29.12.08

Australia: A Nicole Kidman - Hugh Jackman Film

Yazan: Ukturk | 29.12.08 | Kategori: , , , , |
Yazı: Australia: A Nicole Kidman - Hugh Jackman Film


Merhabaleynn..! Nasılsınız iyisiniz inşallah.Yeni yıla yaklaştığımız bu günlerde sizleri yalnız bırakmayayım dedim ki bu sıralar fazla haşır neşir olamıyorum bloglarla:P:p Neyse biliyorsunuz geçenki yazımla birlikte yeni bir kategori başlattık.İlk yer verdiğimiz filmin biraz eski bir film olması konusunda bir tomar eleştiri aldım:P:p O yüzden madem öyle işte böyle diyerekten yeni yepyeni bir film ile karşınızda olacağım.Belki birçoğunuz izlememiştir.Ben buralardan izledim artık sizde izleyin derim.Film ile ilgili bütün detayları vermeyi düşünüyorum.İzlemiş kadar olacaksınız.Bütün benliğinizle hissedeceksiniz filmi:P:p

Filmimiz Australia(Avustralya).Nicole Kidman ablamız ve Hugh Jackman başrolerde Avustralya filminde.Film ortalama tam emin değilim ama aralar dahil değil 2 saat 45 dakika falan sürüyor.Film ikinci dünya savaşındaki Avustralya'yı anlatıyor.Fakat filmdeki tüm hikaye bir veledin ağzından anlatılıyor.Bu çocuk yanlış anlamadıysam bir Aborjin bu çocuk.Çocuk günün birinde çıkıp gelmiş olan soylu Lady Sarah'ya büyük hayranlık duyuyor.(Bu bana hatırlıyorum adın bahardı şarkısnı hatırlatıyor:P ama ilgisi yok:D)

Bu Lady Sarah Avustralya'ya gelir gelmez önce kocasının cesediyle karşılaşıyor.Sonra ben herşeyi yaparım ederim deyip kocaman çiftliği idare etmeye çalışıyor.Ama tabi yedirmezler.Bunun çiftlik mafyası var tabi:P:p Neyse işte sonunda yakışıklı haşin delikanlı olan kovboy Drover'ın kollarında buluyor kendini:P:p (Hemen unuttu kocasını bak:D)

Daha sonra Avustralya'ya da savaş sıçrıyor ve olaylar gelişmeye başlıyor.Filmde çok güzel savaş sahneleri de mevcut.Bir ipucu vermek gerekirse bir bombardıman mevcut filmde.Gerçekten başarılı.

Yalnız Nicole Kidman ablamız hiç bı kadar unçekici(türkçesini bulamadım:D) gelmemişti gözüme...Ama Hugh Jackman denen abimizi bulana kadar tabi.Ondan sonrası güzel bak:D Ama Hugh abimizn hakkını vermek lazım.Gerçekten rolünün hakkını iyi vermiş.Bu ne karizma bu ne kovboyluk:P:p Hı bir de film bana başlarda böyle hani bu eski kovboy western filmlerini hatırlattı ya da bana öyle geldi bilemiyorum izleyin görün.:P:p

Sonuç olarak bence çok güzel bir film.Önümüzdeki yıla damgasını vuracağı belli olan büyük bir prodüksiyon.O söyleyip söyleyip bitiremediğiniz Issız Adam'dan 10 kat daha fazla izlenmeye değer bence(Al sana polemik:P:p)(Bu arada ben izlemedim Issız Adam'ı ama tahmin edebiliyorum...)

Filmin fragmanını izlemek isteyenler tıkla şekerim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 13 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. hmm oynuyo burda da yılbaşı teranesi bitsin gitcem ben dee

  2. dün akşam çıktım filmden...ne diyeceğimi bilemez halde..her türlü duygu öyle kıvamlı verilmiş ki tadı damağımda kaldı...peşpeşe dört konuyu ustaca sivriltmiş ve işlemiş yönetmen...görsel olarak da başarılı bir film insanın kopup oraya gidesi geliyor...

  3. Yalanlar Üstüne filmine mi gitsem buna mı gitsem derken, ikiside gösterimden kalkacak...İkisine birden de ayıracak vaktim yok, ne meşgul adamım ya:P ama sen git o kadar film izle bu iki güzel filmi sinemada kaçır...O yüzden bu kadar şeyden sonra 1ocakta 5 saat boyunca sinemadayım ikisinede gidiyorum :D

  4. Sanırsam yeni vizyona girdi.Bu yüzden bircok arkadaismiz gitmemis veya gidecek:P:p

    Semmy sana katılmamak mumkun degil kardesim:D

  5. Filmi izlemedim henüz ancak konusu biraz bana Nicole'ün Cold Mountain filmini hatırlattı, ciftligi tek basına idare etmeye calısması, savas falan gibi konular. İzlemek istiyorum yine de!

  6. evet bencede sanırım cold mountain e benziyor. ama o filmi çok beğenmiştim. o yüzden bundan da büyük ihtimalle çok etkilenicem. en kısa zamanda seyretmek dileğiyle..

  7. bütün yazarlarımıza şimdiden iyi seneler dilerim efenim. herşeyin gönlünüzce olması dileğiyle sevgiler :))

  8. Akadaşlar o dediğiniz filmi izlemedim ama bu film güzel bak Arog Muro falan paranızı vereeceğinize buna verin derim:P:p

    Beenmaya sanada mutlu yıılar:D

  9. Tüm ekibe mutlu huzurlu yıllar diliyorum. Daha güzel olsun her gelen yılın, geçip gidenden inşallah:))

  10. Ve filmi izledim , gerçekten güzeldi uzun bir maratondu ama iyiydi..Bir sürü konu işlemiş içinde. 8.7/10

  11. Filmi yer bulamamaktan dolayı en önde izledim koca salonda.. Sürekli bir sağda bir soldaydı kafam... Bayağı uzun bi filmfi ama gerçekten de izlemeye değer...

  12. Bu filmi sabırsızlıkla bekliyorum.
    Bizim buruya malesef daha gelmedi..
    Eğer biras daha gecikirse netten indirecem galiba!

  13. Aaaa ne zaman yazdın sen bu yazıyı yahu!
    bir ay olmuş..hala vizyonda bu film bende gittim çok hoş..
    gidiniz..
    kefilim..


Leave a Reply