21.11.08

Yar Bana Bir Eğlence.!

Yazan: Ukturk | 21.11.08 | Kategori: |
Yazı: Yar Bana Bir Eğlence.!

Bugünlerde çok sık yazmaya başladım.Çoğuda ipe sapa gelmez yazılar arada bir iyi birşeylerde karaladık.Mesela Cesetizleri tanıttık.Ondan gayrisi fazla eften püftendi bence.Yine fazla suya sabuna dokunmadan bir yazı yazacağım.Yazıyorsan düzgün yaz.Lanet olsun şu içimdeki BlogMania sevgisine diyebilirsiniz.(Zaten izleyemedim Kurtlar Vadisinide) Msn'im açılmıyor.Hava değişikliğinden olsa gerek benim Laptop hafif sorunlu bir hale geldi.Onu halledemedim bir türlü.Dünya ile iletişimim kesildi valla.Ne zor bu gurbetmiş ya.Hava soğuk dışarı çıkamıyorsun.Çıksam kesin yarın gazete manşelerine çıkarım.Donarak ölen genç diye.P:p

Havanın soğuk olmasını bıraktım hadi.Doğa olayı diyip geçiyoruz.Hadi msn de açılmayabilir.Telefon diye birşey var değil mi.Evde sabit telefon dışarı aramalara kapalıymış her ne hikmetse.Benim telefonun hattını yeni değiştirmiştim buraya gelirken ve beni değişik bir tarifeye geçmem için orda çalışan bayan epey zorlamıştı.Bende bir kahve içersek olur demiştim:D:D Geçtiğim tarife aldığım bilgiye göre dışarıda zaten tuzlu olan faturayı daha da bir tuzlu görüyormuş galiba.Kaldım böyle buralarda.

Bende kendimi ilime irfana verdim.Boş bulduğum zaman kendimi böyle chat sitelerine, oyun sitelerine .... ve bloga atıyorum.Chat yaparak genç beyinlere ilim irfan aşılıyorum.Oyun oynayarak ise pratik zekamı geliştiriyorum.Blogumda ise saçmada olsa gereksizde olsa yazıyorum.İşte bu yazıda o yazılardan bir tanesi.Ama bugünler bitecek elbet.Sizde kurtulacaksınız bende:D Hı aklıma gelmişken söyliyeyim umduğumdan çabuk ısındım burdaki insanlara.Aslında dışardan görüldükleri gibi çokta soğuk değiller.Özellikle bayanlar çok sıcakkanlı bence.En azından bana öyle davranıyorlar.Zaten gerisi de beni alakadar etmez.Her koyun kendi bacağından asılır sonuçta.

Son olarak ülkemizdeki krizden de bahsetmek istiyorum.Ama bu blog konseptine uymaz kanımca.Hem okumazsınız ben de yazdığımla kalırım.Diğer bloguma alayım sizleri orda karalayacağım yakın zamanda:P:p

Hepinize mutlu günler,geceler,haftalar ülkemin güzel insanları.Gelecek elbet bizim olacaktır.Kahrolsun Liberal Kapitalizm.(Sosyal Mesaj)

Nokta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 5 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. noluyo yahu :))

  2. kahrolsun amerikan emperyalizmi!!!
    go home yankii:))

  3. anarşist herif:))

  4. hep bir mesaj kaygısı.. hep bir mesaj kaygısı..
    :)

  5. canım benım ordakı bayanlar ne kadar şeker olduğunu anlamışlar tabii:))) keyfine bak


Leave a Reply