16.11.08

Alicia Silverstone #1

Yazan: Ukturk | 16.11.08 | Kategori: |
Yazı: Alicia Silverstone #1

Lan çok sıkılıyorum valla.Home alone durumları hemen kendime arkadaş,manita,kanka falan yapmam lazım buralarda yoksa geçmez zaman valla.P:p Neyse iyiki bu blog falanda varmış diyorum.Bu arada blogumuzn sağ tarafında görmüşsünüzdür Dükkan falan:D Girin bakın belki işinize yarar birşeyler vardır.Blogumuza özel %5 indirim var:D Kaçırmayın son fırsat.


Neyse dedim yeni bir bölüm başlatayım.Güzellik abidesi kadınlar diye.Bu sıra benim favorilerim sırasına göre gidecek.Birinci sırada Alicia Silverstone ablamız var.Her zaman böle bir hatun aradım daha bulamadım.İnşallah bulacağız belki burada sarı sarı:P:p Hani derler ya aslında sen insan değilsin meleksin diye.Bu sözler Alicia için az bile kalır.Çok güzel bir hatun bence.İnsan yanında böyle biri olsun başka ne ister değil mi ama:P:p

Meleğim Alicia güzel olduğu kadar da başarılı bence.Birsürü ödül almış kendisi özellikle 90 lı yılların sonlarında.Mesela 1996 yılında Mtv Film Ödüllerinde Clueless adlı filmiyle En iyi kadın oyuncu ve tabiki en çekici aktris ödüllerini almış.Hollywood'a böyle tam çıtırken girmiş diyebiliriz.Erkeklerin aklını başından almış.Hala da almaya devam ediyor.:D

Ama bence yıllandıkça bir şarap gibi daha güzel oluyor.Bak bak doyamazsın valla.Böylesi karı boşatır derler bizim orda:P:p (Ne ayıp:D)Ayrıyeten kendisi Yahudidir ve vegetariandır.Bence bu amerikadaki yahudiler daha bir güzel oluyor sanki.Hemen tecrübe etmek gerekiyor bence:P:p,Vegetarianlarda böyle hep hoşuma gitmiştir böyle değişik gelmiştir bana.Belki ondanda etkilenmiş olabilirim.Eğer bu güzellikte birisi varsa ulaşsın bana,bak sağ tarafta yazdık o kadar msn adresi.P:p Ayrıca kredi kartı limitim yüksek:D:D

Mevlam herkese nasip eylesin böyle bir tane melek.Amin:P.p Dua edin belki olur yok ben istemem diyenler benim için etsinler sevaptır:P:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. birincisi dükkan tanıtımın için saoğl şeker ötesi insan:) ikincisi bu yeni yazı dizisinde benden de bahset hanı dukkan tamam da benım de evde kalmamam lazım:)))

  2. bahtlı jülyetin isteğine istinaden:ahahahaha ukturk bu işe girsin ne gülerim ahahahaha,esra erolun erkek versiyonu puhahaha

  3. Hatunu ben de güzel bulurum, o ayrı. Ancak özellikle üst dudağı biraz daha dolgun olmalıydı.:)


Leave a Reply