24.10.08

Yeni Aşklara Yelken Açtık...

Yazan: Ukturk | 24.10.08 | Kategori: |
Yazı: Yeni Aşklara Yelken Açtık...

Merhabalar.Bugün size yeni bir yüzle yeni bir headerla sesleniyoruz.Temamızı Siminya uyguladı efendim.Ordan buna çok teşekkürlerimi sunuyorum.Yapacak di mi çünkü o da bu blogun bir neferi sonuçta.Header'ı ise ben editleyrek yaptım.Hatası biraz fazla ama idare edin.Beğenilerinizi ve memnuniyetsizlikrinizi iletirseniz seviniriz.

Aslında ben bugünlerde tema değiştirmek falan düşünmüyordum.Siminya'nın son yazısında Esther bize hafiften dokundurmuş deiştirin artık şu temayı ne bu böyle diyerekten.Onun bu haklı serzenişi üzerine bende hemen atağa kalktım.Ama bu gaza gelişim hemen başarıya ulaşmadı.Sonra Siminya'dan yardım istedim.O temayı uyguladı gitti uyudu:P:p Ama headerımız yoktu onuda sabah Siminya yapacaktı.Ama dedim bende yapabiirim.Nerde geldi bu deli cesareti bana bilemiyorum:P:p Sonra bir tane header buldum onun üstünde oynadım yazdım çizdim bu hale geldi.Bilmiyorum beğendiniz mi? Belki üstünde biraz daha oynansa daha iyi olur gibi.Eksiklerimiz varsa söyleyin ki düzeltelim:P:p

Neyse o kot temadan sonunda birçok kişinin dediği gibi kurtulduk.Bu blogu Mayıs ta açtığımdan beri onu kullanıyordum.Onunla aramda seviyeli bir ilişki vardı.Ama herşeyin bir sonu vardır.Terkettim onu:P:p.

Nokta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 11 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. gidip uyumadım bi kere ! kotlu temamızı elinde eski bir bavulla tren garına atışımızı düşünüp efkarlandım ağladım :( sonra baktım aynı anda kodlarla oynuyoruz benim yaptığım şeyleri sen bozuyon, seninkileri ben, dedim bırakayım ne hali varsa görsün ulen.Header güzel şu yandaki iki mavi çıkıntıyı kaldırınca daha güzel olacak dimi ?

  2. Bence harika olmuş, ben çok beğendim :) Koyu renk temaları bir türlü sevemeyen benden başka biri var mı acaba? Gerçekten okurken zorlanıyorum koyu zemin üzerindeki yazıları...

  3. ohh be!
    içim açıldı,kesinlikle doğru tercih!
    çok güzel olmuş elinize sağlık arkadaşlar..

  4. siminyaaa en kısa zamanda rahatsız edileceksin ben tarafından. Hani baştan söyleyeyimde hazırla kendini, Şu garipleri gör simiyaaaa :))

  5. çok şükür diğeri neydi ya öyle birinin poposunda okuyo gibi..
    siminya 10 parmağında 10 marifet valla :)))

  6. hayırlı uğurlu olsunnn. bu işlerden anlamam ama ilk dikkatimi çeken şey bir aydınlık, ferahlık gelmiş sanki sayfaya oh mis :))

  7. ellerinize sağlık, kot gitmiş can gelmiş sayfaya:))

  8. ahaha pucca aynı şeyi sölemeye geldimdi bende one öle göt seyreder gibi diye :D
    ii oldu ii ben çok sevdim bende okuyamıorum koyu renk zeminleri
    eline salık siminya

  9. baaggyilldimmm :)

  10. çok da güzel olmuş yeni temanız... yazık blogger'ı yasakladılar onca emek ya.. gerçekten çok üzüldüm :((

  11. siminya maşallah kızımıza ellerine sağlık..pucca lafı azımdan almıssın.pop blog dıordum ben içimden:( affedın..ama bole super olmuşşş züperrrr


Leave a Reply