15.12.08

En Tatlı Böcek

Yazan: Ukturk | 15.12.08 | Kategori: , |
Yazı: En Tatlı Böcek

Yine Prenses'in olay yaratan yazısından sonra sizlerleyim.Yine bir blog ile sizlerle olacağım sevgili BlogMania müdavinleri:D Blogumuza geçmeden hatırlatayım belki çoğunuz farketmiştir sevgili Beenmaya namı diğer Kırmızı Günlük'te bir BlogMania oldu.Blogumuza hayırlı uğurlu olsun.Bu son flaş transferimizle birlikte 9 kişi olduk.Allah bereket versin:P:p Bugünkü blogumuza gelelim hemen.

Blogun Adı: Böcek

Blogun isminin böcek olduğuna bakmayın.Böcekten böceğe fark var bence.O bir uğur böceği diye söyleyebiliriz.(En masum böcek onu bulabildim:P:p) Böcek ile Eyül ayında blogunu ilk açtığında tesadüfen sanırsam bağlantıdan bağlantıya sekerken karşılaşmıştım.Daha sonra irtibatı koparmıştım:P:p Ama son bir haftadır falan yeniden ilgi alanıma girmeye başladı kendileri:P:p

Özellikle son iki yazısı Kar Düşü ve Adam yazılarını okumanızı tavsiye ediyorum.Gerçekten çok güzel.Olayı öyküleştirerek anlatması beni benden aldı gerçekten.Zateb Böcek hatırı sayılır bir okura sahip.Burdanda nitelikli bir blog olduğunu anlamak hiçte zor değil bence.

Blog yazmaya Eylül ayında başlamış kendisi.Ama onun öncesinde 3 defter bitirmişliği varmış:P:p Anlayacağınız blog işinde yeni ama yazmada bie hayli tecrübeye sahip Böcek.Daha uzun ömürlü bir blog olacak bence.Blogun teması heryerde görüp görebileceğiniz topluma mal olmuş temalardan bir tanesi.Yalnız temaya bir header yakıştırırsa daha güzel olacak gibi sanki:P:p

Son olarak Böcek ilacına hayır diyoruz.Nokta:P.p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 8 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. onu çok seviyorum ki...

  2. ukturk çok teşekkür ederim:)
    nasıl mutlu oldum şimdi ya böle bozuk bi moralle de oturmuştum nete:)
    bende sizi mutlu ediosam ne mutlu bana..zaten keşfedecek kimse yok öle kendi çapımızda eğleniyoruz:) ama bizbize de yetioruz galiba evet:D
    benim temayı değiştirecem de bir türlü karar veremiyorum şablon konusunda:P ama söledikleriniz dikkate alındı sayın editörüm:)

  3. kesinlikle sıradan değil ama sizden öyle uzak da değil.. enteresan bir tarzı var ve ben ondan çok hoşlanıyorum..

    dilerim hep yazar böyle,bu kalitede..

    not:daha sık yazmasını isterdim ek olarak :)

  4. severiz böceği canı gönülden :))
    bu arada geldim gelmesine de ben konu mankeniyim baştan öyle anlaşmıştık ona göre :))

  5. @Böcek bişiyy değil efendim:P:p Şeref benim için:D:D

    @Beenmaya tamam anlaştığımız gibi:P:p ama contract sınırları dışına çıkabilirsin istersen:D

  6. böcek dadlı bişee :) taptatlı yazıo.. okuyup okuyup bayılıorum :) muckkk

  7. ateş böceğim o benim ;)

  8. Hepinize öpücükk :*


Leave a Reply