30.11.08

Kelebenk

Yazan: Ukturk | 30.11.08 | Kategori: , |
Yazı: Kelebenk


Merhaba geçenki Godsyndrome tanıtımımızdan sonra yine ara vermeden bir blog daha tanıtacağız.Bugünkü blogumuz cici mi cici bir blog bence.Hani blog ismide çok güzel içindeki yazılara yansımış bu güzellik bence.Bloga hemen yatay geçiş yaparsak:P

Blogun Adı: Kelebenk

Kelebenk ile yaklaşık 2 hafta önce tanıştım.Yanlış anlaşılmasın bloguyla tanıştım:P:p Neyse hemencecik sevdim normalde hemen beğenen bir tip değilim ama bu blogu sevdim.Böyle büyülü bir havası var sanki:D Blogun içeriğine geçmeden önce şunu belirtmek istiyorum.Bu blogumuzda Nisan 2008 de yazmaya başlamış.Daha önceki yazımdada demiştim bu nisan ayında güzel bloglar ortaya çıkmış diye.Gerçektende öyle galiba.O zaman blog yazmaya başlıyacaklar Nisan ayını beklesin :P:p

Kelebenk blogunda aşk kokan eylemler,bir geyik bir geyiğe demiş ki,derindir anlamları, günlük hayattan kesitler,mimsel hareketler,senden benden bizden adlı kategorilere yer vermiş.Kategori isimleri gerçekten güzel.Zaten kategori isimilerimden blogun nasıl bir içeriğe sahip olduğunu hemencecik anlayabilirsiniz.

Mesela derindir anlamları kategorisi altında Kelebenk dinlediği müziklerden,izlediği filmlerden ve/veya kitaplardan,şiirlerden bahsediyor.Bence hepside güzel şeyler.Kelebenk'in zevkine hayran olabilirsiniz.Diğer kategorilerdeki yazılarda kaydadeğer bence.Ben Kelebenk'in en çok "Tanrı Onları Korusun" ve "Ve Tanrı Birilerine Kıyak Geçti" yazılarını daha bir dikkatli okudum.Galiba içimdeki magazin aşkından olsa gerek.O zaman Tanrı Benide Korusun:P:p (Hemen kendime pay çıkartırım:P)

Unutmadan söyliyeyim bence yazılarda seçilen fotolarda çok başarılı banada öğretsin ben çok zevksizim bu konuda çünkü:D Blogun temasınada geçelim.Valla tema çok hoşuma gitti.Ancak bu kadar güzel olur.O kadar tema gördüm geçirdim ama bu temayı daha önce görmemiştim.Gerçekten güzelmiş.Eğer nasıl bir tema diye merak içindeyseniz o zaman sizi Kelebenk'in bloguna seyahata alalım.Eğer şimdi hmen girerseniz blogumuza özel %10 indirim fırsatı isiz bekliyor:P:p

Galiba blog biraz sola çekiyor gibiP:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 9 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. yine takipte olduğum blogu seçmişsin yahu!!
    kelbenk çok cici,bence de farklı bir havası var blogunun..

  2. ağlıycam sanırım=(

    çok teşkür ederim.... =)

    beni takip eden ve okuyan blogger ları da öperim ki... çok mutlu oldum pazar günüm şenlendi...

  3. benim de yeni fark ettiğim bloglardan.tanıtmam iyi olmuş çünkü bunu çoktan hakediyordu.

  4. farkındayım sayın köse :P
    takip listemi kopyalıyorsun buraya..
    asistanın yapsana beni :)

  5. arkadaşlar,sizi tebrik ediyorum başka blogları tanıtmanız ince bir davranış...geçen gün düşünmüştüm hangi blogda gördüm diye hatırlayamadım..meğerse sizmişsiniz...fikir çok iyi...iyi çalışmalar..

  6. ben bu hatuna bayılıorumdu zaten ii olmuş (:

  7. osuruktan teyyarem ben de sana bayılıorummm ki=)=)

  8. Bu kıza da annesine de bayılıyorum galibaa..(=

  9. biz de sana bayılıyoruz=) nolucak şimdi:P


Leave a Reply