3.10.08

Ukturk ve Kuzeni Bayram Tatilinde...

Yazan: Ukturk | 3.10.08 | Kategori: |
Yazı: Ukturk ve Kuzeni Bayram Tatilinde...

Efendim merhaba.Uzun zamandır doğru dürüst post atamıyorum tatil olaylarından dolayı..Şükür tatil bitti geldik İstanbul'umuza.Ama tatil de ne tatil yani.Süperdi.Tam filmlik olaylar yaşandı gerçekten.Benim olduğum heryer olay oluyor zaten.Ama bu kez yalnız değildim.Kuzen de benimle birlikteydi.

Aranızda bilenler vardır belki Marmaris ve Fethiye'ye tatile gittim bizim kuzenle.İşte turistler falan güzeldi:P:p Sırp Milina'yı ben aldım.Bizim kuzen de Anya idi galiba onu aldı.Fazla güzel değillerdi ama ecnebi olunca benim daha çok ilgimi çekiyor nedense..Biliyorsunuz bende sarışın hastalığı var ne zamandır kendim esmer olduğumdan galiba sanırsam.Bir hasret içimde bu:P:p Kuzenin ki de benim ki de esmerdi.Kuzeninki daha güzeldi kuzene torpil geçtik:D:D Sonuçta kanımız canımız farketmez yani:P:p

Milina'nın resmini de vereyim.Meşhur edelim biraz değil mi ama.Belki evlenmek isteyenler çıkar:D Güzel kız ama allah için.Ben işimi bilirim bana güvenebilirsiniz.



Evet yukarıda gördüğünüz abla ecnebi Milina.Zar zor çektim bu fotoyuda illa çektirmeyelim diyor.Ben de dedim allahın bildiğini kuldan mı saklayacağız diyerekten çektim.Hatıra çocuklarıma göstereceğim:P:p İsteyen olursa kuzeninkini de koyabilirim:P:p

Neyse iste tatil yörelerimizden sonra bayramın 2.günü Gaziantep'e gittim.Diyeceksiniz orada ne işiniz var diye.Bizim kuzenle ortak arkadaşımız var bir tane adı Mehmet.İşte bu kardeşimin düğünü vardı.Antep'e yolculuk çok uzun oldu hatta görmediğim şehir kalmadı Antep'e gidene kadar.Yalnış otobüse binmememizden dolayı önce Adana sonra Maraş sonra Gaziantep'e vardık...Çok yorulduk hatta kavga ettik firmalarla ama değdi gerçekten.

Bilenleriniz vardır aranızda belki Güneydoğu'da ki düğünler bir başka oluyor gerçekten..Normalde düğünleri hiç sevmem oynamam düğünün yarısını dışarıda geçiririm.Ama bu düğünde sürekli bir aksiyon vardı.Pistten hiç ayrılmadık desem yeridir çok eğlendim gerçekten.Kurtlarımızı döktük gerçeketen..Şöyle düğünde etrafa alıcı gözüyle baktım etrafa evililik yaşına gelmiş kız var mı diye vardı 2-3 tane güzelinden ama onlarda bana yüz vermedi:P:p Gelinle damatla bir foto çektirdim ama kuzende makine onuda buraya koyabilirim:P:p İnsanın evlenesi geliyor böyle düğünleri falan görünce.

Yaş geldi geçiyor.Arkadaşlarımın hepsi tek tek evleniyorlar.Bir ben kaldım valla.Etrafınızda hayırlı bir kısmet varsa ayarlayın bana bir tane sevaptır valla:D:D Geçen pedere de dedim evlendir beni diye git kendin bul dedi.:P:p Ama bulurum bulmasına ama benim bulduklarım hep yamul biraz düzgün olsun istiyorum ben.O yüzden bu işte tecrübeli arkadaşlarımızdan yardım bekliyorum:P:p Sarışın olursa daha iyi olur bu arada.

Son olarak burdan bir sosyal mesaj vermek istiyorum.Üfürükten Prenses yalnız değilsin geldim artık.Prodüktörün geri geldi:P:p

Nokta .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 5 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. bi sürü şeyden bahsedip tek bi resim koymşsn ama (:
    merak ettik...
    senn durum vahim ama hayırlı kısmet olayları çok tehlikeldiir (:
    insanın başına ne geleceği belli olmaz... ((:

  2. ii bi sosyal hayatı yaşı maşı da ileri olmayan bi erkek niye evlenmek ister ki gerek yok :)

  3. ahahuhauhauah((: puhahuhauhau((:
    UkutuRkacAn sen göbekli sırp kızı Milinaya kalcak hovardamıydın bee epehhepehh!!!

  4. ukturk,yine sosyal mesajlar vermişsin,coşmuşsun,coşturmuşsun...

  5. Allahın sapığı... :D Bir dakka rahat durmuyo.... :D tatil yapmaya kız avı için gidiyo... :D :D :p :P


Leave a Reply