1.11.08

Zaman Gazetesinin Son Reklam Filmi

Yazan: Ukturk | 1.11.08 | Kategori: |
Yazı: Zaman Gazetesinin Son Reklam Filmi

Zaman Gazetesinin Son reklam filmi çok hoşuma gitti.Zaman'ın savunduğu görüşlere katılmasam da yaptıkları reklam gerçekten güzel.Katılmamak elde değil.Toplumu dış görünüşüne yaptığı bazı davranışlara göre sınıflandırmak,ayrıştırmak iyi birşey olmasa gerek bence.Uzun saçlı olan arkadaşım neden satanist olsun mesela.Bunun gibi birçok örnek var.

Reklam filmi herşeyi çok güzel anlatmış.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 15 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. kani dedi ki...

    bende bir reklamcı gözüyle gerçekten beğendim fakat reklamın başarılı olması için kurumun önüne geçmemesi gerekir ki bu reklam filmini izlediğimde zaman gazetesinin adı bile aklıma gelmiyor verilen mesaj umarım birgün gazetenin gerçek kimliğinede uygun düşer.

  2. İnşallah amin:P:p

  3. ben çok başarılı buldum..
    zaman gazetesiyle cumhuriyet gazetesi reklam işinde yarışıyor gibiler.. çok uzaklar farkındayım.. ama ikiside profesyonel çalışyıor reklam konusunda..

    kanime katılıyorum reklam kuruluşun önüne geçmiş ama mesaj gerçekten faydalı..

  4. dün sabah reklam panolarında gördüm akşam da tvde denk geldim, iki sefer de "çok iyi olmuş yaa" tepkisini verdim, reklam da güzel verilen mesaj da. kim yapmışsa eline sağlık..

  5. evet bende çok beğendim
    hatta o uzun saçlı abide kendimi buldum
    benide yolda gören satanist dio yıhyıh

  6. zaman ismine o kadar güvenmişki,
    parayı sırf o mesaj için harcamış herhal :P çok güzel reklam yapmışlar herşeye rağmen,
    ekranlardaki diğer reklamları düşününce bi de..

  7. gerçekten zekice

  8. evet benimde çok dikkatimi çekti iyi düşünülmüş bir reklam.Zaman'ın anlayışı için aynı şeyi söyleyemiycem. tam tersi hiç düşünmüyorlar onlar...Şaşırmadım değil bu yüzden.

  9. Bende katılıyorum güzel bir reklam olmuş içinde ne yazıyor bilmesem de sırf bu reklam için alıp okuyabilirim :p ama netten taip etmek daha eko geliyor bana ^,^

  10. Reklamı ilk gördüğümde yakalanması gayet kolay ve bir o kadar da güçlü bir mesaj verdiğini düşünmüştüm. Çevremdeki insanlar da aynı fikirdeydi. Söz konusu gazeteyi ve savunduğu fikirleri hiçbir zaman sevmemiştim ancak bu reklam gerçekten de güzeldi. O gazeteye beni uzak tutan önyargımdan neredeyse kurtulacaktım ki, dün sabah gazeteyle bağları aşikar olan samanyolu televizyonunda bir programa denk geldim, gazetenin reklamında bahsedilen o yaftalardan birisi tokat gibi çarpıyordu insanın yüzüne.
    Üşenmeyip fotografını da çektim.

    http://img87.imageshack.us/img87/7030/hpim1937mediumxl4.jpg

    Bir perhiz ve lahana turşusu ilişkisi var sanırım bu işte, anlamadım ben hiç.

  11. Altuğ bobiller yine çoşmuş süper:P:p

    @Perpetual Gloom haklısın reklam güzel ama çektiğin resim herşeyi anlatıyor gerçekten..

    Ama iyi bir pazarlama tekniği bence..

  12. @Çileklisüt netten okumak en iyisi para kazamasınlar çok netten okuyun:D

  13. Çok güzelmiş fakat mesela kendilerini etiketleyen yine kendileri. Bu ne hazin bir çelişki.

  14. bu reklamla alakalı bloglarda bir şeyler karalayan herkesin söze, 'ııı, şey, bu gazetenin görüşlerine pek katılmasamda, ıı, evet, şey' gibi cümlelerle başlaması garip ve/dahi bir o kadar ironik..

  15. 10 numara bi reklam..
    reklamda dikkat ettiyseniz mesela "her uzun saçlı adam satanist değildir" vs. gibisinden bir mesaj veriliyor..
    reklamın anlattığı ile bazı yorumlarda belirtilen yaftalama örnekleri uyuşmuyor bence.. Ne yani adam satanist ise satanist demeyecek miyiz!! E heralde hakedenin isminin önüne hakettiği sıfatı koymak gerek..
    vesselam..


Leave a Reply