25.12.08

Kasimda Ask Baskadir (Sweet November) #1

Yazan: Ukturk | 25.12.08 | Kategori: |
Yazı: Kasimda Ask Baskadir (Sweet November) #1


HatunMania ve HerfiMania kategorilerimize sevgili LastOne Time'ın FiLm listenizide görmek isteriz demesiyle FiLmMania kısmımızıda ekliyoruz.Bundan sonra sevdiğimiz filmleri bu kategori altında paylaşacağız.

İlk filmimiz Sweet November.Türkçe ismi her ne kadar orjinaliyle fazla alakası olmasada Kasımda Aşk Başkadır.Bir numaralı filmlerimdendir.Böyle çok aksiyonlu veya çok teknoloji,efekt kokan filmlerden nerdeyse hiç hoşlanmam.Hiçte ilgimi çekmez.Mesela Yüzüklerin Efendisi filmi için herkes vay be ne film derken ben burun kıvırıyordum halada öyle.İzleme değerinde değil benim için.

Neyse film aslında 1968 yapımı bir filmin tekrar uyarlaması gibi.Konusu ve sahneler üzerinde çeşitli oynamalar yapmışlar tabi.Filmde Keanu Reeves ile Charlize Theron başrolde.Bu filmi izledikten sonra birkez daha Charlize'e aşık olduğum film de diyebiliriz aslında:P:p



Film aslında fazla klişelerle dolu gibi gözükebilir ama beni izletirken sıkmıyor valla.Çünkü çok duydum bu film güzelse bende arabım gibisinden seviyesiz espriler:D Filmin konusu ise aslında birbirleriyle fazla alakası olmayan iki insanın yollarının kesişmesi.Sonra birbirlerinden etkilenirler, fakat tam olarak bağlanmaya hazır olmadıklarından, pek de alışılmadık bir ilişki içine girerler ama sonunda kendi yollarına gidecekleri bir aylık bir deneme süresi verirler.Ama ikisininde hesap etmediği bir şey var.Sonunda birbirlerine aşık olurlar:P:p

Belki bazılarınız filmi beğenmeyebilir ama ben beğeniyorum :P:p Yukardaki video ne diye sorarsan filmin fragmanıdır kendisi:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 16 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. yapma bunu ukturk..
    şu filmi hala izlemeyen var mı.
    herkesin bildiği bişeyi tanıtma abi.. hiç yakıştıramadım sana valla, ki senin gibi yaratıcı heriften tutupta kasımda aşk başkadırı tanıtmak hiiiç olmamış..
    puanım 3 ahaha :PpP

  2. konusunu da nasıl yazmış bak hele..
    abi hatun kanser, kanser olduğu için hayatının son günlerin insanların hayatlarını değiştirerek yaşıyor.. Her ay bir erkeği evfine alıp onu hayata sıkı sıkı bağlanmasını sağlıyor.. En son keunu şerefsizini alıyo.. ama işte son dakklara doru mortu çekecek hatun.. Bizim oğlanda kıza aşık oluyo.. kızında gönlü var ama işte ölck diye kasım bitti sana güle güle çekiyor..

  3. Tamam işte ben farklı olanu yapıyorum şekerim:P:p Hem ben beğendiğim sevdiğim filmleri veriyotum burdan yeni eski olması önemli deil yanee:D

    Konusunuda kısa kestim ki okuyucular zihinlerini zorlayıp hatırlasınlar bir nevi beyin jimnastiği..:P:p

    Okuyucuyu düşünen blog:D

  4. bir filmde kenau var ise benim zaten güzeldir..
    ilgimi çeken tek ünlü erkektir kendisi..
    gerçi bu filmde bebe daha ama olsun..

    bu bölüme bayıldım ukturk ama pucca'ya katılmadan geçemeyeceğim biraz daha güncel filmlere takılırsak daha iyi olacak sanki..

  5. güncelini müncelini bilmem benim de bayıldığım salya sümük izlediğim filmdir severim gitmeyin ukturkün de üstüne beenmiş yazmış çocuk nasolsa açılmış kategori güncelini de yazaruk bundan sora ;)

  6. Prenses Pucca karıştırdı kaçtı:P:p Güncel olmasına takılmyalım bence sevdiğimiz beğendiğimiz filmler sadece:D

    1940 lardanda olabilir yani:P

    @babe kraliçesin supersin:P:p

  7. Bence "Kasımda aşk başkadır" ile "Newyork'ta sonbahar" arasında bir fark yok. Vizyon tarihleri bile aynıydı:))

  8. arkandayım ukturk bende. eski ama güzel filmler de olmalı unuttuğumuz düşleri hatırlatmalı belkide :)

  9. karıştırmadım beybi sadece yani herkesin bildiği bişeyi yazmanı sana yakıştıramadım.. senki koca ukturksun harem ağasısın :ppP
    kendi adıma konuşuyorum kızlar beni parçalamayın klişe olmuş insanların en az 3 kez izlediği bir filmin tanıtımını okumak bana hiçbirşey katmaz.. ondan öle şeyettim ben (melek puccili)

  10. Meleğim benim:P:p

  11. Başlamışsın hemen, daha dün söyledik bi düşünüp taşınsaydın en azından geri saysaydın direk 1numarayı vermişsin :( Güzel filmdir ama bir numarayı hakedermi bilmiyorum, o kadar film var :?
    Filmin ismini gördügümde aa evet güzel film dedim ama senin filmin konusu diye başlayan bölümü okuduktan sonra aynı filmden mi bahsediyoz diye düşünmedim degil :P
    Ayrıca filmle ilgili not: Enya-Only Time şarkısıda filmden sonra tekrar tekrar dinlenir filme tekrar hayran kalınır...

  12. Bir numarayı vermemişsin tamamen benim uydurmam :D ilk filmimiz demişsin x)

  13. One Last Time bu yazıda ne kadar çok eleştiri aldım ben ya:P:p Biraz kabuğuma çekileyim bari:D

    Evet bir numaralı değil ilk film:P:p

  14. valla ben hala bu filmi seyretmiş değilim yuh bana. hala bir yazı yazmış da değilim o zaman 2 kere yuh bana :))

  15. yok izleyemiyorum bünyem kaldırmıo aşk filmilerini artık:D

  16. kasımda askerlikte başkadır. düşünsene o kadar erkeğin içinde asker olmuşun. hemde kasım ayında.. off ben düşünemiyom


Leave a Reply