11.11.08

Buzla.Com Blog Yarismasi

Yazan: Ukturk | 11.11.08 | Kategori: |
Yazı: Buzla.Com Blog Yarismasi



Efendim bu yarışmadan haberi olmayan yoktur.Ama belki haberi olmayanlarda var diyerekten duyurmak ve çeşitli bilgiler vermek istedim.Anlayacağınız üzere bu bir Blog Yarışması.Daha önce hatırlyacak olursanız Blog Ödülleri 2008 adında bir tane düzenlenmişti.Bu kez ise buzla.com tarafından düzenleniyor yarışma.Kayıt yaptırmak için Buzla.Com Blog Yarışması

Hı bu arada yarışma 17 Kasımda başlıyor.Biz blog olarak katılmayacağız yarışmaya.Neyi kimi yarıştıracağız diye düşünüyorum.:P::p Ama blogumuzun yazarlarından katılacak olanlar olacaktır.Gördüm birkaçını onlara destek verebiliriz tabiki :P:p

Yarışma ile ilgili bilgi vermeden önce şunu söyliyeyim kafama takıldı.Acaba yarışmada bir kategorize yok mu çünkü ben göremedim.Herkes bir katılıyor.Kişisel Bloglarda,Teknoloji bloglarıda beraber.Bir kategori ayrımı yapılmamış sanki.O açıdan pekte mantıklı gelmedi bana.Neyse yarışmanın kuraalları ve tabi ki ödülleri var.Kuralları iyi okuyun özellikle 1.Kuralı.

Kural 1:
Yarışanlar blog yazılarıdır, bloglar değil. Kazanan ise, en çok buzlanan blogların sahipleri olacaktır.

Kural2:
Yazınızın herhangi birisi tarafından (blog sahibi olması şart değil) buzla'da haber olarak önerilmiş olması gerekmektedir. Yarışmaya kaytılı blogların buzla'da önerilmiş yazıları, yarışma sayfasında görüntülenecektir.

Kural3
Yarışmaya, 5'ten fazla kişinin içerik eklediği bloglar katılamaz.(Zaten bu kurala bakılacak olursak biz blog olarak katılamıyormuşuz:D Hıh:p)

Ödüller ise şöyle..



Hadi bakayım rastgele diyoruz.P:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. duyuru için teşekkür ediyorum...belki şans banada güler bu sene hiç uğramadı nedense??

  2. bi girdim baktım üyelik istedi üşendim :D

  3. nese bnde yaptım o diilde seni mimledim bakmiin hiç huh


Leave a Reply