8.10.08

Sanırım biyolojik saatim geldi!

Yazan: MM. | 8.10.08 | Kategori: , |
Yazı: Sanırım biyolojik saatim geldi!

Bu bir kağğbus olmalı.Bookmarks toolbar'da most visited'a tıklayınca hangi bloglar çıkıyor biliyor musunuz?

asliberry
evinkedisi
sugibi
decaflatte
çikolatalı pasta

Yoksa benim biyolojik saatim mi geldi? yoksa ben çocuk mu istiyorum? istemiyorsam neden anne blogları okuyup duruyorum? üstelik, öyle bi göz atmak da değil, rssle takip etmek, sık kullanılanların en sık ziyaret edileni yapmak, arşivlerini emmek vakumlamak niye?

Bir baba namzeti bile yokken ortada, portakal ağacında vitamin bile olmayan bir çocuk için neden deneyim depoluyorum yarebbim? manyak mıyım?

asliberry'yi hepimiz tanıyoruz zaten, idare edemeyen çocuğun annesi, bilinçli ebeveyn, çalışan kadın profili, hem yaman elimde büyüdü sayılır, blogu ilk zamanlarından beri okuyorum. Asli sadece yaman hakkında yazmıyor blogunda, güncel eleştirileri var, okumalar'dan alıntıladıkları var, sanat var- sanal müze linklerini bir gezin mesela, oldukça başarılı bir gözlemci üstelik, kendi oğlunu gözlemleyip aslında şu anda öğrenmekten pek te memnun olduğum bir sürü genelleme yapıyor çocuklar ve problemleri ile ilgili, küçük ipuçları veriyor sonra.. Hem yaman da çok eğlenceli bir çocuk, büyük adam gibi konuşuyor bazen, aklınız almıyor o yaşta çocuğun kurduğu cümleleri.

evinkedisi, birleşik arap emirliklerinde bir türk. bir ingilizle evli. chloe adında bir kızı var, şimdi yeniden hamile. arap toplumunu-ingiltereyi-türkiyeyi kıyaslayan oldukça gerçekçi tespitleri var evinkedisinin, çocuk eğitimiyle, köpek bakımıyla, günlük yaşamıyla, sosyal hayata dair gözlemleriyle, upuzuuuuun postlarıyla ve akıcı uslubuyla kendisini okutan bir blogger. son bir kaç post iyice hamilelik temalı, ama arşive dalmanızı tavsiye ederim:)

su gibi..ben kendimi bildim bileli var. hep okumuyordum ama, hatırladığım en eski blogger! üstelik yeni anne, 10 aylık bir oğlu var. Hamilelikle ilgili ilk şüphelerinden beri okuyorum onu, ne yazık ki arşivini görüntüleyemiyoruz, o yüzden umuttan öncesini öğrenemeyeceksiniz. çok az yazıyor, ama upuzuuun yazıyor. oldukça akıcı bir uslubu var onun da, benim için ilginç olansa, anne olduktan sonra algısının, ilgisini, dikkatini çeken şeylerin, uslubunun nasıl da değiştiğini gözlemlemek. umuttan önce ve umuttan sonra iki farklı blog var aslında. hele ki, ilk hamile kaldığında,çocuğu doğurmakta şüphe etmesi, "ama ben çocuk istemiyorum ki" falan dediği zamanları düşününce, şimdiki ilgili, bilinçli ve oğlundan ayrılmaya dayanamadığı için kariyerine son vermeye hazırlanan anne modeli bana umut veriyor. (ben de kendimi asla anne olarak hayal edemiyorum da normalde!)

decaflatte.. derin ile selin'in annesi! nilüfer'in şekerleri diye bir blogu vardı, kızdı kaldırdı. Şimdilerde sevimli köpeğinin hastalığı nedeniyle yeniden yazmaya başladı.. Göremediğim bir kaç ayda Derin koca kız olmuş şaştım kaldım.Nilüfer San Fransisco'ya taşınmaya hazırlanıyor yakın zamanda, yani onu yeni şehir/yeni hayat/yeni düzen gözlemleriyle göreceğiz sahalarda. Bol fotoğraflı blog sevenlere duyurulur! Kendisi noni kızımızın da ablası aynı zamanda. O da sevdiğim başka bir bloggerdır.

Çikolatalı pasta.. meslektaşım! hamile kaldığını öğrenince yazmaya başlamış o da, yine bir anne-bebek blogu. O doğurana kadar ben dokuz doğurdum, öyle söyleyeyim. Bu tarz blogları ilk keşfettiğimde ilk posttan sona doğru okumayı tercih ediyorum, siz de öyle yapın. Resmen bütün o aşamaları, heyecanı siz de yaşıyorsunuz okurken. ya da benim hakikaten çocuk yapasım var, bilemiyorum.

Bi de, kim bu missmarttle diyenler için..Dün gece itibariyle Ukturk tarafından blog kraliçesi ilan edildim efendim. Lady idim, queen oldum! Bundan sonra bu blogun kraliçesi, akademik ayağı, hukuk müşaviri, entellektüel gönderiler daire başkanı benim. Beyefendi İsveç'e gidecek ya, yokluğunda blog boş kalsın istemiyor! Yalnız, bloga eklediği her yazarın fıstık gibi kızlar olduğuna da dikkat çekerim! bir siminya olsun, yejades olsun, üfürükten prenses olsun sana yüz verir mi başka türlü Uktürk efendi! Sen de işini biliyosun! Osuruktan teyyare ve zulapha kaphalı iku'yu ise ben de yeni keşfedeceğim. Bakarsınız bir sonraki yazım Blogmania Editörü yazarları üzerine bir analiz olur!

O zamana kadar, öptüm!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 5 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Kuzenido dedi ki...

    Kuzen yeni yazarların ne kadar hamarat Miss martle bir başka olmuş dediğin gibi.Kraliçe olandınız değil mi siz:))) Kaan'ın dediği kadar var hani:D

  2. ahahh, senin konyalı bu mu?

    aday yok. henüz. genlerimi paylaşmaya kıyamıyorum. bi de adamın hem fiziksel olarak kusursuz, ailesinde kalıtımsal hastalık vesaire olmayan, uzun boylu (ben cüceyim ya, benim kromozomları tamamlasın diye) sağlam kemik yapılı, dişleri güzel, gür saçlı (çocuk bana benzerse kel olur zaten) kırmızı yanaklı filan olması lazım. ayrıca bana bakabilmesi açısından zengin, kariyer sahibi ve de romantik olması lazım. annesinin ölmüş olması lazım çünkü kaynana istemiyorum! iyi baba olması bakımından da yengeç burçları tercihim.
    ve de bu adamın benim keyfimi beklemesi lazım. doçent olmama 10 yıl var!
    böyle bi enayi bulursam, neden olmasın? hemen doğururum.

  3. Bakınız sayın bayan miss Marttle, balık burcu musunuz ne?Biyolojik saatim yıllar evvel geldiğinde bir dostuma dedim ki benim anne olmak zamanım geldi .Ailenin sağlık durumu nasıl? ne tür mesleklerdeler zeka düzeyleri nedir, dürüst dürüst inceledim, sordum soruşturdum ve evlendik ama şartla, o zamanlar yeni çıkan soyadı yasası yoktu.Çocuklarım olur ve ayrılırım dedim o da kabul etti evlendik .İyiki de öyle yapmışım dünyanın en muhteşem duygusu anne olmak hatta torun sahibi olmak.Darısı başına.Sevgilerimle.

  4. teşekkür ederim. hakkımda yazdığın doğru tespitleri okumak çok hoşuma gitti. ve o aradığın adam dünyada yok. ortalama bişeye razı olup bu müthiş duyguyu bir an önce tatmanı tavsiye ederim:)

  5. Tanrımmm ne kadar önce yazılmış bu yazı ve ben şimdi görüyorum :) Arada benim de ismimi andığınız için teşekkür ediyorum, sevgilerimle!


Leave a Reply