24.11.08

Penelope Cruz Sánchez #2

Yazan: Ukturk | 24.11.08 | Kategori: |
Yazı: Penelope Cruz Sánchez #2


Daha önce Alicia Silverstone ablamızı tanıttığımız tapılacak kadınlar listemizde geldik benim 2 numarama.Valla bazen 1.sırayada çıktığı oluyor bu listemde.Böyle ispanyolllar,latinler falan sanki böyle daha çekici oluyor.Bize daha yakın buluyorum kendime.

Penelope Cruz'u tanımayan yoktur heralde.Erkeklerin aklını başından alan hatunlardan bir tanesi.Bence kendine has bir güzelliği seksiliği var kendisinin.Böyle karşısına geçip bakmak bile büyük bir haz verir diye düşünüyorum.Çoğu yerde görüyorum diyorlar ah ulan şöyle bir sevgilim veya karım olacak ki ah ah..:P:p Hep böyle bir serzenişler mevcut.Valla ben de isterim ama yok elimizdekileri değerlendirmek lazım o yüzden:P:p

Penelope yengeniz 1974 yılında doğmuş.Aslında aramızda fazlada yaş farkı yok.10 yaş.Bence sorun değil.Ben razıyım:P:p Yaşlanmaz bunlar hem şarap gibiler.Başka bir tabirle taş gibide diyor abiler:P:p Penelope Cruz bale eğitimi almış daha sonra sunuculuk yapmış ilk şöhrete adımını bir klipte oynayarak yapmış.Asıl çıkışı ise 1992 yılındaki Jamon adlı filmle yabancı dilde film kategorisinde aldığı Oscar ödülü ile oldu.Ondan sonra tut tutabilirsen.Yine 1999 yılında yine Yabancı Dilde Film dalında Oskar Ödülü kazanan bir filmde, Pedro Almodovar'ın Todo Sobre Mi Madre filminde oynadı.

İspanyolca İtalyanca, Fransızca ve İngilizce olmak üzere dört dil konuşabilen yengemizin birde Monica diye bir kız kardeşi var oda tadından yenmez gibi gözüküyor.Ablasına çekmiş.Maşallah:P:p

Böyle hem bir afet hem de başarılı kadınlar hem daha hoşuma gitmiştir zaten.Ölürüm ben onlar için.Tarkan'dan Ölürüm sana şarkısını gönderiyorum ispanyol güzelime.
Ah ah...:D

Son olarak youtube'da bir video buldum Penelope ile ilgili.Belki youtube a giremeynler vardır diye kendim upload ettim yeniden.Hadi iyisiniz:p:P

video

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 10 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. ah be canım şeker ötesi insan sen isveçtenki kızlarla yetin:)

  2. penelope nin böyle seninle oynayıp oynayıp sonra da arkasına bakmadan gidecek bir hali var. güvenmiyorum kendisine ama gel dese gelirim. bu çelişkiyi çözmeye çalışıyorum şimdi.

  3. sen bildigin zevksizsin :D 1.ciyide begenmedim 2.ciyide..3.yazma lütfen :P başka yazılarınla sahalara dön

  4. işte açıklıyorum, beklenen liste :P

    1-Kate Beckinsale( zor bir karardı :D )
    2-Elisha Cuthbert
    3-Liv Tyler ....
    4-Adriana Lima ( bakışının hastasıyız :P )
    5-Marissa Cooper ( listeye girmeyebilirdi ama içimden kalırdı :P )

    böyle listeyi zor bulursunuz bi köşeye yazın :P

  5. Kesinlikle İspanyol kadınları daha çekici...

  6. ben yine de liv tyler dan vazgeçemem.
    kadını kendimize aşık ettik şimdi yarıda bırakmak bize yakışmaz:))

  7. senin kazandığın para onun köpeğinin kuaför masraflarına bile yetmez :D

  8. Ben de beğeniyorum bu hatunu. Dediğin gibi değişik ve kendine has bir güzelliği var. Bir fabrikadan çıkmış gibi hep aynı tarz olan güzellikler güzel gelmiyor bana. Bir de Catherine Zeta Jones var böyle güzelliğini değişik bulduğum. Aynı zamanda seksi de... ;) :)

  9. Ben yinede Penelope için Nicole boşanmaz diyenlerdenim.:)

  10. favori 1imdir kendisi.
    ve evet ispanyol kadınlarının kendine has bi çekiciliği var
    çok doğru bi tespit. kutlarım (:


Leave a Reply