8.11.08

Melankoli kokan bir blök

Yazan: osuruktanteyyare | 8.11.08 | Kategori: , , |
Yazı: Melankoli kokan bir blök


Uzun (of tamam upuzuuunnn :P) bi aradan sora tekrar karşınızdayım efenim. Blogun konseptine uygun olsun deyü beğendiğim bi bloğu tanıtma niyetindeyim. Bi blog buldum kimindir sahibi yoksa benimdir :P

Blogun adı sanırım içimin şehri :D sanıyorum çünkü bloglarda genelde görmeye alıştığımız kocaman blog ismini bu blogda göremiyoruz. Explorerın tepesinde okudum ben bu ismi başka biyerde de yazmıyo, aradım taradım, hatta sayfayı fareyle seçili konuma getirip gizli biyerdemi acaba diye iyicene bakındım, vallahide yok :D

Myheadishhigh ta olabilir bloğun ismi çünkü blog adresinde o yazılı. Bi ihtimalde blogun isminin 9 olması çünkü blogrollume ekleyince ismi öye çıktıydı

Anaam icene kafam karıştı heaa. Nese anlicanız tanıtcağım bloğun ismini bilmiyorum :D
Linkimizde işte burdaaaaa içiminşehri

Blog sahibimiz bi hatun. Blogu incelerseniz aralarda resimlerine rastlayabilirsiniz diye bi tiyo vereyim aranıp durun :D Ayrıca benden size bi tiyo daha; bu hatun çok sevdiğimiz blogerlardan birinin kankası , onuda siz çözün hadi bakalım..

Yaşıyla ilgili elimde kesin bi bilgi olmamakla beraber, hakkında bildiğim şeylerde yazılarıyla sınırlı. Çünkü bloğunda bi profil yazısıyla karşılaşmadım. Kendisini şu cümlelerle anlatmış;

“Bazı kadınlar ölüyü diriltir
Bazı kadınlar diriyi öldürür
Ama bazılar ölü doğurur her seferinde
Ve umursamaz”

Melankolik bi hava sezdim ben siz ne dersiniz?

Hatunu okuduğunuz süre içinde melankolinin dibine vuracağınız garantisini şimdiden verebilirim. Ben genelde sevmiyorum şiir içerikli blogları ama bu favorilerimden, çünkü abla çok zekice çıkarımlarda bulunuyo ve zeki olduğu kadar yırtıcıda. Ve biz bu tip hatunlara hastayız bakınız yaprak dökümü ferhunde :P Ayrıca özür dileyerek itirafta bulunuyorum bazı cümleciklerini çalıp msn iletisi olarak kullanıp hava attığım, caka sattığım oldu :D

Bloğun görseliğine de iki çift laf edip bitiriyorum efenim. Seçtiği resimleri çok başarılı buluyorum lakin tema için aynı şeyleri söyleyemicem. Diğer internet şeysilerinde nasıl görünüyo bilmiyorum ama explorerda bloğun üstte yarısı beyaz yarısı siyah görünürken, aşağıya doğru beyaz fon tüm ekranı kaplıyo. Bu temaya şaftı kaymış (one lann) bi görüntü vermiş. Daha az kafa karıştırıcı bi tema kullanmasını tavsiye ediyorum. Ben kimim lan burada tema hakkında ahkam kesiyorum :P Nese ben azbuçuk göz zevkine sahip bi insan olarak fikrimi belirttim sadece uyup uymamak tabi ki ona kalmış

Nese uzun lafın kısası güzel blog, cici blog, okunası blog

Bu yazıyı okuyupta bloğa girip bakmayan evde kalsın, saçı bitlensin, tırnaklarında beyaz lekeler çıksın,hoşlandığı kişinin karşısında sümükleri aksın rezil olsun işallah huh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 12 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Efenim bis o blogu maybe olarak biliyok emme yanlışımız varsa affola:)

  2. o hatunun nicki die biliom ben ama (:
    kendisinden basın açıklaması bekliyoruz :D

  3. Ben biliyorum kankasının Hello diye başlıyor:P:p

  4. Telefonuna mesaj gelen cici kız olmasın bu sakın?Kaçtı kurtuldu kocasından,blog alemine gizlendi. Çünkü "buluşalım mı" diyeni tanıyordu gerçekten.

  5. kankası geldi buyrun.ahahaha.
    Kankasının niye reklamı yok lan burda gülmeye gülüyosunuz eglenıyosunuz.Laf arasında sevdiğimiz blogırın kankasıymıs hadi ordan.şaka yaptım.
    kendisinin yaprak dökümü ferhunde olayı yok.bakmayın oyle olduguna.Canımın ciğerimin köşesidir.Kitap çıkaracak ve bana ithaf edecek,kendi söyledi.Mütiş miyiz neyiz bilemedim ki.Mihihih.

  6. Nicki maybe
    blog adı da 9 ayrıcanaktırararktan.

  7. Evet MarshMello bildirdi..Teşekkürler Mello:P:p

  8. aa aşkolsunnn senin reklamını bi önceki tanıtımımda yapmıştımya hellöcüm (:
    ayrıca şiir blogunada göz diktim tanıtabilirim ama sık güncelleme istiyorum ne zamandır bişe yazmıosun gözümden kaçmadı :D

  9. he bide temayı düzeltti aferin maybeye :D

  10. Tamam o zaman size bugun şiir yaziyim ben.Ama şiir değilki onlar.Alt alta kelimelerle laf sokma.Mıhıhıhı.

  11. maybe'nin yazıları güzeldir. ama ben her zaman blogun adresine takılmışımdır.

  12. sondaki bedduadan korkup bloğa girdim :)tuttum yazılarını


Leave a Reply