde :) Abimiz zaten Notebook’la şöhret yakalamakla kalmadı,güzel rol arkadaşı Rachel McAdamsla da gerçek hayatta fırtınalı bi aşka yelken açtı.Bi dargın bi barışık ilişkileri,henüz bitmiş kaynakların yalancısıyım ama abimiz Rachel'la ilişkisi için demiş ki:"İnsanlar bizim gerçekteki ilişkimizi de Notebook’da yaşadığımız aşkla özdeşleştirmekle büyük hata yapıyolar,gerçek aşkımız ordan çok daha romantik".Oy oy oy yerim senin romantizmini heheh.





Son Ryan,Ryan Reynolds.Kanaatimce son zamanlarda beyaz perdenin gördüğü en seksüüüü adamlardan bitanesi.Ryan Gosling gibi o da yarışmamıza Canada’dan katılıyo.76 doğumlu,boyu 1.88 ölçülere ben artık yorum yapamıyorum allahım neler yaratıyosun diyorum.Öhö öhöö noluyo yaa,pardon kendimi kaybettim.Sanatıyla devam ediyorum.Abimizi ilk keşfetmem benim Definitely Maybe,isimli romantik komediyle olduydu.Oha bu kim noluyoruz ben kimim nerdeyim olmuştum.Daha sonra deli gibi başka filmi varmı diye ararken şuanda gösterimde olan Julia Roberts’ın da oynadığından kelli iyi bi film olmasını umduğum ama feci hayal kırıklığına uğradığım Fireflies in the garden’da boy gösterdiğini öğrendim.Film bahane zaten Ryan şahane hehehhee.Özel hayatına gelirsek,ki gelmez olaydık keşke.Scarlett Johansson denen koca dudaklarından başka da bişeysi olmayan(dizboyu kıskançlık hıhh)Angelina Çakması tarafından el konmuş,hatta sadece el konsa iyi bi de nikah basılmış abimize.Sadece ve sadece adet terini bulsun diye Allah mutlu etsin diyor,buradan yapımcılara sesleniyor kendisine bol bol sörfçü,yazın denizin suyun içinde mümkün mertebe az kıyafetle,şortla mayoyla çekilen filmlerde rol vermelerini arz ediyorum kehkehkeh.Başka herifmanialarda görüşmek üzere esen kalın ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 13 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. cevap veriyorum A şıkkı :)

  2. olley sen a'yı al ceee bana kalsınnn((:

  3. Ryan Reynoldssssssssssss :))) oh yeaaahhhh :p

  4. @hocam :kesinlikle katılıyorum :P

    @nilay: c'ye alıcı gözüyle baktım da,ufak gibi yahu,minik geldi bana böyle çocuk gibi.. vicdanım el vermedi a'yı sana vermeye karar verdim :D

  5. nilay küççük değil ki ryan reynolds 32 yaşında,saçlı sakallı daha ağır resimleri mevcut da ben vücuda dikkat çekmek için mahsus seçtim bunları hehehe

    ukturk:ben bu üçünden hangisini verirsen ver itirazsız kabul ederim,b şıkkı dedim ya yakışıklıdan çok karizmatik diye onu da alırım arıza adam severim çünkü wuuuuu :))))

  6. pardon bu arada o nilay diilmiş üfüymüş karıştırdım :))))

  7. 32 mi höh!
    ufak duruyor,olsun cıbıl diye beğenecek değiliz :D

    sarışın erkeği cidden beğenemiyorum ya,bana biraz kadınsı geliyor bu tipler ..

  8. sarışın ben de sevmem pek,bi kıvanç tatlıtuğ işte ryan reynolds burda sarı gibi duruo ama gayet kafferengi aslında saçları başka fotolarda:))avukatı oldum yaw alan almış satan satmış zaten scarlettin kollarında şuan abi bööööhüüüüü :)))

  9. kara kaş kara göz gerekk ♥

  10. istemeyin hepsi bana kalsın :D zuhahaha...:D maşallah ya.... vücudu bak :D

  11. o notebokta ödül amış bi öpüşme sahnesi vardı offf diyorum
    ilkini hiç bilmiorum 2 ve 3 ü beğenerek izliyoruz evet
    bide ben sonuncu herifmaniayı cnbc-e dizilerinden birinde tanımıştım
    "two man and a girl with the pizza place" miydi neydi adıda baya eski bi dizi

  12. Adsız dedi ki...

    babeim Ryan Phillippe olsun 5 kurus fazla olsun:)) reynoldsıda eskiden taa teyyare nin dediği 'two man and a girl and a pizza palace' taki berg rolüyle hatırlıyorum ama philillippe'yi tek gecerim:) nur

  13. Ceyda dedi ki...

    Ryan Phillippe diyorum tek geçiyorum.
    Reese den sonra Client eastwood un Flag our Father inda başrolde parladı ama ne menemse film parlamadı:)


Leave a Reply