22.11.08

~Voodoo Girl~

Yazan: Ukturk | 22.11.08 | Kategori: , |
Yazı: ~Voodoo Girl~


Son bir kaç gündür daha önceki yazımda da belitmiştim ipe sapa gelmez içinde bol bol sosyal mesaj içeren yazılar yazdım durdum.Kendime geldim hemen sirkildim bir blog tanıtmaya karar verdim.Aslında bugün tanıtacağımız olan blogun daha önce burda verdiğimiz Cesetizleri gibi fazla tanıtıma ihtiyacı yok ama onuda listemizde görmezsek gözümüz açık gider:P:p Aslında çok çok önceden karar vermiştim ona burada yer vermeye sonra bir boşluğuma gelecek olacak ki unuttuk gitti.Unutmadan yine hemen bloga geçelim neme lazım:P:p

Blogun Adı:~Voodoo Girl~

Selin'nin bloguna geçmeden önce isterseniz kendisini nasıl ifade etmiş bir ona bakalım.Çünkü benim çok ilgimi çekti güzel anlatmış:D Bak ne demiş:

"Her tarafta kendimi anlatmıyor muyum zaten? Bir de burada mı anlatayım? Normal olmaya çalışan tuhaf bir insanım işte, konunun Fenerbahçe olduğu noktada anlamını yitirir bütün gerçeklerim, okumayı-yazmayı deliler gibi severim, müzik dersen cevabım "rock!" olur, "rock" dersen Pink Floyd'la başlarım, uzar gider listem.. İstanbul yaşamıma anlam katan en temel şeylerden biri galiba, İstiklal, Ortaköy... Sinema, tiyatro ya da edebiyat dersen herhalde "tutku" gibi bir şey derim, hem Redkit'imi severim hem Robert Langdon'ımı............."


Bu açıklama böyle devam ediyor Selin'in bloguna girip devamını okuyabilirsiniz.Hatta okuyun:D Neyse bloga dönelim.Öncelikle şunu söyliyeyim bloglarda görebilceğin en uzun yazılara Vodoo Girl blogunda rastlayabilirsin.Alabildiğine uzun bence.Ama şahsen beni sıkmıyor okumak.Hani daha önce de demiştim ya böyle sohbet eder gibi yazan fazla msn dili kullanmadan yazan bloggerlar daha çok hoşuma gidiyor diye.Gerçekten de öyle hani böyle fazla kasmıyor kendini yazarken anlayabiliyorum.Böyle oluncada ortaya güzel birşeylr çıkıyor diye düşünüyorum.

Selin bloguna Nisan 08 den beri yazıyor.Ama sürekli bir üretkenlik içinde kendisi.Günde 2-3 yazı yazdığı zamanlarda oluyor.Şahsen şok olmuştum.Ben 2 günde zor yazarken takdir etmemek elde değil bence:P:p Sanki bana öyle geliyor bayanlar blog yazmada daha başarılı gibi sanki:D

Blogun temasınada bakalım son olarak.Tema siyah.Ben şahsen seviyorum siyah temaları.Sonuçta siyahta bir renk.Ama bazı arkadaşlarımız gözümü yoruyor ne öyle kara kuru gibisinden tepkiler verebiliyor.Haklıda olabilirler tabi.Eskiden temaya fazla önem verirdim ama artık içindekinin daha önemli olduğunu düşünüyorum.Bunun gibi birşey yani anladınız siz:P:p

Yazıyı bitiriyorum uzadı iyice:D Yazıyı Selin'in bir zamanlar yazısının birinde söyledği bir cümle ile bitiriyorum."Yaşasın kendini fasulye gibi nimetten sayma hali"

Nokta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. kurufasulye modumu aktif hale getirdiniz yine sayın ukturk :D şımardım bak iki saniyede :D teşekkürlerimi sunarım :))

  2. ben okadar diorum bayanlar daha ii yazıo die boşamı diorum :D

  3. lanet olsun içimdeki ukturk sevgisine :D


Leave a Reply