27.12.08

Dance automatik electronik cybersonik systematik :)

Yazan: babegazelle | 27.12.08 | Kategori: , |
Yazı: Dance automatik electronik cybersonik systematik :)


Beduk bi geldi pir geldi bence.Keşfettiğimden beri durmaksızın playlist’in değişmez elemanı oldu.İtiraf edeyim araştırınca abimizin bayağı bi geçmişi varmış aslında da ben geç uyanmışım işte.Ben gibi henüz tanışmamış olanlara kendisiyle ufaktan bi bilgi verelim.Asıl adı Serhat Bedük olan vatandaş,Ankaralı imiş Bilkent grafik tasarım bitirmiş ama müzik her zaman içindeymiş.Önce metal grubu varmış şimdi yaptığı kop kop müziğini düşünürsek(ki aslında basitçe kopkop olarak adlandırmamak lazım baya bi değişik altyapılarda çalışıo kendisi)baya bi değişikliğe uğramış tarzı.Ankara'dan sonra İstanbul’da devam etmiş kariyerine önce bi reklam ajansında çalışmaya başlamış ama müzikten kopmamış tabi.Önce Nefes Almak zor isimli bi albüm yapmış daha sonra 2006 Miller Music Factory yarışmasında “Like Tomorrow Will Never Come” adlı parçayla(ki güzel şarkıdır cidden) en iyi dans müzik prodüktörü ödülünü almış."Even Beter" adlı ikinci albümü artık kendi kurduğu müzik şirketinden çıkarmış ama asıl bombası son albümü bence,Dance Revolution.Bana kalırsa dans müziği piyasasına yeni bi kan lazımdı.Özellikle türk clublarda sürekli tiesto efenime sölim abuk subuk techno dinlemekten fenalık gelmişti,Beduk saolsun doldurdu açığı bence.Dance Revolution’ı official myspace sayfasından aha buradan dinleyebilirsiniz.Eski şarkılarını ben unofficial şekilde(ehem öhöm çaktırma)limewiredan bulmaya çalıştım,bulduklarımı yükledim.Kıyaslama yaparsak son albüm en iyisi diorum.Türkçe sözlü şarkıları da var ama bana kalırsa kesinlikle İngilizce şarkılar yapmalı ki son albüm öyle.Aksanı tarzı çok yakışıyo ya tebrikler wallahi :))O değil de bilen biliyodur bu son albümün automatik şarkısının klibi baya bi konuşuldu.Hani şu gayet kitsch saçı krepeli vatkalı kadınların cirit attığı klasik bi 90lar düğünü ve düğün salonu temasında çekilmiş klip.Çok gülüyorum ona ben yaaa,nasıl süper tesbit nası bi oxymoron o şarkıyla o görüntüler heheheh.Adamın surata bak gülüosun zaten üstüne böle de bi klip 40 kere izliorum günde :)).Görmedim duymadım bilmiyorum diyene şölecene link vercem zira ben ukturk bey gibi video mideo yüklemeden anlamam.Ekstra tıklarla yoruyorum güzel barnaklarınızı artıkın kusuruma bakmayın...

Dinleyiniz coşunuz coşturunuz ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 6 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Babe ben bu herifi biliyorm değişik bir tarz adam özellikle video zaten ilginç ötesi bişey de bu Beduk ne demek onu bilmiyorum ben:D

    İstesen videoyu ekleyeyim buraya edit yaparız:P.p

  2. öğrenmiş oldun sayemde :))istediğin gibi editle canııım dükkan senin hehe ;)

  3. ahah ya ben bunca zamandır rock metal grunge dinleyen hatun, bedükü kesfettiğimden beri dinliorum, konseri olsa yakında bi yerde bası cekerim hartbırekyır diyerekten(:

  4. böle bi deliye ihtiyaç vardı,seviom bende bu adamı:)

  5. Müziğini dinlerken Şu yandaki mikrofonlu animasyona baktım çok neşeli bir görüntü oldu, şarkı süper süper ama video tam dinlenmiyor sayfa yenilemesinden dolayı, ah ah ukturk ama rakamı çekmeyi başarmışın sanki ;)

  6. Simi bilmiyotum ki:P:p Bir dengesizlik var ama belirsizlik söz konusu:D


Leave a Reply