4.12.08

Monica Anna Maria Bellucci #3

Yazan: Ukturk | 4.12.08 | Kategori: |
Yazı: Monica Anna Maria Bellucci #3



Merhaba son transferimiz Babegazelle ile blogumuz dahada bir hareketli daha bir şeker daha bir yakışıklı ve yine daha bir beautiful oldu.Burdaki beautiful blogumuzun yazarlarından kaynaklanıyor.:P:p İşte bu güzelliğe güzellik katalım dedim o yüzden tapılacak hatunlar bölümüme birini daha sizlerle paylaşıyorum.

En son Penelope Cruz yengenize burada yer vermiştik.Bugün ise yine bir afeti devran olan Monica Bellucci yengenizi konu edineceğiz.Monica'nın gerçek ismi başlıktada gördüğünüz üzere "Monica Anna Maria Bellucci".Ne kadar güzel bir isim değil mi.Hem Monica hem Anna Maria.Tadından yenmez ismi güzelliğine yansımış bence:P:p

Genelde benden büyük hatunlar daha çok hoşuma gider.Zaten listemdeki bütün isimler epey bir benden büyük.Hep derler ya ne varsa eskilerde var diye.Gerçekten de öyle valla.Şimdi Monica Bellucci gibisi var mı mesela.Ah ah:D.Monica yengenizin doğum tarihini bilmiyenler varsa söyliyeyim 1964.Ya öyle işte kızlar.44 yaşında yani.Şimdi düşünü bakayım 44 yaşında nasıl olacaksınız.O zaman Monica'yı daha bir çok seveceksiniz.Ama nefret etme olasılığınız daha yüksek.Hasedinizden dolayı:P:p

Monica Bellucci aslında hukuk eğitimi almasına rağmen diller destan güzelliği onu podyumlara çekmiştir.Ayrıyeten Monica yengeniz,


Maxim Dergisi "50 En Seksi Kadın" sıralamasında 6. seçilmiştir.(1999).
Maxim Dergisi "100 En Seksi Kadın" sıralamasında 9. seçilmiştir.(2002).
Askmen İnternet Sitesi "En Çok Arzulanan Kadın" sıralamasında 1 numara olmuştur. (2002)

Birçok filmdede rol almıştır.Her zaman onun oynadığı filmler izlemişimdir.Mevlam bize de böyle bir kısmet eylesin diyorum.Amin:P.p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 6 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. hastasıyım. (yorumu kısa kestim ki fotoğraflarına daha çok bakayım)

  2. ablamızın güzelliğine tabii ki laf yok!!Ama erkek okuyuculara torpil var kızlar toplanın biz de herif mania yapalım.İlk günden anarşikliğe başladım patron atacak beni hahaha:PPP

  3. çoh gözel bi seçim çoh sevdiğim bi ablamız hatta teyzemizmiş kendisi
    annemden 2 yaş küçükmüş lan bi anama bak bi buna :O

  4. hiiiiaaa!!!
    açılın beaahh!
    aşkım işte yaa bu güzellik tanrımmm <333

  5. Türk kızlarının eline su dökemez. (burdan bu kadına ne kadar iltifatlarda yağdırsam hiç bi faydası olmayacak, belki bu şekilde biraz prim yaparım diye düşündüm :p)

  6. stickman; doğru yoldasın ehi ehi :)


Leave a Reply