6.12.08

HerifMania Başlasın!! ver coşkuyu :D

Yazan: osuruktanteyyare | 6.12.08 | Kategori: , |
Yazı: HerifMania Başlasın!! ver coşkuyu :D

Hobareeeyy açılın uleyynnn bilöğün kralını alaşşaa edip hatun dayanışmasıynan buraya el koyduk evet :D Gerekçe olarak Ukturkun erkekleri kayırıp buraya cıbıl hatunları koymasını gösteriyoruz. Blogun bayan çoğunluğu olarak erkek görmek istiyoruz artık yeter yaaa :P

Yeni transferimiz Babegazelin şu Monika ablamızın yazısına bıraktığı yorum sonucu bayadır benimde zihnimi meşgul eden” herifmania yapmalı” konusu üzerinde gaza gelip bide Mamma Miayı izleyince dedimki budur abi..Olay “Colin Firth”

Asıl adı Colin Andrew Firth olan bu irkek her haliyle asil bi İngiliz beyfendisi, 1960 doğumlu(ymuş bende yeni öğrendim oysaki hiç göstermio daş gibi :D) Onu Bridget Jones’un Günlüğünden tanıdım, bildim, sevdim. Böle ağır abilere ayrı bi zaafım var zaten, bilenler bilmeyenlere anlatsın. O nası bi duruş, nası bi karizma yahu. Adamın sesinin tonu bile ayrı güzel. Bu adama bakınca bildiin evlenesim gelio. Sizcede tam koca tipi yokmu lan bu adamda, öle ahım şahım yakışıklı bi tipi yok ama çoh karizmatik beaaa. Onun böle takım elbise ve bond çantayla akşam işten gelip kapıyı çalmasını falan hayal ediyorum. Nese fantezilere girmeyek daha fazla :D

Oynadığı filmler içinde görme şansına erişip başarılı bulduğum filmleri sorarsanız başta Bridget Jonesun günlüğü I-II ve çok severek yüz kere izlediğim Aşk Her Yerde, yine çok başarılı bi aşk filmi olan Aşık Şekspir ve daha dün izlediğim ve çok eğlenceli bulduğum Mamma Mia’yı sayabilirim. Hepsini izleyin şiddetle tavsiye ederim, sırf bu adamın oyunculuğundan diil cidden çok başarılı filmler olduğundan valla bak

Yaptığım ayaküstü gugıl araştırması sonucu aldığı ödüllerin bunlar olduğunu örendim;
1996 - Broadcasting Press Guild Award - En İyi Erkek Oyuncu/Aktörfor: "Pride and Prejudice" (1995)
2001 - Audience Award - Best Actorfor: Bridget Jones's Diary (2001)
1989 - RTS Television Award - Best Actor - Malefor: Tumbledown (1988)
Aldığı ödüller, seçildiği sexi erkek sıralamaları ona kalsın biz güzelliğine baktık konu bitti dağılabilirsiniz :D


Konuyla uzaktan yakından alakası olmayan bi not: Ukturk bu sayfa nie böle kendi kendini yenileyip duruo kuzum? Delirtio beni bişe okuyorum hoop önce heryer bembeyaz sora ana sayfadayım bune lan :S Düzelt şunu yakarım burayı:P İnsanlara diğer sayfaları okuma özgürlüğünü geri ver, hep ana sayfayımı okicaz. Eğitim şart (ne alaka bilmiyorum son cümleyi bişeyle bağlamalıydım böle oldu idare et)

Notun notu: Eğer bu olay bi bana oluosa sizde böle bi sorun yoksa benim bilgisayarımın manyaklığına verin, önemsemeyin, yazılmamış kabul edin :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 7 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. yerim bunu ben

  2. sayfa yenileme hadisesi bende de oluyor, yalnız değilsin :D

  3. kııııııız teyyare pisişik misin hahaha ben o yorumu yaptıında seslendiim dişi yazarlardan ses çıkmayınca ben de planladıydım iş başa düştü die heriflerim bile hazırdı bugün doomgünüm malum bütün gün gezer tozarım eve gelir gece de herif maniaya el atarım artıkın die bi açtım baktım bizimki meersem çağrıyı almış,çakaaal ii yapmışsın ama siftahı senden artık yarın öbürgün devamı benden bir diil iki diil tam 3 deneyle az sonraaaaa :)))))

  4. bide bide eet teyyare aynı problem bende de var o tık tık

  5. biz kodlar üzerinde oynama yapamıoz koca kafa koysan koysan sen koymuşundur onu :D
    ayrıca adamın nesini beğenmedin bildiin ayaklı karizma işte kıskanma huh

  6. herifff :D :)

  7. çok tatlı bu yaaaa, benim olsun muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:)))))))


Leave a Reply