22.12.08

Mütemadiyen: Hamdi Vizyonuyok

Yazan: Ukturk | 22.12.08 | Kategori: , |
Yazı: Mütemadiyen: Hamdi Vizyonuyok


Bugünlerde değişik haller içindeyim sanki.Böyle daha bir gıcık hissediyorum kendimi sanki.Bunu söylediğim bazı arkadaşlarım zaten öyleydin diyerek beni rencide etselerde aldırmıyorum.Yoksa sende mi öyle düşünüyorsun.Neyse şimdi, son zamanlarda yer verdiğimiz bloglara baktım alayı bayan blogcularımızın blogu bir tane bile erkek blogu yok:P:p Bu boşluğu doldurmaya karar verdim hemen ve süper ötesi yazılarıyla bir adam gibi adam bir blog bulup buluşturdum:D

Blogun Adı: Mütemadiyen

Öncelikle bloga geçmeden bir erkek blogcunun anlatmanın keyfindeyim.Aslanım kaplanım:P:p Valla Hamdi Vizyonuyok şahsına münhasır bir blog bence.Daha önce burda da yer verdiğimiz birçok bloggerın yerli yersiz:P gönlünü fethetmiş olan misal Cevval Portakal hımm ZihinCell gibi çok değişik tespitleri ve anlatım tarzı var.Ben seviyorum böyle blogları.Zaten bunların sayısı piyasada çok az.O yüzden iyi değerlendirmek lazım:P:p

Birde sevgili Hamdi Vizyonuyok'un(talk show programı ismi gibi) bir tane amcasının oğlu var.O yüzden kendisine daha bir yakınlık hissediyorum.Neden diye sorarsanız benim de bir teyzemin oğlu var ilişkilerimiz benzer sanki.Hıı işte ondan:D

Üstteki gereksiz saçma paragraftan sonra devam edersek,Hamdi blog işine nasıl başladı nasıl düştü bu yollara derseniz kendisi cevabını vermiş; "Herşey amcaoğlunun sana bir blog açalım mı demesiyle başladı" evet gerçekten ilginç bir başlangıç olmuş:D

Hamdi'nin sevdiğim birsürü yazısı var ama en çok şunları beğendim.Ağzım bir kaç metre ayrıldı sırıtmaktan:P:p İlk yazımız ölmeden önce girmeniz gerekne 5 site.Nhah ancak bu kadar güzel açıklanabilir.Hamdicim gözlerinden öpüyorum:D İkinci yazımız ise iki durum arasındaki fark adlı yazı.Ben de katılıyorum hamdiye duygularıma tercüman olmuşsun:P:p Son olarakta ayrılda gel yazısı beni canevimden vurdu:P:p Diğer yazılarda en az bunlar kadar bomba gibi.

Acaba bu Hamdi Vizyonuyok ya çok zeki bizlerle dalgasını geçiyor ya da gerçekten bir anormallik mevcut.Yoksa böyle yazılar ortaya çıkmaz diye düşünüyorum:P:p Blogun temasınada bakalım.Bence blogun teması çok başarılı.Acaba kendisi mi yaptı yoksa bir yerlerden mi aldı bilemiyorum.Ama daha önce ben görmemiştim.

Şimdi bloga giriyorsunuz önce Gri bir renk tonu karşılıyor sizi.Ben severim Griyi blogta ayrı bir hava katıyor.Önce girdim nan sağ tarafta yazılar okunmuyor diye söylenirken yazıların üstüne fare denen aygıtı sürüklediğimde kendimden utandım birden:P:p Bir de hamdi ayın okurunu seçmiş.Yani ordaki resim ona ait değil.Ayın okuru o venüsün değil ahhaa:D

Yazıyı hamdiden bir alıntıyla bitiriyorum.......popüler kültürün hastası, fakir edebiyatının ustasıyım. esasında özentinin tekiyim ama özeleştiride bir yere kadar diğ mi? kendi kendime kafa göz dalmadan bu konuyu kapatayım en iyisimi..(kafiye dikkat!)

Bi de forward meyilleri çok severim. her türlü forward meyil, karı kız resmi, mesene adresi ve bilumum gereksizlikleri hamdivizyonuyok@...com (reklama giriyor mail şirketinin ismini vermiyorum bloga bakın:P) adresine gönderebilirsiniz. şimdiden teşekkürler.

Hadi nokta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 2 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. öncelikle sizi canı gönülden kınarım sonra da bilogunuzda bana da yer verdiğin için teşkür ederim.

    benim nerem anormal hiç anlayamadım. halbüse bence hiç anormal değilim.

    bilogun temasını filan amcoğluma yaptırıyom. o da bi yerlerden kopyala yapıştır filan bişiler yapıyor amma benim kafam pek basmaz öyle mevzulara. belki de çalmıştır hıyar. onu da yakında halka açtıracam zaten.

    teşkür ederim tekrardan, belki bigün bende sizi tanıtırım ödeşiriz.

  2. ukturk seni seçmiş pikaçyuuu :P
    tebrikler hamdi temanı bende çok beğeniorum bu arada


Leave a Reply