23.11.08

Kizlar Erkeklerden Ne ister?

Yazan: Ukturk | 23.11.08 | Kategori: |
Yazı: Kizlar Erkeklerden Ne ister?


Son Voodoo Girl tanıtımımızdan sonra dedim ne zamandır ihmal ettiğim çekirgelerime bir hizmetim olsun.Faydalansınlar.Konumuz Kadınlar- Kızlar ne ister? Kadınları mutlu etmek mümkün müdür? Kızları nasıl kandırırız? gibi sorulara cevap vereceğiz bugün.Aslında zor bir konu ama Ukturk zoru sever:D:D

Bu konuda Doktora tezi yazacak kapasitede olduğumu düşünüyorum.Zaten Manita tavlama tekniklerimiz sayesinde birçok kardeşim kendine manita yaptı.Bunun gururu içindeyiz.P:p Aslına bugünkü yazımızda önceden verdiğimiz teknikleri destekleyici nitelikte olacak.Bir nevi satış sonrası hizmet diyebiliriz:D Soru cevap şeklinde yapacağız.Başlıyoruz:D

Kadınlar/Kızlar Ne İster?

Kadınlar ne ister sorusuna sorusuna verilebilecek birçok cevap mevcut gerçekten.Nedenini sorarsanız hiçbir zaman kanaatkar olmayabilirler.Güzel birşey yaparsınız hemen 2 dkda onu unutabilir sonra başka bir kibarlık, çanta,ayakkabı,ev,araba vb.şeyler isteyebilir:P:p Ama arada iyi kızlarda çıkıyor.Onlara kısaca melek diyoruz biz.Böyle kızları bulunca kaçırmayın.Bu zamanda çok zor çünkü.Kara borsa durumda şu sıralar.Küresel kriz kız piyasasınıda vurdu malesef:D

Şimdi kadının,karının,kızın istebileceği birçok şeyi maddeler halinde vereceğiz önceden hazırlıklı olun diye.

-Maç seyretmek yerine kız arkadaşıyla vakit geçiren bir sevgili isterler.(Zor bir durum çekirge anlayabiliyorum seni)
-Seni seviyorum sözünün sürekli söylenmesini ister.(Hadi bu biraz kolay söle gitsin bedava zaten:P:p)
-Erkeğin parasının bol, aklının kıt ve bir ayağınında çukurda olmasını ister.(Evet bu durumdaki kızlardan uzak durmak lazım.Ocak batıran cinstendir bunlar.Aman çekirge)
-Sadece bir kadınla yetinmesini ister.(Papaz hergün pilav yemez,bir çiçekle bir yaz geçmez gibi vecizeler buna karşılık olabilir.Ama dikkarli olmak lazım.Çaktırmadan yapın çekirgeler:P:p)
-Her akşam dışarda yemek yemek ister.(Arada bir çıkartın dışarı ama fazla alıştırmayın.Sonunu alamazsınız)
-Gazetedeki spor sayfaları yerine mobilya,beyaz eşya,nevresim gibi kataloglara bakan bir erkek isterler.(Çok sıkıcı bir aktivite de olsa bunuda idare edebiliriz.Mesela;
*Ne kadar güzel di mi?
Hı hı evet..... gibisinden geçiştirebilirsiniz.Siz yine gazetenizi okursunuz yani:P:p

Evet bu kadar şey söyledik durduk.Attık tuttuk.Şimdi kıssadan hisse durumuna geldik.Aşağıdaki hikayeyi iyi okuyun.Yukardakilerden çok aşağıdakini kendinize rol örnek almak daha iyi bence.P:p

Kral arthur, bir soruya doğru cevap verebilirse hayatı kurtulacak, aksi takdirde ölecektir. soruya cevap verebilmesi için 1 sene süresi vardır. soru aynen şöyledir:
-"............. kadınlar ne ister?.............."
Bu soru tabi ki, dünyanın en zor sorusu. ancak, kralın fazla bir tercih şansı yoktur. ülkesine geri döner. türlü alimlere, bilir kişilere danışır ama soruya tam bir doğru yanıt bulamaz. bu sorunun cevabını sadece yaşlı bir cadı bilmektedir. artık en son gün gelmiştir ve arthur mecburen cadıya gider. cadı soruya cevap verecektir ancak bir şartı vardır. cadı cevap karşılığında arthur'un yakın arkadaşı, en iyi ve yakışıklı şövalyesi ile evlenmek istemektedir. arthur yıkılır ve bunu kabul edemeyeceğini söyler ve cadının yanından ayrılır.şövalye olanları duyar, krala koşup hiçbir şeyin arthur'un hayatından daha önemli olamayacağını söyler. ve cadıdan cevabı alırlar.
- ".......... kadınlar her zaman kendi özgür iradeleriyle karar almak isterler..........."
Evet kesinlikle doğru olan bu cevap sayesinde kralın hayatı kurtulur ancak, şövalyenin hayatı sönmüştür.nihayet şövalye için en kötü an yani, gerdek gecesi gelir. ancaaaakk...odaya girdiğinde karşısında cadı yerine dünyanın en güzel kadınını görür. şövalye şaşırır ve sorar: - "sen kimsin?".kadın cevap verir: - "ben evlendiğin cadıyım.ancak gündüzleri son derece çirkin ve geceleri son derece güzel olurum. ya da, gündüzleri son derece güzel ve geceleri son derece çirkin olurum. nasıl gözükeceğime sen karar vereceksin".şövalye çok kısa bir süre düşünür:geceleri mükemmel bir sevgili mi yoksa gündüzleri eşiyle beraber kazanacağı saygınlık mı? ve şöyle cevap verir:- "nasıl olmak istediğine sen karar ver lütfen, ben senin her haline karşı saygılıyım." cadı bu karar karşısında çok sevinir : - "sen bana seçme özgürlüğünü verdin ve beni kısıtlamadın şövalyem. bu yüzden ömür boyu yanında güzel ve saygılı biri olarak gözükeceğim". kadınlar ister, son derece güzel; ister, son derece çirkin olsun... her zaman tatlı birer cadıdırlar!...


Karar senin çekirge:P:p Nokta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 9 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. -ilişkide dürüstlük isterler.. bu erkekler için çok zor olacak ama isterler..

    -konuşmak isterler ottan,çöpten herşeyden konuşmak,gerekli gereksiz..

    -onaylanmak isterler.. bir karar vermek,için bir kıyafet almak için, bir filme gitmek için.. onay isterler..

    - hem özgürlük hem kısıtlama isterler.. bu kafa karıştırıcı biliyorum ama böyle.. şöyle ki diyelim dekolte giyecek kız arkadaşınız.. "ya şebnem bunu giymesen olur mu ne bileyim çok iddialı gibi geldi" demenizi ama netice olarak giymesine karışmamanızı isterler..

    -doymuş olmanızı isterler belki de bu sebeple kendilerindne yaşça büyük erkeklerle birlkte olurlar.. açlık yapmayın diye!!! (mesaj alınmıştır galiba)

    -anlattıklarına boş gözlerle afedersiniz ama mal mal bakmamanızı,bir kaç cümleyle cevap vermenizi isterler bu da güç olacak erkekler için ama bi zahmet!!

    -höz-zöd yapmanın ayarını kaçırmamanızı ben erkeğim patron benim ayaklarına yatmamanızı isterler..

    -temiz,bakımlı ve özenli olmanızı isterler.. ve sizin için temiz,özenli ve bakımlı olan sevgilinizi görmezden gelmemenizi isterler..

    -iyi veya kötü bütün gerçekleri bir an önce öğrenmek isterler!!

    ve .... binlerce madde daha :P

  2. çoğumuz böyleyizdir belki ama hepimiz de böyle değiliz yahu :D bi kere maç saati "maçı bırak benimle ilgilen" demem, çünkü maç varken ben de maçı bırakıp onunla ilgilenmem :p ayrıca bol paralı kıt akıllı adamla hayat mı geçer bee :)) aklı bol olsun aklıı :p

  3. ne yaparsan yap gene de kadının istediği erkek olunamaz.kral gibi özgür bıraksan .bu seferde benim hiçbir fikrimle ilgilenmiyorsun derler.benim başıma geldi.garip yaradılışlıdırlar.aslında kadın için geçerli değil sadece.erkekte öyledir ne kadar istenilen bir partnerin olursa olsun bir gün gelir istenilen özellikler sıradanlaşır.bu noktadan sonra sevgi kalmışsa eğer bu ulaşılabilecek en ideal seçenektir

  4. melek gibi kızlar karaborsada demişsin ama iyi erkeklerde karaborsada naberrr:)))
    bu arada güzel hikayeymiş o şövalyeden bir tane istiyorum nereye sipariş vermem gerekir acaba :)))

  5. wuu hikaye çok güzelmiş
    yalnız senin hatun tavlama taktiklerini bildiğin falan bu hikayeden daha hikaye geldi bana :P

  6. klişelere boğmuşsun ukturk yapma yaaa,hayatımda hiç nevresim seçmedim gazeteden,erkak arkadaşımı boynundan çekip fino gibi mağaza mağaza gezdirmedim,seni seviyoruma boğulmak istemem sürekli çünkü ben de demem,romantik zırvalarım yoktur çıkma aydönümümüzü unuttuuun gibilerinden,maç mı izlicn arkadaşınla mı takılcan git takıl derim,telde konuşmaktan nefret ettiğim için her dakka konuşalım diye boğmam,abartmıorum walla,ama terkedilme yüzdem de tavanlarda,ben şunu bilir şunu sölerim erkek milleti şımardı,kadın nüfusu da artınca acık bundan acık şundan doyumsuz oldu hıhh

  7. ben adamı bulucam sana yollicam sen de bunları ona söle o zmn heheeh ;)ben yaranamıyorum başkası sölese girer belkim kalın kafalarına

  8. bugün de bu filmi almıştım ya boys and girls... şansa bak :D

  9. Merhaba;

    Artık devir değişti sanırım bununla beraber istekler de değişti. Bugün erkeklerin ne istediği ile ilgili bir yazı okudum. Hoşuma gitti. İlgilenenler için linkini paylaşmak istiyorum.
    http://istanbella.com/cinsellik-ask/erkekler/erkekler-modern-iliskilerde-kadinlardan-ne-bekler/


Leave a Reply