5.11.08

beni bastan yarat

Yazan: Zulapha Kaphali Iku | 5.11.08 | Kategori: , |
Yazı: beni bastan yarat



Ukturk'un basina silah dayayip, dirdirimla beynini bulandirip zorla (!) yazarliga terfi ettim ama gel gor ki yazmaya bir turlu cesaret edemedim :) bu kadar isrardan sonra yuzsuz yuzsuz bugun yazicam, yarin yazicam diye gecistirdim. ve evetttt blogger dunyasi bugun buyuk gundur cunku sonunda ilk postumu yaziyorum :p alkis nerde alkissss?? $ak $ak $ak :p




kendimi bildim bileli cizim, yagli boya, sergi, mergi hastaligim vardir. ayiptir soylemesi lisedeyken sergiye cikmis 3-4 tablomda mevcuttur :) uzuuunn yillardir cop adam bile cizmeye useniyorum ama photoshop'in nimetlerine bile ozeniyorum :) konuyu bagliycaz ya nerden nereye gidiyoruz simdi, hadi iku ikin azicik daha :) veee bugun size bir degil tam iki tane blog tanitimi yapiiiceemm!




Illustrasyon ve tasarimla ugrasan Bengi Gencer'in sitesine bayildim. Bengi hanimin 10 parmaginda 10 marifet; grafik tasarimindan, moda'ya, moda'dan cocuk dergilerine kadar her isle ugrasiyor :) cizimleri feci seker, lolipop tadinda :p bi resmimi gondersem beni de cizer mi acep :)



Gelelim ikinci billoogumuzaa...bu blogu'da Bengi sayesinde kesfettim, yanilmiyorsam kardesler :) Deniz'de blogunda unluleri bastan giydiriyor..elbisenin modeli mi hosuna gitmedi, rengi mi cok itici geldi Deniz aninda sil bastan yapiyor :) o nasil oliiyy kii diyenler icin, usenmeyiniz ziyaret ediniz diyorumm :)





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 8 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. hayırlı olsun canım ilk yazın :)

    ilk tanıttığın siteyi bilmiyordum..
    ama ikincisini biliyordum..oldukça keyifli ama blogger pek sık güncellemiyor galiba blogunu..

    ayrıca gerçekten zevkine hayranım oldukça başarılı düzenlemeler yapıyor ünlüler üzerinde..

  2. hayırlı olsun iku(:
    çok keyifli bloglar seçmişsin özellikle 2. bloga girdim çıkamadım on saat :D

  3. evettt ilk postu attik ya artik gerisi gelir kesin, yani herhalde, yani insallah :p

    ikinizi de opuyorum cimcimelerim :)

  4. ilk yazı sancılı çıkar, sancılı mancılı ama nur topu gibi olmuş eline sağlık :)

  5. çok teşekkür ederim zulapha kaphali iku :)) hem güzel sözlerin hem paylaşımın için. gönder tabi elbette yaparım ;))

  6. @siminya: nur topu gibi oglumuz oldu masallah :p

    @ukturk: hocam amin amin subhaneke :)

    @bembi: yuzsuzumdur valla hangi emaile atabilirim resmi acaba :)

  7. bembinin bloguna bayılıyorum illa tıkladığım bloglar arasında
    hemde çok tatlı çizimleri var:)
    denizinkiyse apayrı bak bak bitmiyor ya bu hatun bunları nasıl yapıyor diyip duruyorum benide bir giydirse:)

  8. sayfamın hakkında kısmında mailim var ;) çok gizliii ;oP


Leave a Reply