20.11.08

Super Obama World Oyunu

Yazan: Ukturk | 20.11.08 | Kategori: |
Yazı: Super Obama World Oyunu

Super Obama World Oyunu

Evet başlıktanda anlayacağınız üzere bir oyun tanıtacağım bugün.Öyle boş boş oturuyordum masanın başındalan ne yapsam ne etsem derken bu oyunla karşılaştım.Daha doğrusu bir arkadaşım dedi Ukturk oynadın mı oğlum bu oyunu hadi dünyayı kurtaralım Obama'nın bize ihtiyacı var dedi.Ben de dedim ona Sevsinler seni Beyaz Zenci! diye ama anlamadı o verdiğim sosyal mesajı dedim hani gönder bakayım dedim.



Oyun çok basit aslında bir haritamız var bu harita üzerinde sevgili süper kahramanımız Obama ile ilerliyoruz.Her oyunun olduğu gibi bu oyununda bir amacı var elbet mesela Süper Mario oyununda sonunda Prensesi kurtarıyoruz sanki dünyayı kurtarış gibi seviniyoruz.Zaten bu oyunda Süper Mario'nun birebir aynısı.

Oyunda Obamayı Sade Vatandaş olarak alıyoruz.Yavaş yavaş kariyer basamaklarını çıkarmaya çalışıyoruz galba ben en azından öyle anladım.Yok arkadaşım öyle dedi:P:p.Oyunla ilgili ipucu verecek olursam eğer oyunu Space tuşu ile oynuyoruz.Önümüze çıkan çakalları,domuzları üstlerien zıplayarak öldürüyoruz.Arayüzü basit bir oyun olmasına rağmen işyerlerinde Solider,Mayın Tarlası oynamaktan sıkılanlar bu oyuna yönelebilirler.En azından biraz aksiyon var:P:p

Oyunu oyanamak için tıklayın canlarım.Super Obama World Yüklenmesi için biraz bekleyin başta az sabır:P:p

Son olarak bir hatırlatmad bulunayım.Blog yazarlarımızdan olan Osuruktan teyyere ye oy verin demiştik.Ben sadece onun katıldığını sanıyordum.Halbuki Prensens ve Siminya'da bu yarışma dahilindeymiş.Onlara da oy verin.Yakın zamanda linklerini yayınlayacağız.:D:D

Nokta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 1 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

Leave a Reply