3.12.08

Bilinçsiz Karalamalar

Yazan: babegazelle | 3.12.08 | Kategori: , , |
Yazı: Bilinçsiz Karalamalar

Ehem kem küm ses deneme bir kii :) Çok sevgili bloggerlar,pek muhterem yazar arkadaşlarım saygıdeğer blogmania takipçileri,bi iki gün önce büyük patron Ukturk’ten, “Yönetim kurulu kararıyla blogmania yazarlığına talibiz babegazelle” içerikli bi mensaj aldıydım.Dedim nası olur ki yaw,şimdi ekstra sorumluluk,ortak paydada buluşulan ortam,kendi bloğun gibi olur mu ki,ne yazarım ne ederim??Böle bi afakanlar bi muallaklar bastı ama,Blogmania’nın da gönlümüzde ayrı yeri var,yazarları tek tek kıymetli ve de pek sevdiğim bloggerlar.E dedim sizi mi kırcam,arkadaş hatrına çiğ tavuk bilem yinir değil mi keh keh.Neyse pek bi gergin yazıorum,ne de olsa ilk yazı,artık sürç-i lisan ettiysem affedin,destek verin,bağrınıza basın(küçük Emrah bakışı:P)

Ayağımın tozuyla daveti kabul ettim,iki satir düşünüyorum ne yapayım ne yazayım diye.İku geldi aklıma,daha geçen ilk yazısını yazmıştı ya orda da not düşmüştü.Bi türlü elim gitmedi erteledim ukturk artık kafama silah dayadıydı diye.Dedim gazelle kızım bak feyz al,ya şimdi ya hiç.Bismillah dicen atcan kendini heheh.

Yüksek müsaadelerinizle blog tanıtcam işallah.Kendisi benim çok sevdiğim takip ettiğim,yorum bazında artık gün yapar kadınlar seviyesine geldiğimiz bi blogger arkadaşım.Evet böle ama kesinlikle burada arkadaşa torpil geçer bi post girdiğimi düşünmüyorum.Hatta baya bi şüphelendim bu ukturk’ün gözünden kaçmamıştır kesin tanıtmıştır benden önce diye.Blogmania’nın altını üstüne getirdim bulamayınca kendi kendime cık cıkladım,vah yazık kayıp olmuş tanıtmamak diye.Bana kısmetmiş artık.Uzattım sadede geliyorum.Bloggerımız yeni bi blogger değil tee 2006lara dayanıyor arşivi ki bu bloğundan öncesi de varmış anladığım kadarıyla tuba’nın.Şimdiki bloğu da çoğunuzun severek takip ettiğini düşündüğüm Bilinçsiz Karalamalar.


Şahsen benim neşeli,klasik tabirle hem güldüren hem düşündüren tarz bloglar çok ilgimi çekiyo.Tuba’nın da bloğu aynen böyle.Konu yelpazesi ise çok geniş,günlük hayatta başına gelenlerden,anılarından tutun da popüler kültür eleştirilerine hatta hatta çetrefilli politik konulara bile.Tuba mesela günlük hayatta çoğumuzun dikkat etmeyeceği,yazı konusu yapmayacağı bir şeyi alarak ondan gayet de yüzünüzde tebessüm bıraktıran bi yazı yaratabilir.Bamya’ya şiir yazar,efenime söliim mutfaktaki bulaşık deterjanı ve eldiveninden esinlenip spongebob’a taş çıkaran bi hikaye yazabilir.Yine de benim favorim popüler kültür eleştirileri Tuba’nın.Analizler süper onlara laf yok da eleştirinin bıçak sırtı bi tarafı da vardır bana göre.Yani dozajı biraz kaçırıp sürekli bişeylere çemkiriyo gibi olmak sevimsiz durabiliyo bazen,ama Tuba bunu çok güzel ayarlıyo,rencide etmiyo aksine dediğim gibi güldürmeyi de başarıyor:)Her şeyden etkilenip yazı yazabiliyo demiştik ya zaten kendisi de bloğuna anlık karalamalardan mürekkep fikir yansımaları diyor.Ama kesinlikle karalamaların bilinçsiz olduğuna inanmıyorum şahsen.Çünkü en basit konuyu bile sitematik ele alıyor,dağıtmıyor,alakasızlaştırmıyor,konuya hakimiyet perfectooo.


Bu arada Tuba’nın Keşfedi-Yorum isimli bir diğer bloğu daha var.Burda da adı üstünde keşfettiği ilginç detayları paylaşıyor,ilginç bi site olabilir de olabilir bir ürün tanıtımı da…


Tema eleştirecek son insanım ama,ben Tuba’nın sık sık değiştirdiği temalarını çok seviyorum.Herşeyden önce blog görünümü çok derli toplu,yormuyo insanı.Yardımseverdir de kendisi blog temalarını bile paylaşır bloğunda.Bi de son zamanlarda yazılarının çalınması problemiyle karşılaşmasa tam süper olacak.Bu vesileyle kınayalım hırkızları da.Terbiyesiz şeler cık cık cık .Sanırım bitti bu kadar.Siftahımı da yaptım,güzel blog da tanıttım e hade artık kaçayım ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 9 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. tuba yı ben de çok seviorum... çok güzel konulara parmak basıyor, çok güzel yerlerden mizah öğeleri çıkartıyor... başı biraz hırsızlarıyla dertte ama ondanda kurtulacaktır yakında=)

  2. babe hoşgeldin şekerim :P
    bak kimseye söylemeyeceğim ne kadar transfer ücreti aldın söyle ehi ehi..
    iğrenç espriler gecesi :)

    t.u.b.a'ya gelirsek ben şahsen takip ediyorum.. çok hoş istikrarlı,seviyeli,üslubu keyifli..
    daha ne olsun ???

  3. hoşbuldum üfücüm,transfer tam ahbap dost işi oldu hehehe

  4. amaninnn babegazelle'de gelmis aramiza muthis olmus!! kiz senin iku diyen ellerini yirimmm :p

  5. anaaa babe mahçup ettin beni kıııız :D çok teşekkür ederim, hem blogumu tanıttığın için hem de güzel düşüncelerin için :))
    kelebenk ve üfürükten prenses, sizler de sağolun varolun arkadaşlar ;)

  6. çok başarılı bi tanıtım çok başarılı bi bilök beybigazelciim
    ikinizede kocaman tebrikler (:

  7. pifirr kadınlar hamamına dönük :? hoşgeldin babe hoşgeldin memleketdaşım, tuba kıskandığım blogculardan biri ondan nefret ediyorum :D

  8. sağolun varolsun,patron da beğenmiş oh bari:)))

  9. Gazelle ilk yazını yazmışsın, tebrikler. (=

    Tuba'yı gerçekten ben de çok seviyorum. Yeni yazı gelsin de okuyak diye beklediğim blogırlardan biri kendisi.(=


Leave a Reply