2.11.08

Sen Karar Ver Gerekli mi Gereksiz mi?

Yazan: Ukturk | 2.11.08 | Kategori: |
Yazı: Sen Karar Ver Gerekli mi Gereksiz mi?

Günün birinde bir kız arkadaşım adını şimdi hatırlamıyorum mazide kaldı:P:p Neyse işte Ukturk ne kadar gereksiz bir adamsın diye bana serzenişte bulunmuştu.O zaman çok fazla önemsememiştim gençliğine vermiştim.Büyüklük bende kalsın demiştim.Ama az sonra vereceğim bilgilerden sonra gereksiz birisi olduğumu düşünenlerin sayısı artabilir.P:p Ama pişman değilim hakim bey.Yine olsa yine yaparım.:D

-Kadınlar erkeklere oranla iki kat fazla göz kırpar.(Ben de benden hoşlanıyorlarda göz kırpıyorlar sanıyordum.Demek ki ellerinde değil:P:p)

-Hızından dolayı birçok çizgi filme konu olmuş Roadrunner saate 34 km hızla koşabilirken, devekuşu satte 70 km hıza ulaşabilir.(Bu roadrunner'ıda bize yutturdular kaç sene.Bende adam sanmıştım:D)

-Baltimor yasalarına göre bir aslanı sinemaya götürmek yasaktır.(Şimdi bunu belirtmek hangi akla hizmet çok erak ediyorum.Acaba getiren var mı aslan.Burdan yetkiliere sesleniyorum peki kaplan getirsek olur mu?)

-Kartallar havadayken çiftleşirler.(Kartallar boşuna yüksekten uçmuyor va birşeyler diyordum bende:D)

-Çin dünya çapında en büyük domuz üreticisi ve tüketicisidir.(Pis herifler:P:p)

-Teksas ın ünlü doktorlarından Frank Gifling, safra kesesi ameliyatı yaptığı 66 yaşındaki Harriet Rainski nin karnında eşinin evlilik hediyesi olan 21.000 dolar değerindeki saatini unuttu. Bunu farkeden doktor hastasından ikinci bir ameliyat parası talep etmekle kalmadı, çıkarılan saati tekrar kullanamayacağını söyleyerek hastasından 21.000 dolar daha istedi. Asıl ilginç olan mahkeme doktoru haklı buldu ve hastasına ücreti ödetti.(Yuh Artık:P:p)

-Eğer soğan doğrarken sakız çiğnerseniz göz yaşlarınıza engel olabilirsiniz.(Ben denemedim deneyen varsa söylesin.Çokta mantıklı gelmedi bana.Bilimsel açıklamasını da yapabilirsiniz:D)

-Otomobilden sonra, dünya çapında en sık kullanılan dört tekerlekli araç; marketlerdeki alışveriş arabalarıdır.(Bence arabadan daha fazla var:P)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 0 Sesime ve fiziğime güveniyorum:


Leave a Reply