18.11.08

Cesetizleri

Yazan: Ukturk | 18.11.08 | Kategori: , |
Yazı: Cesetizleri



Yine bir blog ile karşınızda olacağız ama önce yukardaki Buzla resmine tıklayıp sevgili Teyyare'ye oy veriniz.Yoksa bütün beddularımız sizlerle olacak:P:p (Çok pis ederim bak:D) Neyse blogumuzun yazarlarından biri kazansın ödülü istiyoruz.O yüzden destekleyin lütfen:D Aslında bugün tanıtacağımız blogun fazla tanıtıma ihtiyacı falan yok ama ona yer vermezsek gözüm açık giderim sonra:P:p

Blogun Adı:Cesetizleri

Cesetizleri blogunu çok önceden farketmiştim ama tembelliğimden dolayı ne ziyaret edebildim ne de burda yer verebildik.Ama geç olsun güç olmasın demiş atalarımız.Ben de bu sözden aldığım güçle yazmaya başladım:P:p

Cesetizleri yeni bir blogcu değil taaa Nisan 2007 den beri yazıyor.Ama Nisan 07 ve Mayıs 07 de sadece 1 post yayınlamış.Asıl altın çağlarını Eylül 08 ayından sonra başlamış diyebiliriz.Çünkü bu zamandan sonra sürekli bir post atma eğiliminde.Çok üretken bir blogger yani.Allah nazarlardan saklasın diyorum.Amin:P:p

Peki bu Cesetizleri kimdir nedir diye merak edenler olabilir.Bunu sevgili bloggerımız bir yazısında sağoolsun varolsun belirtmiş ama yazının tarihine aldanmayın Ekim 2008 de karalanmış aslında:P:p Şu yazıda Cesetizleri hakkındaki bilinmeyenleri öğrenebilirisiniz.Tıkla bakayım.:P:p

Artık Cesetizleri hakkında detaylı bilgi sahibiyiz.Her türlü atıp tutabiliriz:D Valla bu bağyanın yazılarında kullandığı uslup insanı kendinden alıyor.Böyle insanı sıkmıyan bir tarzı var.Sanırsam bundan dolayıda birçok okurun kalbinde yer edinmiş durumda.Blogtaki bütün yazıları tek tek okumak bir kitap okur havası verecektir size.Hem de sıkılmadan.Başka nerde var böyle keyif:P.p

Blogun temasına bakarsak bildiğimiz klasik Blogger temalarından.Artık böyle temalar daha çok tercih edilir durumda.Bence sade ve duru bir tasarım daha bir güzel oluyor.Headerda ise kara bir kedi bizi karşılıyor.Aslıdan kara kediler şansızlık getirir derler ama blogta header olunca bir sorun yok.Canız bir resim çünkü.:D Ama güzel bir header bence yakışmış:D

Blogun sonunda ise Cesetizleri sizin için yazdığı bir dize ile karşılaşacaksınız.Şöyle oluyor o dizeler:
"Sev seni seveni
Aşk nedir bileni
Öpsün seni cesetizleri"

Nokta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 7 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Aaa ben.. :)
    Çoook teşekkür ederim..

  2. Çok geç kaldınız çoook.Kendisi gözümüzün nuru başımızın tacı bloglardandır.Ailecek severek beğeneren izlemekteyiz:):)

  3. hımm acayiptir çok acayip ;)

  4. ailecek severiz :))

  5. Merakla bekliyordum cesetizleri'ni burada göreceğim günü ve işte o gün bugünmüş. Tebrikler. Tanıtılan ve tanıtana sevgilerimle efendim.

  6. ses deneme... bir iki üç tıp.. ses deneme.. deneme..
    godsyndrome, siminya, beenmaya, chaotic çok çok teşekkür ederim. yazdıklarımın semeresini bu şekilde görebilme fırsatı sunduğu için öhöm öhömm ukturk'e teşekkür ederim..
    :):)

  7. blogger öğretmenimdir kendisi aynı zamanda. birçok sorumu cevapladı, başını ağrıttım biraz.
    severek izliyoruz. (:


Leave a Reply