6.11.08

Camilla'nın Günlüğü

Yazan: Ukturk | 6.11.08 | Kategori: , |
Yazı: Camilla'nın Günlüğü



Efendim merhabalar.Son blogger kapanmasından beri blog tanıtmıyoruz bu aralar bir kısırlık söz konusu bence.Kaliteli blog fazla ortaya çıkmıyor.Tam böyle kara kara düşünürken bie blogla karşılaştım geçenlerde.Önce mesafeli davrandım kim ki ne ki diye.Bir kaç yazısını okudum hoşuma gitti.Sonra blograzzi'de rastladım son eklenen bloglarda orda da üstüme düşeni yaptım fav +5:P:p..Pardon blogun adını vermeyi unuttum:D

Blogun Adı: Camilla'nın Günlüğü

Camilla'nın Günlüğü adı üstünde bir günce.Camilla rumuzlu bir bağyan yaşadıklarını anlatıyor blogunda.Hani güzel de anlatıyor.Böyle günlükler benim nedense çok hoşuma gidiyor.Galiba birinin günlüklerini okumak bende tadından yenmez bir haz bırakıyor:P Bunun çocukluğuma inilerek düzeltileceğini umuyorum.Evet uumuyorum sadece:P:p

Neyse günlükler hoş oluyor.Bir de bayanlar hakkında birçok şeyide bu sayede öğrenebiliyorsunuz hem de hiç yorulmadan..Bu açıdanda çekirgelere tavsiyem bir günlük gördüler mi hemen okusunlar iç etsinler..Sonta bu onlara yol su ve elektrik olarak geri dönecektir elbet.:D

Ama Camilla yeni bir blogger gibi görünse de galiba mazisi eskiye dayanıyor biraz.Eskidende blog yazıyormuş bırakmış şimdilerde yeniden dönmüş.Geri dönüşler hep muhteşem olmuştur zaten.Blogu ilk açtığında herkese açmamış okumak isteyenlere giremezsin damsız girilmez tarzında uyarılar çıkıyormuş:D Ama sonra bir dostunun tavsiyesiyle kamuya açmış blogunu.İyi de yapmış öyle yapmasaydı nasıl şimdi burda onu çekişterecektik değil mi ama:P:p

Camilla'nın Günlüğü öyle sıkıcıda değil biraz atraksiyon barındırıyor bence.Sıkılmadan okuyabilirsiniz.Sonra Ukturk dediydi dersiniz.Camilla'nın Günlüğü dipçik gibi bir blog yani:D

Temaya da bir göz atalım.Temanın öyle fazla bir atraksiyonu yok.Anam babam normal bir tema.Sade bir tasarım seçmiş.Header olarakta siyah arka plan üzerine kırmızı Camilla'nın Günlüğü yazısı ve karanlıklar içinde bir hatun resmi.Bence temayı daha da özelleştirebilir.Bu konuda Esther'den yardım alabilir:P:p:D

Yazımızın sonuna geldik ne çabukta geçiyor zaman Tokyo'da saat kaç olmuş...:P:p
Nokta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 6 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. bende birkaç gün önce keşfettim..
    sanırım önceden herkese açık değilmiş blogu..
    üslubu hoşuma gitti,takipteyim..

  2. evet bende dün keşfetmiş bulunmaktayım
    ilgiyle takip ediyoruz arkadaşa başarılar diliyoruz (:

  3. cok teşekkür ederim ya X) duygusala bağladım ayh dur:D

  4. ben sizden önce keşfettim bir kerem :))).
    camilla seni seviyoruz canım. :)

  5. bloğunu herkese açar açmaz aniden hücum ettik korkmasın kız :)

  6. Adsız dedi ki...

    Bu blog nerde peki şimdi?


Leave a Reply