25.11.08

Kizlarin Erkeklere Soyledigi Pembe! Yalanlar

Yazan: Ukturk | 25.11.08 | Kategori: |
Yazı: Kizlarin Erkeklere Soyledigi Pembe! Yalanlar


Bu aralar unuttuğumuz ihmal ettiğimiz çekirgeleri yeniden hatırladık ve yine onları tecrübelendirmeye yönelik bir yazı daha.Belki birçok çekirge bunları özümsemiş biliyordur.Ama tekrar etmekte fayda var bence.:D Bu kadar yalanda söylenmez diyor insan içinden.P:p Başlıkta pembe dediğime bakmayın ortamı yumuşatmak için yazdım:P:p

-Sen ikincisin
-Telefonumun sarjı bitti..
-Şu anda konuşamam; ben seni birazdan ararım...
-Bu gece olmaz basim ağrıyo...:P:p
-Bana guvenmiyomusun. guven bana, soz senin guvenine layik olacagim.(Bunu ben de söylüyorum:D)

-Hayir hayatim evdeydim. annem telefonun kablosuna takilmiş kablo cikmiş sabah farkettik.
-Hayir hayatim kiskanmadim. ..nerden çikariyosun intikam almaya kalkishacagimi. ..
-Ben hiç yalan söylemem bi kere!
-Ben ne kadar yesem de şişmanlamam, hayatta da rejim yapmam(Haha büyük yalan:D)
-Dün seni biriyle görmüşler.
-Tamam tamam sus lutfen sevgilim, soz bundan sonra hep senin dedigin olcak, hic chikmayacagim senin sozunden.

-Ben öyle demedim, sen yanlış hatırlıyosun
-Saclarimin dogal rengi bu, gune$te aciliyor..
-Cildim için bişey kullanmiyorum.Ergenlik çaginda bile bi sivilce cikmadi bende
-Yanliş anlama ilk erkegimsin..
-Sevdigim ilk ve son erkek sen olacaksin.
-Yok canim kim asilacak bana, oyle kendi kendime oturuyorum ben

-Birşeyi merak ediyorum Itırcan işsiz gucsuz, yari ac bir adam olsam, beni gene sever miydin? Böyle evlilik falan konuşuyor olur muyduk seninle? bana sanki şey gibi geliyor..."
"-Tabi ki aşkimmmmm. canimmmmmm. sefkilim benim, erkekimmmmmmm.Ne ilgisi var ilişkimizin parayla pulla, işle güçle.Seni sadece sen olarak sevdim ben canim benim."(Vay:P:p)

-Annem bırakmadı, evin tozunu aldırdı da öyle gönderdi.
- Rockcıyım.
- Metal müzik dinlemekten hoşlanıyorum.
- Acaip bi punkçıyımdır.
- Ben etnik müzik dinlemekten hoşlanırım, hindu faan.
- Ben yeni şeylerden hoşlanmıyorum pek, elvis, beatles faan. (HAHAH:D)

-AAy alısveristen nefret ederim.(Bak ne kadar farklı bir kızım mesajı verilmekte:P:p)
-Ben senin bildiğin kızlardan değilim...hıh (Klişe:D)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 7 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. süpermişş yahu!
    misilleme mi bu :P

    bunların içinden söylediğim yalan yok desem inanır mısın?
    birkaçını söyledim ama doğrulardı :P

  2. bu kadın milleti zaten beni herzaman korkutur.:))

  3. tamam kabul bunlar doğrudur da ukturk noolursun bak allasen erkek yalanlarını da yapsana gözüm haaa daha bi eğlenceli ve daha bi uzun olur o liste zannımca hahahhahaha ;)bizbizeyiz şurda nasolsa demiii

  4. -yok ben öyle dizi filan izlemem tv ile alakam yoktur. hı ama ara sıra diskavıri çenıldaki belgeselleri izliyorum hı hı bi de siyenbisideki diziler var ya hav ay met yor madır falan onları izliyorum o kadar (ahahahaha yalan tabii ki)

  5. bütün yalanlar bi cümleyle böyle mi güsel özetlenir yaw bravo hehehe :)

  6. Biraz daha geliştir bence, bu kadarcık olamaz.

    Hiç selülitim yok,
    Hayatımda sen varsın ya, fikrime bile kimse gelmez,

    daha çoooooooookkkkkkkk........

  7. eksi sozluk kokusu aliyorum hafiften :p


Leave a Reply