9.10.08

Manyak hatunların Manyak blogları

Yazan: osuruktanteyyare | 9.10.08 | Kategori: , , |
Yazı: Manyak hatunların Manyak blogları


Bloglarda gezerken erkeklerden çok kızların bloglarını beğendiğimi fark ettim. Alınmayın erkekler ama kızlar sizden iyi yazıyo nı ha ha haaa :P

Bugün gözüme çarpan, kıyıda köşede kalmış, manyak hatunların manyak bloglarını halka tanıtmaya karar verdim, maksat vatana millete bi yararımız dokunsun bide ukturk bana kızmasın :P

Ve ilk tanıtım yazımla karşınızdayım ta ta ta taaaa :P

Bu hatunlar gündüz işine-okuluna giden, toplu taşıma araçları kullanan, herkes gibi yiyen içen sıçan kaçan normal bağyanlardır. Onlarda pembe pijamaları pofuduk terlikleriyle akşam tv karşısına geçip yaprak dökümü izlerken çekirdek çiterler. Onlarda odalarını temizlemedikleri için annelerinden fırça yer, yüzünde sivilce çıktı diye bunalıma girerler. Yani enazından ben öle tahmin ediyorum

Onlar kimdir, hayatları çokmu alengirlidir, manyaklıkları dışarıdan bakınca bellimidir yoksa dışarıdan herkes gibimi görünmektedirler bilemiyorum tek bildiğim şey bu hatunların bilgisayar klavyesi görünce anormal tepkiler gösterdikleri. Farzımisal;

Kimi takmış sıçmaya
Kimi takmış kocaya
Kimi takmış sanata
Kimi takmış dikişe nakışa

Bakalım kimmiş bunlar;

Ayrodinamik yardan sanat aşkını öldüren annesine sitem dolu bir gönderi; Sanat aşkı..Öldürün ulan!

Babegazelle annesine diktirdiği elbiselerle hava basar; Geeel vatandaş ekoseye geeel

La Loba telden yaptığı adamları asar, verir alttan toplumsal mesajı; hepimizin sonu

Tuvalet sıçmış bloğa kokutmuş ortalığı; Romeo

Ben beğendim bakalım siz ne düşünceksiniz. İyi bloglamalar efenim (:


Not: Bağlantı manyaa yaptım lan konuyu. Konuları görmek için konu isimlerine, blog ana sayfaları için blogculara tıklayınız yavrucuklarım. Anasayfalarıda görün istedim ondan yaptım böle. sırf sizi düşündüğümden. Ne yufka yürekli adamım lan :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 13 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. amanın da aman teyyarecik ayağının tozuyla blogmaniaya gelmiiiş,ne ii etmiiiş bizi düşünmüş bi de tanıtım postu yazmıııış uraşmış bağlantı manyağı yapmııış:))))Önce teyyareye sonra ukturk ve meleklerine(evet bundan sora böle dicem buraya)teşekkürlerimizi gönderioruz efeeem (o kadar yağcılık olur emeğe saygı:DDD)

  2. ilk yazı;)
    hayırlı olsun.. heyecanlandırdınız beni bende yazacağım ..

    romeo'ya bayıldım ya kakadınlar :P

  3. pek begendim bende teyyarem ilk yazını :)Ukturk hoca ve haremi güzel şeyler cıkartıck ortaya demiştim ama been :)

  4. Benden iki kere link var,bu da böyle ipucudur,gerisini siz çözün,eke eke.
    Çok teşekkürler link verdiğiniz için,ödeşiriz elbette,ayrıca sokakta gorsenız suratıma tukurmezsınız.İşten mi geliyorum,yoksa ormanda tecavüze uğramışım da zor mu kaçmışım,asla anlayamazsınız.Ehe.

  5. onlar daha bi farklı yazıyor..bu bir gerçek..biz kısır döngüye düşüyorz sonunda ukturk kardşm..

  6. yazımın beğenilmesine sevindim zira çok hakim olduğum bi konu diil saolun canlar (:

    ukturk hocam ben öle senin gibi uzuuun uzuuun tanıtım yazıları yazamam zati sen bi ara anlatırsın istediini tekrardan (:

    mellö seni merak ediyorum kakadınlardan biri yada hulahop çeviren zombi olabirmisin. Çünkü biliyorum ayrodinamik diilsin o hulahopçuyu tanımıyodu, babegazel hiç diilsin.La lobada sana göre pek ciddi kaçar. Ulan bulmaca sayfasındaki ipucu şeysine döndü ortalık :D

  7. yirim yirim.. :)

  8. editörüm başına bir sürü kız topladı bir ara isyan bayrağını çekip bloğu ele geçirmeliyiz :)

    Blog linkleri çok keyifli hepsini okumaya başlamalı tek tek, tanıyorum zaten çoğunu, eline sağlık teyyare

  9. :) bakalım bakalım :)) kimler neler yazmış :P

  10. Artificial dedi ki...

    heeyytt.. kaçılınn ... kimmiş bunlar bakalım.. benden iyiler miş diyosun hee..
    o hormonlarının kuruntusu blogeditörüü.. yörrüüü.. :D

  11. acı ama gerçek...
    istemeye istemeye kabul ediyorum. kızlar cidden erkeklerden daha güzel yazıyor. ama her hatunda güzel yazıyor diye bir kavram yok, bazen bokunu çıkartanlar oluyor.

  12. editör,UKturk,alemin ne kadar becerikli bayan blog yazarı varsa yanında...

    çok şanslısın.

    hayırlı olsun ilk yazın teyyare.

  13. teşekkürler hülya (:


Leave a Reply