28.11.08

Godsyndrome

Yazan: Ukturk | 28.11.08 | Kategori: , |
Yazı: Godsyndrome


Son dönemlerde blog tanıtımlarımızda daha çok arşivimizde çok önceden yer alması gereken ama ihmal ettiğimiz bloglar yer alıyor.Bu günde yine o bloglardan bir tanesi bizlerle olacak.Kendisini beğenerek okuyoruz.Kim dersen peki o bir efsane o bir karşlıklı nargile içilecek adam o bir:

Blogun Adı:Godsyndrome

Aslında üstüne hem çok şey söylenebilir hemde hiç birşey.Çünkü bazen fazla söze gerek bırakmıyor ama yine de yazmadan olmaz tabiki:P:p Godsyndrome birçok yerde görebileceğiniz bloglar gibi deil biraz farklı biraz marjinal biraz komik biraz felsefik bir blog bence:P:p

Godsyndrome blog yazmaya Nisan 2008 de yazmaya başlamış daha bir evveliyatı var mı bilmiyorum ama dikkatimi çekti bu Nisan ve Mayıs 2008 de ne kadar güzel bloglar açılmış böyle.Var bir hayır diyerekten devam ediyoruz.Godsyndrome blogunda çeşitli kategorilere yer vermiş valla hepside bibirinden ilginç gerçekten ama ben en çok my fair lady bölümü zevkine hayranım gerçekten.Biliyorsunuz bende böyle bir bölüm başlattım bu kararı sevgili Godsyndrome'dan etkileyerek verdim kabul ediyorum:P:p

Süper yazılar var blogta bir kitaba başlar gibi baştan sona okuyabilirsiniz bence.Cilde ve dişlere iyi geliyor diyorlar Godsyndrome için ona göre:D

Blogun temasına geçmek istiyorum hemen.Blogun temasında ne var demeyin tamam beyaz klasik bir blogger teması ama headerın ünü dünyaya yayılmış durumda birçok yabancı forumda konuşulur hale gelmiş bu yukardaki sinek:P:p O yüzden headera bakarken dahada bir dikkatli bir bakın.Eminim sırrı çözeceksiniz:P:p

Bir de blogun en altına kadar indim ne var ne yok diye Godsyndrome'nın "eğer bu yazıyı okuyacak kadar aşağı inmişseniz;fazla meraklısınız demektir" yazısıyla karşılaştım bir kez daha gülümsedim.Allah razı olsun.Tanrı seni korusun ve yüceltsin:P:p

Not:Tatianayı nerden buldun hocam gerçekten güzelmiş.Hiç bu kadar güzel sigara içen görmedim:D:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 14 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. god,seni seviyorum desem bana inanma:))
    yazılar gerçekten kitap gibi.çevir çevir oku.

  2. Okuma listesinde kendimi görünce birden epey şaşırdım doğrusu teşekkür ederim Ukturk,
    Nisandan öncesi yok o tarihte başladım yazmaya, my fair lady köşemi ben de seviyorum ama senin hatunlar da gayet güzel bence.Son olarak fazla meraklısınız yazısını bulan ikinci kişisin tebrik ederim.Tekrar teşekkürler.
    Not:Tatinayı gastede gördüm cebinde 200 euro var diye Türkiye'ye sokmamışlar,o da geri dönmüş :(:(

  3. Nan ben verirdim 200 euro ah gitti güzelim tatiana:D

  4. süper seçim. Godsyndrome blog camiasında hem samimi hem orijinal olmayı başaran yegane blog.
    Tek geçiyorum, ve ayrıca Godsyndrome'un devamlı okuyucuları da var biri de benim mesela :)
    ne yazsa okumadan edemedim.
    my fair lady'i okurken sinir oluyorum, erkeklerden nefret ediyorum.
    ukturk, tatiana'yı abartmıyor musunuz :) :)

  5. ah o bir kral, o kızların rüyası, o benim erkek sürümüm, sineği bile yeter onun seviyoruzz :)

  6. on numara blog..
    blog tanıtımda yine doğru tercih ,boşuna erol köse demiyoruz sana hocam ..

  7. Adsız dedi ki...

    oyyyyyy deli oldum öyleydim zaten zır kıvamına geldim ya 2 yorum yazalım dedik yollayamadık ha ülen godi seni okuyom ama şu sinekli beyni bilmiyom hele hayrına yaz bi cevap da gariban sevinsin ya benim aklıma bi şey geliyo ama sen de onu düşünüyosan eğer var ya senin yerine kpss ye ben çalışırım inan bu kıyamı da unutma kendi yerime bile çalışmadım çünkü neyse demem o ki ben ne yorum getirdim hele bi bak dedim ki:nemrut herhal ya da başka biri bu sendromdaymış yani aklınca tanrılık taslıyomuş sonra bi sinek girmiş burnundan mı artık kulağından mı neresindense bunun eceli olmuş aha ben az biraz böyle düşündüm tabi başka şeyler de geldi aklıma neyse hadi beni aydınlat lütfen müteşekkir kalayım sonra sana

  8. ....ce dedi ki...

    ben ce bu arada hani sinekli beyni merak eden adsız yollayamıyom bi türlü yorumumu

  9. Adsız dedi ki...

    severenk izlioruz evet (: ben osuruktanteyyare giriş yapmaya üşendim evet teşekkürler :D

  10. Oooooo pek bir yakışmış adı buraya: Godsyndrome. Görünce çok sevindim ben de... :D Hani ben de öveceğim şurada bir kaç cümleyle fakat tekrarcı ve banal olmaktan korkuyorum. Eh, "ne desek az" diyeyim o zaman. :P :p

  11. Adsız o sinekli beyin pek çok şeyi ifade ediyor, firavun da bunların içinde bir ara blogda etraflıca anlatırım.Sağolasın:)

  12. genelde olumsuz yaklaşımlardan ümitsizlikten öldüm bittim duygularından pek hoşlanmam.

    godsyndrome da sık sık hayatından şikayet eden birisi yaılarında ama bu şikayetini o kadar güzel ve keyifle anlatıyorki,okurken bazen kendimle çelişiyorum :)

    ve
    "süper yazılar var blogta bir kitaba başlar gibi baştan sona okuyabilirsiniz bence." demişsin ya senin tespitine katılıyorum ukturk...

    gerçekten düşündüren yazıları kadar eğlenceli paylaşımlarıda var.özellikle (sanırım)babasının işyerindeki müşteri profillerinden yani mahalle halkından bahsediyordu birara ki okurken gülümsetmişti beni :)

    sevgilerimle.

  13. hele maria elena rolünde tapılası bir performans çıkarmıştır ki süper ötesidir, süperr:))

  14. Adsız dedi ki...

    amma abartmışsınız yav alt tarafı ...... işte


Leave a Reply