28.10.08

ve blogger acildi!!

Yazan: Zulapha Kaphali Iku | 28.10.08 | Kategori: , |
Yazı: ve blogger acildi!!


mujdeyi ben vereyim dedim :) Blogger acildi dostlarrrrr :p Lig tv'den gelen sikayet uzerine kapatilan blogger bugun ogleden sonra biz blogger'larin hizmetine yeniden girmistir. artik bol bol yazilara ve yorumlara doyunuz oldu mu kuzucuklarim! cok yakinda kayda deger (!) bir postla yeniden donecegim, yoksa patron beni kovacak yakinda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 4 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. ya gene kapanacak diyolar. erken sevinmeyin

  2. İku beraber post atmışız galiba:P:p Hayırlı olsun bence kapanmaz bir daha:D

  3. ayni anda mi attik postlari anlamadim :) senin post gorunmuyodu ben de cunku :P

  4. Delil eksikliği söz konusu ve kapatmanın tekrar gündeme gelebilmesi de. Ancak bu sefer kimi ya da kimleri cezanın altına alacaklarını belirleyebilirler umarım. Bu arada bu kediye yazık yaw :) Şekilden şekile girdi garibim. Bir ponpon kedi olmadığı kalmıştı. Sağlıcakla kalın.


Leave a Reply