21.12.08

Recep ivedik 2 Filminin Fragmani

Yazan: Ukturk | 21.12.08 | Kategori: |
Yazı: Recep ivedik 2 Filminin Fragmani

Recep İvedik 2 Filminin fragmanı görücüye çıktı.Recep İvedik 2 nin fragmanı bence biraz basit ve kısa olmuş.Ama film zaten Şubat ayında vizyon girecek.O zamana kadar bir tanıtım daha verilebilir diye düşünüyorum.Ama bu kısa fragman bile güldürmeye yetiyor bence.Bazıları seviyesiz bulsa da beni güldürüyor işte yeter.Belki biz argo seven bir milletiz:P:p.İkinci filmin fragmanı hemen aşağıda şekerler:D

Bence Recep İvedik 2 birinci film kadar başarılı olacak.Nasıl olsa her hareketine bir Konuşma laeaynn! demesi bile bizi en azından beni güldürüyor.Bu kıllı abimizi belki sokakta görseniz ıykk ne falan diyebilirsiniz.Hatta bir yerde gördüm şimdi hatırlamıyorum.Balta girmemiş orman fakültesi gibi bu Recep:P:p

BlogMania Editoru:


2.Filmin fragmanının yanı sıra bir de ilk filminkini vereyim dedim.Tekrar gülmek hatırlamak isteyen vardır diye.Ben yine de gülüyorum valla.Ben de sorun yoktur umarım.Bu saatte depreşti maganda duygularım hemen Recep geldi aklıma:P:p

BlogMania -   -   -  

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 9 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Arog'dan sonra Şunu bilir şunu söylerimmm
    Belentilerimizi yüksek tutmayalımmmm
    sevgülerrr Nilay

  2. Birinciyi izlemememe rağmen bu fragmanı izlerken çok güldüm ve birinciyi de merak etmeye başladım.Sanırım gidicem espriler çok hoşuma gitti.Özellikle evcil hayvan ilanına bittim :)))

  3. ukturk fragman kısa değil ki 2'nin uzun versiyonu da var bulamamışın aerodinamiğin blogda var misalen :)

  4. aman allahım kendimden utanıyoumm bende saf saf ne kadar kısa nan bu dedim:P:p

  5. İvedik benide güldürüyor.

    fragmanlar süper:)

    teşekkürler paylaşımın için.

  6. buarada header şahane olmuş.
    kim hazırladıysa eline sağlık.

  7. Hülya header teyyare ile ortal imalatımız.Blogmania gücü yani:p:p Sevgiler:D

  8. 2. film daha güzele benziyor...
    İnş kesiler yerler olmas. sansürsüz olur...


Leave a Reply