3.11.08

UYDUNET mi TTNET mi?

Yazan: Ukturk | 3.11.08 | Kategori: |
Yazı: UYDUNET mi TTNET mi?


Evet blog editörü olarak bu yüce hizmeti size vermek istiyoruz.Bliyoruz birçoğunuz ttnet den şikayetçi.Lanet olsun böyle internete diyenler var.Kesilmeler.Asla mesela 4096 kullanmasına rağmen o seviyeye ulaşmayan bir sistem.Ayrıyeten öğrenci arkadaşlarımız içinde bence biraz tuzlu hem telefon parası ver hem pahalı internet parası öde.Bunun üstüne iyi bir hizmet de alamıyorsun.

Onun için eski adı ile Kablonet yeni adı ile Uydunet e geçmenizi tavsiye ediyorum.Hem telefona da gerek yok.İsterseniz kablonet'in tarife fiyatlarını ve avantajlarını sıralayayım sizlere.Bayılacaksınız:P:p

Sınırsız Tarifeler
512 Kbps (19 YTL)
1024 Kbps (39 YTL)
2048 Kbps (59 YTL)
4 Mbps (79 YTL)
6 Mbps (119 YTL)

Sınırlı Tarifeler

HIZ

0-1 GB
(YTL)

Ek GB
(YTL)

Maksimum Ücret
(YTL)

Limitsiz Tarife
(YTL)

512 Kbps

10

3

24,7

19

1Mbps

16

3

50,7

39

2 Mbps

20

4

76,7

59

4 Mbps

30

4

102,7

79

6 Mbps

40

10

154,7

119



TTNET'in Tarifleri ise şöyle;

Bağlantı Hızı*
Aylık Kullanım KOTA (GB)
Aylık Ücret
Paket Limiti Aşımında MB Birim Ücreti** (YTL/MB)
1024/256
4
29 YTL
0,010
1024/256
6
39 YTL
0,009
2048/512
6
49 YTL
0,009
1024/256
LİMİTSİZ
49 YTL

2048/512
LİMİTSİZ
69 YTL

4096/1024
LİMİTSİZ
89 YTL



Sonuç olarak seçim size kalmış TTENET Mi Kablonet mi.Ben KabloNet kullanıyorum.Çokta memnunum.Hiç bir kesilmede yok.Aslında başları sadece Türk Telekom'a olan gıcıklığımdan dolaı geçmiştim.Ama şu anda çok memnunum.Herkese tavsiye ederim.Hem fiyat açısından hadi fiyatı bırakalım performans olarak tartışılmaz bile:D

Ayrıca temiz internet hizmetinden faydalanmak isteyen aboneler bilgisayarlarına bir yazılım yüklemelerine gerek kalmadan, antivirüs, e-posta filtreleme ve zararlı içerik filtreleme imkanlarından da faydalanabilecekler. Uydunet için 444 0 126 numaralı çağrı merkezine, Türksat ve anlaşmalı PTT merkezlerine başvurulabilecek.Daha ne olsun bence:P:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 6 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Bu yüce hizmetinizin karşılığı olarak kuru bir teşekkür edebiliyoruz sadece.
    (:
    Görünene göre Kablonet çok daha avantajlı, ancak her yerden ulaşılamıyor ne yazık ki, kullanabilmek için kablo tv şebekesinin varlığı zorunlu, ve kablo tv alt yapısı hazır olmayan bir çok yer var hala. Umarım yaygınlaşır hızla.

  2. Yaklaşık 7-8 yıldır kablonet/uydunet kullanıcısıyım,geçen sene de aynı sıkıntıları yaşamıştım şu anda da yaşıyorum.512Kbps olması gereken hızım şu anda 100-200 Kbps civarlarında geziyor.Bir hafta önce başlayan arıza sebebiyle bir haftadır 8 sefer destek hattını aradım gelip bakmıyorlar bile oturdukları yerden sistemi kontrol edip yapılmış diyorlar.ADSL hizmetine başvurdum ve kablonetimi kapattırıyorum.Kablonet alacaklar tekrar düşünsünler.

  3. Adsız dedi ki...

    Uydunet gibisi yok fiyatlarıda uygun download upload her zaman sabit herhangi bir sorun yaşamadım 1 aydır kullanıyorum.Başvurdugumdan 1 gün sonra internetim baglandı 5 dakkada açıldı.Tavsiye ederim pişman olmazsınız.

  4. Adsız dedi ki...

    bence aklı olan uydunete geçmez, devamlı internetten düştüğünüzle kalırsınız. eskiden ttnette idim şimdi uydunetteyim, ikisi de birbirinden berbat hizmet veriyor. online oynadığım oyunlarda hiçbirşey yapamıyorum düşmekten, neden böyle diye sorduğumda tek bir cevap alabiliyorum: bakım yapıyoruz. 2 aydır bakım yapıyorsunuz. devamlı bir sorun var nedense. kesinlikle tavsiye etmiyorum, hizmet çok kötü. internet ise daha kötü.

  5. Adsız dedi ki...

    sacma ttnetın hızmetı ıgrenc otesı
    8 mbsp kadar kullanıyorum 840 goruyorum
    4 gb kotalı gb asımında 10 lıra yansıyo

    1 mbsp kadar saglıyo uydunet 1024 goruyorum
    sınırısda 29 lıra 3 ay da ucretsız kullanıyorum

    MODEMDE KURULUM AKTIVASYONDA UYDUNETTEN
    DAHA NE OLSUN

  6. Adsız dedi ki...

    giden geleni aratır demişler ttnet'ten memnun olmadığım için tavsiye üzerine uydu nete geçtim 5 mb limitsiz tarife kullanıyorum ve bağlantı hafta sonları ve akşamları 1.5 megabit'e kadar düşüyor defalarca arıza kaydı bıraksanızda nafile çözümlenen hiçbirşey yok valla kıyaslama yapınca başka servis sağlayıcıyı önermek değil niyetyim ama ttneti arar oldum.interneti almadan önce mutlaka hız testi yaptırarak geçiş yapın hele hele aklınızı çelmek için kampanyalarla önerilen 24 aylık taahütlere dikkat edin son pişmanlık neye yarar ...


Leave a Reply