15.11.08

Bizimkisi Bir Love Story Pembe ve Beyaz

Yazan: Ukturk | 15.11.08 | Kategori: |
Yazı: Bizimkisi Bir Love Story Pembe ve Beyaz


Oğlum kızım özledim valla sizi şöyle 4 gündür falan bloga uğrayamadım.İnsan özlüyor haliyle.Bana yakın çevreler bilir bir seyahata çıktım.Şu anda İsveç sınırları içerisinde Mölndal diye biryerden bildiriyorum size.Aldığım bilgilere göre çoğumuz bildiği bir şehir olan Göteborg'a yakın bir yermiş:P:p Ama burda hava çok soğuk kışın neden böyle biryere gönderirler beni anlamam.Galiba gece hayatına takılmayayım diye:D Ama bu aralar daha çok zamanım olacak sanki gayet lakait bir ortam gibi geldi bana.Ama ummadık taş başta yarabilir.Zaman gösterecek herşeyi:D

Neyse bu arada sevgili Osuruktan Teyyare blogumuzu boş bırakmamış yazmış çizmiş üstüne de bir mim bırakmış bana.Valla mim konusuda çok güzel hoşuma gitti Neremi Neremi tarzında:D Blogunuzun en çok nersini beğeniyorsunuz diye.Tam benlik bir konu iye düşünüyorum sulandırılmaya mğsati sanki ama bütün ciddiyetile yazacağım:D

Öncelikle bu blog işine neden girdim ondan bahsetmek istiyorum.İçimde yarayan bir kana:D bu.Tarihler Eylül 2007 yi gösteriyordu.Gününü hatırlamıyorum ama hava çok kötüydü fırtınalıydı.Aslında tek amacım Google Adsense reklamlarında voleyi vurup Havai'ye yerleşip günümü gün etmekti.Bunun için yapmadığım çakallık kalmadı biraz para aldım Gogıl amcadan ama Havai hayallerime yetmiyordu bende o paraları ravelerde yedim çokta tatlı geldi hani:D Neyse uzatmayalım gün döndü devran geçti falan bu blogu açtık hiçbir ticari kaygı olmadan:D İki hoş muhabbet fındık fıstık iyi oluyor yani.:D

Öncelikle blogumda en çok YazarMania kızmındaki herkesi seviyorum.Hepsi ile ayrı bir hikayem var aslında..P:p İyi ki varsınız Osuruktan Teyyare,İku,Simi,Miss Martle,Yejades,Prenses...Bu isimler blogumuz vazgeçilmezi doğal olarak.Bu değerli isimlerin arasına düşündüğüm 2 kişi daha var onlarıda katmayı düşünüyorum yakın zamanda:D

İkinci olarak yeni tasarladığım blogumun headerını çok seviyorum valla.Bence konseptimize ve blog ismimize çok uygun.Bak dinle Blog Mania TazMania süper bence:D:D Valla bak:P

Üçüncü olarak blogumda yine populist bir yaklaşım gibi olacak ama valla seviyorum lan.BlogMania kısmındaki blogları seviyorum hem de çok.Onlarsız yapamaz bu blog.Sonuna kadar favori bloglarım onlar.Hepsi de cici güzel şeyler.Yeni temamıda seviyorum.Sonra bu yeni çıkan izleyiciler kısmıda hoşuma gidiyor her ne kadar bazen geç açılsada:D Kısaca herbirşeyini seviyorum onsuz yapamam çok emeğim var üzerinde.

Bizimkisi bir Love Story pembe ve beyaz:P:p Bu mimi yeni tanışdığım Ugenist'e gönderiyorum.Tepe tepe kullansın :D

Not:Fotoğrafla yazının bir alakası yok hoşuma gitti onu koydum.Onuda seviyorum:D Nokta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 2 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. miami ye gittin mi bu kadar çaba sonucu ben onu merak ediorum :P:p:P

  2. ahahha ukturkun yeni hedefi belli oldu :ppP


Leave a Reply