16.11.08

Vodafone CepLimitsiz Tarifesi:Gunde 1 YTL

Yazan: Ukturk | 16.11.08 | Kategori: |
Yazı: Vodafone CepLimitsiz Tarifesi:Gunde 1 YTL

Vodafone CepLimitsiz Tarife Günde 1 YTL

Bugün size bir kampanyadan söz etmek istiyorum.Eğer aylık faturanız çok geliyorsa bu tarife size göre olabilir.Tarifemiz Vodafone'dan.Cep Limitsiz Tarife.Günde 1 Ytl sloganıyla yayınlanıyor reklamları.Ama reklamı ilk gördüğümde demiştim vardır bunun bir çakallığı diye.Daha sonra yani bugün aklıma düştü birden(Boşluktan olsa gerek:P)dedim araştırayım.Çok değişik sonuçlarla karşılaştım.Hemen paylaşıyorum:P:p




Şimdi yukardaki tablodada görüyorsunuz bizim için önemli olan fiyatlar parantez içinde olanlar.Onlar Kdv dahil fiyatları çünkü.Buna göre ayda 30.3 Ytl vererek tüm vodafonelarla başa hiçbir ücret ödemeden konuşabiliyorsunuz.Ayrıca diğer operatörleri aramakta yaklaşık 30 yeni kuruş.Bence karlı bir alışveriş.Eğer çok konuşan ve networkünüzün çoğu Vodafone ise mantıklı bu tarifeye geçmek diye düşünüyorum.

Ayrıca araştırdığıma göre bazı ek özelliklerde ekleyebiliyorsunuz bu tarifeye ama tabi ek ücretlerini ödeyerek.Mesela,CepLimitsiz tarifesinde aylık ek 6,06 YTL ödeyen CepLimitsiz aboneleri, yurtiçindeki tüm Vodafone’lulara limitsiz ve ücretsiz SMS gönderebiliyor. Yurtiçindeki tüm GSM ve sabit telefon numaralarına sınırsız ve ücretsiz SMS göndermek isteyen CepLimitsiz abonelerinin ise ayda 18,18 YTL ek ücret ödemesi yeterli.

CepLimitsiz aboneleri aylık 12,12 YTL ek ücret ödeyerekte tüm ev ve iş telefonlarını ücretsiz arayabiliyor. 6,06 YTL ek ücret ödeyenler ise diğer operatörlerle yarı fiyatına, dakikası 15,15YKr’den konuşabiliyor. CepLimitsiz’de konuşmalar 6 saniyelik periyotlarla ücretlendiriliyor.

Karar size kalmış.Beni sorarsanız Turkcell kullanıyorum.:D Nokta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Adsız dedi ki...

    merhaba ali kaan kardeş bloğunuz gerçektende güzel keyifli,benim site açıldığı zaman yalnız bırakmamıştıdız bende ozaman pek anlamıyordum size teşekkür etmek istedim benim için önemliydi bana yorumlarınızla cesaret vermiştiniz...bei favori kabul ederseniz sevinirim...teşekkür ederim..ahsabin dunyası hayırlı akşamlar diler...:) beceremediğim için adsız gönderiyorum kusura bakma

  2. Adsız dedi ki...

    yaw nasıl kayıt olucam yaaa

  3. Adsız dedi ki...

    vodofone çok kazık atan bir sirket iptal ettigim hattın bana 75 ytl borç çırkardı herkezi uyarıyorum


Leave a Reply