20.12.08

Nil Karaibrahimgil #4

Yazan: Ukturk | 20.12.08 | Kategori: |
Yazı: Nil Karaibrahimgil #4

En son yazdığımız ciddiyet dolu yazımızdan sonra yine lakait bir yazıyla karşınızda olacağım.P:p.Ama yazıya geçmeden birşey söyliyeceğim.Geçenki yazımızdan dolayı galiba kendini Ermeni kardeşlerine! daha yakın hissedenler olacak ki hemen kendilerini yaptıklarıyla belli ettiler.Ama görüşlerini yazarak değil kaçak döğüşerek yaptı bunu.Sonuçta kendisini kime yakın hissetiği belli normal bir durum olsa gerek.:P:p Bizde onun yaptığı gibi yapacağız.İsmini de verecektim ama prim yapmasın diye vermiyorum.Fazla muhattap olmamak gerekir.Seviye meselesi biraz.Neyse konumuza dönelim.


Bugün hatunmania kategoimizden sizlere ulaşacağım.Yine dünyalar güzeli bir ablamızla sizlerle olacağız.Bugün Nil Karaibrahimgil konuğımız olacak.Listemdeki 4. güzel bayan olarak yer alacak kendisi.Bence kendisi sadece güzel değil aynı zamanda çok sempatik şirin.İnsan yüzüne bakınca böyle hemen eriyor böyle mutlu oluyor.Tma benim tipim diyebiliriz.Böyle olsun işte ya sempatik şirin.Böyle kocaman kocaman 1.85 lik ablalar cık sevmiyorum onları.Böyle çıtı pıtı olsun işte:P:p

Bu güzellik,sempatiklik abidesi Nil aynı zamanda çokta başarılı.12 yaşında ilk bestesini yapmış kendisi.Bulutlaru görüyorum.Yağmur geliyor diye.Galiba meterolojik bir haber vermek istedi ama beste diye algıladılar:P:p Sonuçta babasıda müzisyen kendisinin:D (Olaya boyut katan tek blog):D Aynı zamanda Boğaziçi mezunu kendisi ama öle yeşillik olsun diye okumuş önce reklam yazarlığı sonra Hazır Kart özgür kız olarak karşımıza çıktı.Zaten Nil Dünyası albümüyle de müzik dünyasına yeni bir renk kattı.

Bir de son zamanlarda oynadığı Penti reklamlarıyla Nil Karaibrahimgil hayran kitlesini dahada genişletti.Ama genişlettiği kısım pek tekin değil:P:p

Bu arada Nil 32 yaşında valla bence hiç göstermiyor daha hala bir 24-25 havası var.Yaşlanmaz böyle şirin tipler zaten.Tam evlenecek tip işte.Çekirgeler böylesini bulursanız kaçırmayın derim.Zor bu zamanda çünkü böylesi:P:p

Nokta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 8 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. bir bağyan olarak bende bu hatunu çok beyenirim ii seçim tebrikler

  2. he nil iidir de bu kız benim bildiğim öle çok ufacık tefecik değil yaa yalnız o penti reklamıyla çocuklara kötü örnek oluo 5 yaşındaki kuzen reklamı izledikten sonra:gazelle abla nie oğlanlara bacaklarını gösteriyo puhahaha umarım anaokuluna gidip aynılarını yapmıodur :PPP

  3. efenim kendisini yakından görmenizi tavsiye ederim, ekranda gördüğünüzden çok daha güzel. böyle gözlerinin içinde bişeyler yanıp sönüyo. hem öptüm, hemde sımsıkı sarıldım ben kendisine. hehe :) nbr :p yalnız bunu yaptıktan sonra, bi süre hayat çok anlamsız geliyo. yani sen Nil'i öp, sımsıkı sıkı sıkı sarıl. ellerini zor bırak. omzunda bi tane saç teli kalsın. sonra eve gelip uyu. sabah kalkınca da sorgula. niye yaşıyorum ki şimdi :) o saç teliyle bi hafta idare ettik napalım :p tabi bunlar gençlik durumlarıydı. şimdi gelsin o bana sarılsın, hiç iplemem. (söz veremem)

  4. çok güzel çok başarılı hatun. bence de böylesini bulan erkekler kaçırmasınlar=)

  5. eğer türkleri listeye alsaydım kesin ben de dahil ederim :):)

  6. ukturk bilmiorum izledin mi ama nilciğim arog da oynuyor..görmen lazım::D

  7. Yazıların hepsini okuyorum ama tek cvp istegi bu top10lara oluyor :D gençlik işte :D
    Evet kendileri çok hoş...Konserleride sırf enerjisiyle eglendiriyor, 2 konserine gitmiştim tabi bizim öpme sarılma durumumuz olmadı :( ama olsa tahmin edebiliyorum :D sabah sanki bişey olmamış gibi kalk :P böyle hayat boş gelir..neysee işte böyle listelerde olmayı hakeden kişi..bir ara film listenizie görmek isteriz, bu ne ya çok sizli bizli oldu :P

  8. One Last Time ilgine teşekkürler:P:p Film listesi hımm güzel fikir bence de:D


Leave a Reply