14.11.08

Picama Giymiş Blök

Yazan: osuruktanteyyare | 14.11.08 | Kategori: , , |
Yazı: Picama Giymiş Blök


Yine beeen (:

Daha blog tanıtımımın(oha bu nası kelime lan) üstünden çok zaman geçmemiştiki yine kendimi burda buldum. Ukturk çok boş bıraktı buraları içim elvermedi :D

Biliosunuz blogger efendi yeni bi özellik ekledi kendine. İzliyoruz izleniyoruz ve izlendiğimizin farkındayız artık. Akın akın geliyorlar bloğumuzun köşesine yerleşiyolar, meraklanıyoruz "buda kim olaki? du bide ben bakim" diyoruz. Hopp zıplıyoruz hiç tanımadığımız birinin bloğuna. Beğeniyoruz bu blogu izlim diyoruz tıklayıveriyoruz yada beğenmiyoruz bune lan bokum gibi blog diyoruz ama nezakettendir tıkla :P

Yada birinin blogrölüne bakıyoruz "anam ne acayip blog adı var bi bakim ne menem bişeymiş" dioruz. Hooop yine demdenişik bi blogdayız. Ki genelde ben isim ilginç gelirse yada profil fotosu, dayanamam girer kurcalarım, hiç kaçırmam.

Öyle olunca ortaya böle sonuçlar çıkabilio;

"Merabaaa sizin bloğa bilmem kimden geldim, orayada bilmemkimin izlemeç şeysinden girdiydim, e tabi orayada onun arkadaşını okurken bunada bi girim bakim diye girmiştim. Aslında tam olarak ilk girdiğim bloga nerden girdiğimi hatırlayamadım ?!!"

Nese on saattir giremedim konuya. Bende bu bloğa birinin blogrolünden girdimdi, sora unutmuş gitmişim ben bloğu yazık olmuş, geçenlerde kendi bloğumun izlemeç eklentisinde karşılaşınca "eneee ben bunu unutumdu" diyip acil bi müdaleyle hızlıca okumadığım yazılara gözatıp aradaki boşluğu kapattım, kendisini blogrol tahtıma oturttum. Şimdi günübirlik takip ediyorum çok mutluyum :P

Hiç şaşırmadınız tabi blog sahibimiz yine bir dişi :D

Blog ismimiz Pijamalı Blog, link içinde blog ismine bi tıklayın bi zahmet

Son melankolik blog tanıtımımdan sora bu blog size "kızgın kumlardan serin sulara atlamak" gibi bi his vericek çok eminim :D Ben seviyorum bu hatunu çok eylendiriyo beni. Sanırım kendime benzetiyorum biraz. Oda günlük hayatta kaşılaştığı abidik kubidik olayları dillendiriyo bloğunda. Hatta o daha bi abuk şeyleri ele alıyo; insanın yiyipte hatırlamadığı son ekmek lokması, görevli otobüsün görevi, kılıbık erkekler gibi..Aynı zamanda okul hayatı hakkında da oldukça komik ayrıntılar sizi beklemekte

Bloğun şekline şemaline geçince.. Yazılarındaki eylenceyi temada bulamasakta göze hoş gelen bi görüntüsü var. İlk girdiğimde bloğun tepesindeki mum resimlerini görüp çok ağlak şeyler yazıyo heralde diye düşünüp kendimi ağlamaya hazırladımdı, sora okudum baktım bildiin komik lan bu dedim. Arkadaki alaturka desende babaneleri hatırlatır hep bana, içimi biz hüzün kaplar, tarçınlı sahlep içesim gelir :P

Tanıtımı sanırım tanıtımlarımda klasik haline gelicek beddualarımla noktalicam

Bu yazıyı okuyupta bloğa girip bakmayan genç yaşta kırışsın saçlarınada aklar düşsün, banyodayken tüp bitsin, toplum içinde muz kabuğuna basıp yere kapaklansın, sevdiği kız yada erkek kendi cinsinden hoşlanıo çıksın işallah huh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 4 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. izliyim dedim tıkladım valla, inziwadayım zaten bu ara okurum bol bol:)

  2. bikaç günn önce senden tıkladıydım teyyare beğendim samimi üsluplu bi hatun :)tebrik ediorus kendisini burdan bu vesileynen

  3. Severek takip ediyoruz kontesi.(=
    Sanırım Zombi'nin blogroll'ü sayesinde bulmuştum onu da.(=

  4. yazını okuyup, bedduaları aldıktan sonra okumamak olmazdi :) hakikaten güzel blogmuş


Leave a Reply